هزینه و تعرفه خدمات حقوقی

تعرفه خدمات حقوقی و حق الوکاله وکیل :  اترس اولین و تنها موسسه ارائه کننده خدمات حقوقی و وکالت است که تعرفه خدمات حقوقی خود را به صورت عمومی منتشر نموده است.

این رویکرد  از یکی از ارزشهای بنیادین اترس نشات می گیرد ؛ اصل شفافیت با موکل .متقاضی خدمات حقوقی این حق را دارد پیش از ارائه پرونده خود ، هزینه ای که می بایست بابت آن پرداخت کند را بداند .

اعلام عمومی تعرفه خدمات حقوقی علاوه بر اینکه اترس را مقید به رعایت چارچوب تعرفه ها می نماید ، امکان بررسی و مقایسه بهتر را در اختیار متقاضی خدمات حقوقی قرار می دهد.

در صورتیکه تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم فرم زیر را تکمیل بفرمایید

تعرفه خدمات حقوقی

قیمت ها و تعرفه های خدمات حقوقی موسسه حقوقی اترس

  • ۱. طرح و یا دفاع در پرونده های اقتصادی

    ۱۸۵ میلیون تومان
  • ۲. طرح و یا دفاع از دعاوی ملکی

    ۸۷ میلیون تومان
  • ۳. طرح و یا دفاع از دعاوی خانواده

    ۴۷ میلیون تومان
  • ۴. طرح و یا دفاع از سایر پرونده های مالی

    ۶۷ میلیون تومان
  • ۵. طرح و یا دفاع از سایر پرونده های غیر مالی

    ۴۷ میلیون تومان
  • ۶. پرونده مطالبه وجه بالای ۵۰۰ میلیون تومان

    ۴ الی ۱۰ درصد از خواسته
  • ۷. پرونده مطالبه وجه زیر ۵۰۰ میلیون تومان

    ۴۷ میلیون تومان
  • ۸. تنظیم اوراق قضایی

    ۴ میلیون تومان

    تنظیم دادخواست ، لایحه و اظهارنامه (به همراه یک ساعت مشاوره پیش از تنظیم )

  • ۹. تنظیم قرارداد

    ۴ میلیون تومان
  • ۱۰. خدمات مربوط به امور ثبتی شرکتها و مالکیت معنوی

    ۸ میلیون تومان

    مبلغ دقیق تعرفه خدمات حقوقی در این بخش با توجه به پیچیدگی های فنی و حقوقی موضوع و همچنین میزان پیگیریها و اقدامات لازم ، تعیین و توافق می گردد.

  • ۱۱. وکیل همراه یا در محل / هر ساعت

    ۲ میلیون تومان
  • ۱۲. مشاوره حقوقی حضوری / هر ساعت

    ۹۰۰ هزار تومان
  • ۱۳. مشاوره حقوقی تلفنی/ هر ساعت

    ۵۰۰ هزار تومان

    همچنین مشاوره حقوقی : ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان / ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان / ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان میباشد.

توضیحات تکمیلی :

  1. دعاوی ای که به تشخیص موسسه دارای ویژگی های خاص فنی و یا حقوقی می باشند مانند مواردی که دارای ضعف موثر ادله و یا برای وکیل مشقت بار می باشد خارج از تعرفه های فوق بوده و با احتساب سایر شرایط ، توافق می گردد.
  2. میزان دقیق تعرفه خدمات حقوقی با توجه به پیچیدگی های فنی و حقوقی موضوع پرونده و همچنین میزان پیگیریها و اقدامات لازم ، تعیین و توافق می گردد.

معیار تعیین هزینه و حق الوکاله وکیل در ارایه خدمات حقوقی

حق الوکاله وکیل و تعرفه خدمات حقوقی

به طور کلی در صنعت خدمات حقوقی برای اعلام تعرفه خدمات حقوقیو حق الوکاله وکیل ، دو رویکرد کلی وجود دارد.

مطابق رویکرد اول تعرفه خدمات حقوقی بر اساس اموالی است که  متقاضی خدمات حقوقی درصورت پیروزی در پرونده ، از آن بهره مند می گردد . بر اساس این رویکرد هرچه دستاورد موکل از پرونده بیشتر باشد و مال بیشتری نصیب او گردد ،میزان حق الوکاله وکیل بیشتر می شود.

در مقابل این رویکرد ، دیدگاه دومی وجود دارد . بر اساس دیدگاه دوم که ما در موسسه حقوقی اترس خود را مقید به آن می دانیم ، فارغ از اینکه موکل از نتیجه پرونده چه میزان مبلغی سود می برد ، میزان حق الزحمه بر اساس میزانی کار و پیگیری ای که یک پرونده نیاز دارد و هزینه هایی که برای انجام می بایست پرداخت شود ، تعیین می گردد.

بنابراین مبنای تعرفه هایی که در این صفحه ملاحظه می گردد ، میزان پیگیری و تلاشی است که برای پرونده لازم است و این تعرفه ها لزوما متغیری از ارزش ریالی پرونده ها نمی باشد .

حق الوکاله وکیل ملکی

وکیل ملکی تنها دارای تخصص در دعاوی ملکی است که به آن دعاوی مربوط به اموال غیر منقول نیز گفته میشود.

معمولا در بسیاری از این دعاوی دستمزد وکلا بر اساس درصدی از ارزش ریالی ملک مورد دعوا تعیین میشود و هر اندازه مال دارای ارزش بیشتری باشد حق الوکاله نیز افزایش خواهد داشت.

اما در برخی موارد مبلغ حق الوکاله با توجه به میزان کاری که بر روی پرونده انجام خواهد گرفت دارای میزان ثابتی است و بدین صورت بر اساس ارزش ملک تعیین نخواهد شد.

در موسسه حقوقی اترس هزینه تعرفه خدمات حقوقی و حق الوکاله وکیل با معیار دومی تعیین شده و مبلغ ثابت آن ۸۷ میلیون تومان میباشد.

حق الوکاله وکیل خانواده

دعاوی خانواده به دلیل اینکه موضوع آن مهمترین نهاد اجتماعی میباشد در حقوق کشور ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این موضوع در قانونگذاری و همچنین مراجع قضائی بازتاب داده شده است.

همچنین تاثیر رای دادگاه در این خصوص میتواند چه بسا مسیر زندگی افراد را تحت الشعاع قرار دهد که همین مسئله به اهمیت آن افزوده و پیچیدگی قوانین و مقررات آن، استفاده از وکیل خانواده را لازم میکند.

برای مهمترین دعاوی در این زمینه میتوان به طلاق، حضانت فرزند، ارث و وصیت اشاره کرد.

دستمزد و هزینه خدمات حقوقی وکیل در این دعاوی در موسسه اترس به مبلغ ۴۷ میلیون تومان میباشد و با توجه به موارد خواسته شده از سوی موکلین حق الوکاله وکیل قابل تغییر نیز هست.

هزینه و تعرفه خدمات حقوقی وکیل کیفری

دعاوی کیفری نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان علاوه بر اصول کلی حقوقی که بر آن حاکم است دارای اصول و قواعد مخصوص به خود میباشد.

برای مثال میتواند به اصل قانونی بودن جرم و مجازات اشاره کرد که بیان کننده این است که هر جرمی که مورد پیگرد قانونی قرار میگیرد باید در قانون مشخص باشد.

به همین دلیل رسیدگی این دعاوی در دستگاه قضائی در دو مرحله یعنی دادسرا و دادگاه انجام خواهد گرفت.

وکیل کیفری موظف است در هر دو مرحله از حقوق موکل چه در مقام شاکی و چه در مقام متهم دفاع نماید.

در نتیجه باید هزینه اعلامی برای حق الوکاله در هم دربر دارنده دفاع در دادسرا و هم دادگاه باشد.

هزینه و تعرفه خدمات حقوقی وکیل کیفری در این خصوص در موسسه اترس به مبلغ ۴۷ میلیون تومان میباشد و در پرونده های اقتصادی که دارای جنبه کیفری میباشد حق الوکاله وکیل به ۱۸۵ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

حق الوکاله وکیل حقوقی

در ابتدا برای اینکه بدانیم هزینه استفاده از وکیل حقوقی چه مقدار است باید به این مسئله توجه کنیم که این دعاوی شامل چه مواردی خواهد شد.

پاسخ دقیق به این پرسش این است که هر دعوایی که شامل دعاوی کیفری نباشد از دسته پرونده های حقوقی محسوب خواهد شد.

برای اینکه بتوانیم این موارد  را به خوبی تفکیک کنیم باید به صورت موضوعی به قانون مجازات اسلامی مراجعه کرده و اقدامی که منجر به دعوا میان طرفین شده است را در آن بیابیم تا ببینیم وجه مجرمانه دارد یا خیر. اگر نداشته باشد از دعاوی حقوقی محسوب خواهد شد.

حق الوکاله وکیل حقوقی با توجه به موضوع ارجاع شده به وی میتواند متفاوت باشد. برای مثال دعاوی مطالبه وجه از آن دسته میباشد که اگر خواسته دعوا زیر ۵۰۰ میلیون تومان باشد هزینه وکیل ۴۷ میلیون تومان خواهد بود.

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل دادگستری

تعریف قرارداد در قانون به این صورت آمده است که یک یا چند نفر در برابر یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد توافق آنها باشد.

بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی نیز هر قراردادی که میان طرفین منعقد گردد نیاز به پیروی از قالب خاصی نداشته و از نظر قانون معتبر است.

اما باید بدانید که اصول و قواعد کلی قرارداد باید از سوی طرفین رعایت گردد و در غیر این صورت به صورت کلی باطل بوده و هیچ یک از طرفین نمیتواند به آن استناد نماید.

تنظیم قرارداد از اقدامات مهم حقوقی میباشد که میتواند منجر به همکاری، اجاره، فروش اموال و بسیاری از موارد دیگری باشد که دارای اهمیت مادی و معنوی بسیاری در زندگی افراد است.

به همین دلیل این اقداک باید از سوی متخصصین این حوزه صورت بگیرد تا در نتیجه امضای یک عقد و بدون آگاهی کافی از بندهای آن موظف به انجام اموری نشوید که در توانایی شما نباشد و متحمل ضرر گردید.

دستمزد و هزینه خدمات حقوقی وکیل برای تنظیم قرارداد ۴ میلیون تومان است که همراه با آن میتوانید از مشاوره حقوقی رایگان نیز بهرمند شوید.

هزینه و قیمت تنظیم دادخواست

برگه دادخواست به برگه ای گفته میشود که خواهان باید برای آغاز دعوای حقوقی خود آنرا تنظیم کرده و به دادگاه صالح تسلیم نماید.

درخواست شروع دعاوی کیفری نیز شکوائیه نامیده میشود و نباید این دو مورد را با یکدیگر یکسان دانست. برای ارائه و تنظیم دادخواست و شروع دعوا یکسری اطلاعات شخصی لازم است که باید از سوی خواهان درج شود.

اما برای تنظیم موارد در موضوع خواسته و همچنین شرح دادخواست نیاز به استفاده از خدمات وکلای پایه یک دادگستری میباشد.

موضوع خواسته باید به نحوی انتخاب گردد که تمام مواردی که خواهان نیازمند رسیدن به آن است را پوشش دهد زیرا که دادگاه توانایی صدور رای بیش از خواسته را ندارد و اگر اقدام به چنین کاری نماید رای آن باطل خواهد بود.

همچنین در شرح دادخواست نیز باید تمامی ادله ذکر شود و مدارک و مستندات آن نیز ضمیمه گردد.

هزینه تعرفه خدمات حقوقی وکیل برای انجام چنین کاری ۴ میلیون تومان میباشد و با توجه به پیچیدگی پرونده این مبلغ نیز قابل تغییر است.

هزینه و قیمت تنظیم لایحه دفاعیه

دفاع در دعاوی در هر زمینه ای از مسائل حقوقی که باشد دارای دو نوع شفاهی و کتبی است. دفاع شفاهی به ارائه بیانات و دلایلی گفته میشود که طرفین دعوا یا وکلای آنها در جلسات رسیدگی بیان کرده و در مسیر مجاب کردن قاضی گام برمیدارند.

علاوه بر این مورد برای اینکه بتوان قاضی را برای صدور رای مجاب کرد باید دفاعیات که شامل مدارک، مستندات قانونی و استدلالهای حقوقی میباشد را در قالب لایحه دفاعیه به صورت کتبی به دفتر دادگاه تسلیم کرد تا قاضی علاوه بر صورت جلسه ای که نوشته است بتواند بر این اساس رای نهایی را برای پایان دادن به دعوای خواهان و خوانده صادر نماید.

لوایح دفاعی با توجه به جایگاهی که دارند از عوامل مهم پیروزی در دعوا محسوب میشود. از آنجایی که باید تمام دفاعیات بر اساس قوانین حاکم بر آن حوزه انجام گیرد بهترین کار سپردن تنظیم لایحه دفاعیه به وکلای متخصص در آن زمینه میباشد.

حق الوکاله وکلای اترس برای تنظیم لوایح دفاعیه در دعاوی به مبلغ ۴ میلیون تومان میباشد.

هزینه و قیمت تنظیم اظهارنامه قضائی

زمانی که افراد خواهان حل مسائل به صورت قانونی هستند و در ابتدا قصد مصالحه با طرف مقابل را دارند پیشنهاد میشود که در ابتدا از طریق ارسال اظهارنامه قضائی اقدام نمایند.

این اظهارنامه باید در دفتر خدمات الکترونیک قضائی ثبت و به طرف مقابل ابلاغ گردد تا دارای وجه قانونی باشد.

در برگه اظهارنامه باید به نحوی به مدارک و مستندات قانونی که حامی حقوق شما میباشد اشاره شود و در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضائی در نهایت رای را به نفع شما صادر خواهد کرد پیشنهادی مبنی بر مصالحه داده شود.

تنظیم اظهارنامه ای که منجر به رسیدن نتیجه مورد نظر شما گردد نیازمند اولا دانش حقوقی و سپس تجربه کافی میباشد که این دو تنها از دست وکلای مجرب دادگستری بر می آید.

پس بهترین راهکار در این مسائل سپردن کار به کاردان آن میباشد.

هزینه خدمات حقوقی که وکلای اترس فارغ از موضوع دعوای شما برای تنظیم اظهارنامه دریافت میکنند ۴ میلیون تومان است که البته پیش از تنظیم دارای یک ساعت مشاوره حقوقی رایگان نیز میباشد.

هزینه و تعرفه خدمات حقوقی ثبت برند

  ثبت برند برای کسب و کارها و شرکت ها یک اقدام حیاتی برای حفظ هویت آنها محسوب میشود. همه افراد میتوانند با مطالعه شرایط و پرداخت هزینه های آن اقدام به انجام این کار نمایند.

اما برای اینکه ثبت برند به سریعترین زمان ممکن صورت بگیرد و همچنین به نحوی ثبت گردد که از حمایت کامل قانونگذار چه در عرصه ملی و چه در عرصه بین المللی برخوردار باشد باید از سوی وکیل ثبت برند انجام گیرد.

به صورت کلی برای انجام این اقدام از سوی وکیل متخصص افراد دو هزینه کلی دارند. اول اینکه باید هزینه ثبت به اداره مربوطه پرداخت گردد و دوم هزینه حق الزحمه وکیلی که به دست به انجام این اقدام میزند.

به صورت تقریبی حق الوکاله وکیل ثبت برند برای این کار ۸ میلیون تومان است و با توجه به تفاوت پیچیدگی ها در موارد مختلف این مبلغ متغیر خواهد بود. برای اطلاع از میزان دقیق بررسی وکیل مربوطه لازم است.

هزینه و تعرفه خدمات حقوقی ثبت شرکت

شرکتهای تجاری و غیر تجاری برای اینکه دارای شخصیت حقوقی باشند و بتوانند طرف معامله قرار گیرند یا  مالک مالی باشند باید در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسند.

یکی از ضمانت اجراهایی که برای عدم ثبت شرکت وجود دارد این است که در صورت بروز مشکل حتی اگر حق با آنها باشد به دلیل عدم وجه قانونی توانایی گرفتن حق خود را ندارند که این مسئله میتواند دستاویزی برای سوء استفادگران باشد.

بدین ترتیب ثبت شرکت برای موسسین آن بسیار ضروری و لازم است. این کار علاوه بر انجام امور ثبتی نیازمند انتخاب نوع شرکت با توجه به فعالیت مورد نظر موسسین آن میباشد و این انتخاب باید به نحوی صورت بگیرد تا در آینده اگر استراتژی فعالیت تغییر داشته باشد انجام فعالیت های اصلی با مشکل جدی مواجه نگردد.

حق الوکاله و هزینه وکیل برای انجام این اقدام حقوقی از سوی وکیل شرکتها ،  مبلغ  ۸ میلیون تومان علاوه بر هزینه های ثبتی است.

مزیت استفاده از وکیل شرکت ها این است که میتوان هم زمان اقدامات لازم برای ثبت برند را نیز انجام دهد و برای دستمزد این کار شامل تخفیف هایی نیز میشود و مورد توافق واقع میگردد.

هزینه و تعرفه خدمات حقوقی تغییرات شرکت ها

شرکتی که امور ثبت آن به درستی انجام شده باشد میتواند در هر زمان اقدام به ثبت تغییرات نیز نماید. این تغییر ممکن است در اساسنامه یا هر چیز مربوط به شرکت انجام گیرد.

در نتیجه ثبت خود شرکت، در صورت بروز تغییرات باید آنها نیز به ثبت برسند تا آخرین وضعیت آن در مراجع ذی صلاح مشخص باشد.

ثبت این موارد و همچنین تغییراتی که در موارد بنیادین لازم است انجام شود نیازمند دانش حقوقی زیادی در این زمینه است. به این ترتیب بسیاری از افراد خواستار استفاده از وکیل برای انجام این امور هستند.

حق الوکاله وکیل برای انجام این کار مانند ثبت شرکت و برند به مبلغ ۸ میلیون تومان میباشد.

البته تفاوتی که در این مورد وجود دارد این است که به دلیل کارهای خرد دیگری که انجام آنها در این حوزه بر عهده وکیل قرار میگیرد ممکن است این مبلغ تغییر داشته باشد. برای اطلاع از میزان دقیق آن میتوانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما از آن مطلع گردید.

هزینه و قیمت مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی یکی از مهمترین خدمات حقوقی میباشد از سوی وکلا به موکلین خود ارائه میشود و به معنای راهنمایی آنها برای انجام اقدامات حقوقی برای حل مسائل و مشکلات میباشد.

گاهی شما برای انجام امور خود به صورت کامل آنها به وکیل محول کرده و خود دیگر نیاز به انجام هیچ اقدامی در آن زمینه نخواهید داشت.

اما در برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلف از ارجاع کار به وکیل خودداری نمایید و شخصا خواهان انجام امور باشید. در این صورت به دلیل عدم آگاهی کامل نسبت به قوانین و مقررات نیازمند مشاوره گرفتن از وکیل هستید.

نکته ای که باید در این میان به آن توجه نمایید این است که حتما جلسه مشاوره شما با وکیل متخصص در همان حوزه حقوقی برگزار گردد. در این صورت راه حل های ارائه شده از صحت بیشتری برخوردار بوده و به روز تر میباشد.

هزینه و تعرفه خدمات مشاوره حقوقی با توجه به نحوه برگزاری آن متفاوت میباشد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی حضوری اولین نوع دریافت مشاوره از وکیل بوده است. برای دریافت این نوع از مشاوره باید وکیلی را انتخاب نمایید که به محل کار یا زندگی شما نزدیک باشد.

زیرا که رفت و آمد به خصوص در شهر شلوغی مانند تهران وقت زیادی را از شما بگیرد. موسسه حقوقی اترس با توجه به اینکه در محدوده ونک واقع شده است یکی از بهترین موسسات حقوقی برای دریافت مشاوره حضوری میباشد.

این مشاوره با وکلای متخصص در زمینه مسئله شما برگزار خواهد شد.

حداقل زمان برگزای جلسات مشاوره حضوری به مدت ۶۰ دقیقه است که هزینه آن ۹۰۰ هزارتومان میباشد.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از راهکارهای خوب برای از بین بردن معایب مشاوره حضوری میباشد.

در این روش از دریافت مشاوره نیاز به مراجعه حضوری افراد وجود ندارد که از هدر رفتن زمان آنها برای رفت و آمد به دفاتر وکالت جلوگیری خواهد کرد.

مزیت دیگر این نوع از مشاوره دریافت آن در هر زمان و مکانی میباشد. برای مثال شما برای انعقاد قرارداد رفته اید و زمان اندکی فرصت برای فکر کردن بر روی بندهای این قرارداد دارید که میتوانید در همان زمان با دریافت مشاوره تلفنی از وکیل بهترین تصمیم را در لحظه بگیرید و نسبت به نتیجه آن نگران نباشید.

مشاوره تلفنی از وکلای اترس به مدت های ۲۰، ۳۰، ۴۵ و ۶۰ دقیقه ارائه میشود که هزینه آن به ترتیب ۱۸۵، ۲۵۰، ۳۵۰ و ۵۰۰ هزارتومان است.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

یکی از مشکلاتی که مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری برای افراد ایجاد میکرد این بود که افراد خارج از کشور نمیتوانستند از وکلایی که در ایران فعالیت میکنند راهنمایی بگیرند یا اینکه در جلسات تلفنی تنها یک نفر میتوانست مشاوره دریافت کند و این در صورتی هست که با استفاده از پیشرفت تکنولوژی میتوان جلسات گروهی تشکیل داد تا چندین نفر از راهنمایی های وکیل در خصوص موضوع اطلاع یابند و سوالات خود را مطرح کنند.

به همین دلایل یکی از روشهای پر تکرار در این زمان مشاوره حقوقی آنلاین میباشد.

جلسه آنلاین با وکیل هم به صورت تصویری و هم به صورت صوتی امکان برگزاری خواهد داشت. مدت زمان آن ۶۰ دقیقه بوده و هزینه مشاوره در این مدت به مبلغ ۷۰۰ هزارتومان میباشد.

تعرفه و قیمت خدمات حقوقی و حق الوکاله وکیل

تخفیف ویژه برای کارکنان سازمانهای طرف قرارداد با اترس

اترس این افتخار را دارد که سازمانهای بزرگ در جهت امور رفاهی و افزایش بهره وری نیروی انسانی خود ، اقدام به انعقاد تفاهم نامه هایی با اترس  نموده اند که به موجب آن اترس به کلیه کارکنان آن سازمان ها  سی درصد تخفیف ، در تعرفه خدمات حقوقی ارائه می نماید.

در صورتیکه کسب و کاری هستید که به خدمات حقوقی بیشتری نیاز دارید ، پیشنهاد میکنیم با دریافت اشتراک ماهانه ،از پکیج های خدمات حقوقی  که بسیار مقرون به صرفه است استفاده نمایید.

چرا تعرفه خدمات موسسه اترس مناسب است

شیوه ی ارائه خدمات حقوقی در اترس ویژگی های مهمی دارد که از جمله میتوان به  مشارکت چند وکیل متخصص در جریان پرونده ، برنامه ریزی قبلی روی تمامی پرونده ها و نظارت های نظام مند موسسه بر این جریان ، آموزش های مستمر وکلا ، ارزشیابی های ماهانه وکلا و روند پرونده ها، استفاده از وکلای باتجربه و توانمند در پرونده ها و نهایتا پیگیری متوسط چهار برابر بیشتر پرونده ها اشاره کرد.

این ویژگیهای در شیوه ارائه خدمات حقوقی ، در عین حال که کیفیت خدمات حقوقی و شانس پیروزی را بالا می برد ، موجب افزایش هزینه های تمام شده ارائه خدمات حقوقی می گردد .

با این حال اترس سعی کرده است با پایبندی همیشگی بر حفظ و ارتقای کیفیت خدمات حقوقی ، تعرفه خدمات حقوقی را مناسب نگه دارد چرا که اترس در ارتباط با ذینفعان خود (از جمله موکلین خود) نفع و سود را در بازه زمانی بلند مدت تعریف می کند و به دنبال منافع آنی و کوتاه مدت نمی باشد.

پرونده تجدید نظر خواهی با توجه به نوع پرونده و پیچیدگی های آن از چهل و هفت میلیون تومان شروع میشود

با توجه به نوع دعوی که پرونده واخواهی دارد این هزینه بر مبنای تعرفه های ذکر شده میباشد

همانطور که مستحضرید یکی از خدمات اترس ، حضور وکیل به صورت ساعتی در جلسات شما میباشد که برای هر یک ساعت هزینه وکیل پایه یک مبلغ دو میلیون تومان است.

اترس برای شرکت ها و سازمان ها و موسسات پکیج و پلن خدمات حقوقی در نظر گرفته است که بر اساس نیاز مجموعه خود برای دریافت خدمات حقوقی میتوانید به صورت سالیانه از خدمات وکلا استفاده بفرمایید

نیاز به خدمات بیشتری دارید؟

همین حالا فرم زیر را ثبت کنید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

موسسه حقوقی چیست

موسسه حقوقی چیست

موسسه حقوقی ، یک سازمان غیر تجاری ارائه کننده خدمات حقوقی است که در اداره ثبت شرکت ها و موسسات