نمونه قرارداد راه اندازی و نصب تاسیسات برقی

نمونه قرارداد نصب و راه اندازی تاسیسات برقی

قرارداد نصب تاسیسات برقی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد نصب و راه اندازی تاسیسات برقی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . این قرارداد به جهت رعایت ایمینی و امنیت دارای اهمیت است لذا ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد نصب و راه اندازی تاسیسات برقی

درهنگام ساخت یا بازسازی ساختمان، نصب و راه اندازی تاسیسات برقی یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید با حساسیت بالا صورت پذیرد ،چراکه کوچکترین اشتباه باعث خسارات غیرقابل جبران میگردد. این قرارداد اصولا بین صاحبان ساختمان به عنوان کارفرما و شرکت های نصب و راه اندازی تاسیسات برقی امضا می شود.

بهتر است در زمان انجام قرارداد تصریح شود چرا که خیلی از پیمانکاران ممکن است به علت تامین قطعات و اهمال در انجام امور این پروسه را طولانی کنند که با قرارداد زمان قرارداد میتوانید برای هر روز تاخیر خسارتی را درنظر بگیرید که این امر باعث پیشگیری از تاخیر انجام تعهد نیز میگردد.

در خصوص مبلغ قرارداد نصب و راه اندازی تاسیسات برقی، توصیه میگردد در بند مربوط به مبلغ قرارداد، شرایط پرداخت را نیز مشخص نمایید که این شرایط بهتر است در زمان های متفاوت باشد که شامل مبلغ پیش پرداخت، مبلغ پرداخت در هنگام نصب، مبلغ پرداخت در هنگام راه اندازی و مبلغ پرداخت پس از راه اندازی می باشد.

با توجه به حساس بودن نصب و راه اندازی تاسیسات برقی، میتوانید شرط تضمین کیفیت تجهیزات برقی و نحوه ارائه خدمات پس از فروش مشخص را در قرارداد ذکر کنید که این شرایط باید با استانداردهای مربوط به تجهیزات برقی، سازگار باشد.

دانلود قرارداد نصب و راه اندازی تاسیسات برقی

توصیه می گردد که در ضمیمه قرارداد نقشه ساختمان و مواردی که نیاز است در آن برق کاری شود مشخص گردد تا برای پیمانکار تصریح شود چه مواردی را باید انجام دهد.

در خصوص مواد اولیه که مورد استفاده قرار می‌گیرد تصریح شود که خرید آن به عهده کدام یک از طرفین است یا اگر پیمانکار آن را تامین نمایید تصریح شود از چه برندی و کیفیتی است یا قبل از خرید تایید کارفرما را دریافت نمایید.

بهتر است کارفرما اطمینان پیدا کند که بیمه مسئولیت توسط پیمانکار تهیه شود که اگر مشکلی در برق کاری برای کارگران پیش اومد بتواند جبران خسارت های مازاد احتمالی را پوشش دهد یا شخصا آن بیمه را انحام دهد.

به هرحال با توجه اینکه ابن قرارداد آثار مهم دارد و در صورت ایجاد خسارت مبالغی قابل توجهی باید پرداخت شود بهتر است قرارداد آن برآب هر پروژه به صورت اختصاصی توسط وکیل متخصص امور قرارداد تنظیم شود .

البته برای آشنایی شما بااین نوع از قرارداد ما نمونه قرارداد نصب و راه اندازی تاسیسات برقی را آورده ایم‌

نمونه قرارداد خرید آسانسور همراه با نصب

نمونه قرارداد خدمات حسابرسی شرکت

نمونه قرارداد تعمیر دستگاه صنعتی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند