نمونه قرارداد فروش نرم افزار

نمونه قرارداد فروش بسته نرم افزاری

قرارداد فروش نرم افزار

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد فروش نرم افزار، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .چنانچه قرارداد شما دارای  نکات و موارد خاصی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد فروش نرم افزار

شما اگر به فروش نرم افزار می‌پردازید باید توجه نمایید برای اینکه ارزش محصول خود حفظ نمایید باید برای هر فروش یک قرارداد تنظیم نمایید یعنی هنگام معامله حتما قراداد داشته باشیم، دقت نمایید که حتی اگر شما فروش تان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید میتوانید قرارداد آنلاین تهیه نمایید و روی وب سایت خود بیاورید حتی امضا آن را هم به صورت آنلاین دریافت نمایید، مثلا با آمدن کد تأیید یه شماره موبایلی که به نام خریدار باشد و سپس وارد نمودن آن کد برروی جایگاه تعیین شده در سایت که البته برای تنظیم قرارداد آنلاین و صحت سنجی هویت باید ازقبل قرارداد یکسری تدابیری مدنظر داشت.

در قرارداد فروش بسته نرم افزاری همچون سایر قراردادها یکسری بندها ثابت است مثل طرفین قراداد، موضوع قرارداد که در آن نوع نرم افزار ، نحوه استفاده، اگر محدود به زمان باشد آن را درج می نمایید و… .

در قسمت مبلغ قرارداد مبلغ مورد توافق را می آوردید اگر حق اشتراک ماهانه یا سالانه باشد به تفکیک درج می نمایید.

نمونه قرارداد فروش نرم افزار

دقت نمایید اگر نرم افزار محدود به زمان باشد حتما تاریخ و ساعت دقیق شروع و پایان را درج نمایید تا از اختلافات آتی جلوگیری شود.

حتما در شروط قرارداد درج کنید با یک حق اشتراک فقط یک یا … کاربر حق استفاده از این نرم افزار را دارند و حتما منع استفاده بدون پرداخت حق اشتراک یا تمدید را به هر نحوه تصریح کنید.

در شروط قرارداد میتوانید میزان و دفعات پشتیبانی رایگان را درج نمایید.

لازم به توضیح است با توجه به اینکه نوع نرم افزار شما و کاربرد آن به چه نحوه است، نحوه انعقاد قرارداد شما فیزیکی یا آنلاین است، و… باعث می شود قراردادی متفاوت داشته باشید پس برای داشتن قرارداد مختص نیاز خودتان حتما از وکلای متخصص امور قرارداد و امور رایانه ای کمک بگیرید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد فروش بسته نرم افزاری را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس

نمونه قرارداد استخدام منشی

نمونه قرارداد مشاوره آی تی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند