قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارمندان

نمونه قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارکنان

قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارکنان

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری تامین غذای پرسنل، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در صورتیکه قرارداد شما دارای  شرایط دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارکنان

بسیاری از مجموعه ها برای کارمندان و کارگران خود غذا تهیه می نمایند ، گاهی اوقات مجموعه برای اینکه درگیر تامین غذای کارکنان نشود مثل خرید موادغذایی اولیه، استخدام آشپز، تهیه ظروف آشپزی و… به عنوان کارفرما با یک پیمانکار که ممکن شخص حقیقی یا حقوقی باشد قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارکنان خود می بندد.

که در این قرارداد شما می‌توانید در موضوع قرارداد چینین درج نمایید ، تهیه غذا با کیفیت که به تایید کارفرما رسیده باشد، حمل و نگهداری گرم آن تا محل سرو کارکنان، و همچنین توزیع آن همراه با مخلفات مشخص شده در قرارداد بین کارکنان‌.

شما میتوانید برای دوره ای مشخص به صورت موقت تهیه غذای خود را به پیمانکاری بسپارید در این صورت حتما بازده زمانی را به صورت مشخص درج کنید مثلا از تاریخ ….. تا تاریخ …. به تعداد ۰۰۰۰ وعده هر روز کاری .

شما میتوانید به عنوان کارفرما در قرارداد تصریح نمایید هرگونه نوسان قیمت در تامین مواد اولیه به عهده پیمانکار خواهد بود و کارفرما هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد.

محل تحویل غذا را در قرارداد مشخص نمایید که دقیقا کجا باشد .

نمونه قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای پرسنل

همچنین در قرارداد درج کنید مسئولیت هرگونه سلامتی و تامین غذای سالم به عهده پیمانکار است و در صورت بروز هرگونه بیماری که از طریق غذا باشد پیمانکار مسئول جبران خسارت قراردادی به مبلغ …. ریال و تمامی هزینه های درمان و ضرر به کارکنان می باشد.

همچنین بر اساس الزام در قانون کار در قرارداد درج نمایید انجام بیمه و پرداخت حقوق کارگران پیمانکار برعهده  وی می باشد که برای تسویه حساب با کارفرما باید مفاصا حساب تامین اجتماعی را به کارفرما ارائه نمایید.

در شرایط قراردادی میتوانید درج نمایید هنگام سرو غذا از طرف پیمانکار حتما لباس فرم سفید آشپزی استفاده شود.

همچنین شما میتوانید شرایطی را برای فسخ قرارداد لحاظ کنید مثلا کیفیت پایین غذا که تشخیص آن به عهده کارفرما است یا  سرو نامناسب و سرد بودن غذا و … .

باتوجه به اینکه ارائه غذا متناسب با سلامتی افراد در ارتباط می باشد و شما به عنوان یک مجموعه تلاش برای رضایت کارمندان خود دارید به شما توصیه می‌کنیم برای اینکه یک قرارداد کامل و بی نقص داشته باشید با یک وکیل متخصص امور قرارداد برای نوشتن قرارداد پیمانکاری تامین غذای کارکنان مشورت نمایید.

البته ما برای آشنایی کلی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری تامین غذای کارکنان را آورده ایم.

نمونه قرارداد عمومی پیمان

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب

نمونه قرارداد بیمه عمر کارکنان

یک پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند