قرارداد استخدام مدیر فروش

نمونه قرارداد استخدام مدیر فروش

قرارداد استخدام مدیر فروش

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام مدیر فروش، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . توجه فرمایید این قرارداد مشمول قانون کار است بدین جهت ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد استخدام مدیر فروش

در مجموعه های درحال رشد یا مجموعه های بزرگ وجود مدیر فروش از نقش های ضروری است که باید در مجموعه وجود داشته باشد چون به نوعی فروش بخش نهایی و هدف هر کسب و کار می باشد پس در نتیجه مدیر فروش وظیفه ایجاد نظم ، بررسی شرایط موجود، ایجاد بخش های جدید در قسمت فروش، رسیدگی به اعتراضات و نظرات خریداران ، مذاکره هنگام انعقاد قرارداد با مجموعه های بزرگ، نظارت بر فروشندگان و لحاظ امتیاز برای آنها، شناسایی مشتریان وفادار، در نظر گرفتن رضایت آنها و اختصاص جایزه یا امتیازی برای آنان، در صورت نیاز برگزاری کلاس های آموزشی برای فروشندگان و ….  را دارا می باشد.

برای برقراری نظم در قسمت فروش حتما در ابتدا بین مجموعه (چه شخص حقیقی کارفرما، چه شخص حقوقی شرکت) و مدیر فروش قرارداد کار – استخدام مدیر فروش را منعقد نمایید تا وضعیت کاری و حقوق و تکالیف طرفین مشخص شود، پس در ابتدا می‌دانیم این قرارداد مشمول قانون کار می‌شود پس کارفرما تکلیف به بیمه نمودن مدیرفروش ، پرداخت عیدی ، سنوات و ….  را دارا می باشد.

در هنگام انعقاد این قرارداد دقت نمایید که قرارداد موقت با مدیرفروش منعقد نمایید تا برای یک زمان مشخص او را بسنجید ببینید که آیا از انجام امور بر می‌آید یا خیر و پس از آن تصمیم بگیرد قرارداد را تمدید نمایید یا خیر.

نمونه قرارداد استخدام مدیر فروش

مدیر تصویه چه وظایفی دارد

بهتر است تمام اموری که از مدیر فروش انتظار دارید را در قرارداد تصریح نمایید تا از مشکلات احتمالی آتی جلوگیری شود برای مثال انجام مذاکرات، حل نمودن نارضایتی احتمالی خریدار، نظارت دوره ای بر فروشندگان، بررسی نیاز بازار و…. .

برای ارتقاء کاری جایگاه مدیر فروش اگر شرایط دارید آن را تصریح کنید مثلا گذراندن یکسری آموزش ها و کسب یکسری مهارت ها و…. .

اگر منشور اخلاقی برای مجموعه خود دارید حتما آن را به مدیر فروش ابلاغ نمایید و از وی تعهد بگيريد که ملزم به انجام آن می باشد.

با توجه به اینکه مدیرفروش به اطلاعات خریداران شما همچنین مجموعه های تحت قرارداد با شما مطلع است و یا سایر اطلاعاتی که شما می‌خواهید جایی منتشر نشود می توانید در قرارداد وی یک شرط عدم افشای اطلاعات را درج نمایید و برای آن ضمانت اجرا در نظر بگیرید که بهتر به صورت جزئی مواردی که برای شما اهمیت داره را در این بند درج کنید.

باعنایت به اینکه این سمت در مجموعه مهم و گلوگاه ورود و خروج مالی می باشد باید برای آن قراداد صریح و کامل تنظیم نمود ما پیشنهاد میکنیم با وکلای متخصص امور قرارداد و حقوق کار مشورت نمایید.

همچنین برای آشنایی شما با این قرارداد،  نمونه قرارداد کار  استخدام مدیرفروش را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

نمونه قرارداد استخدام مدیر عامل

نمونه قرارداد استخدام حسابدار

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند