قرارداد ساخت و نگهداری سوله فلزی

نمونه قرارداد پیمانکاری ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی

قرارداد ساخت سوله 

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد ساخت و نگهداری سوله، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در صورتیکه برای قرارداد خود نکات مهم دیگری در نظر دارید ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد ساخت و نگهداری سوله

در قرارداد پیمانکاری ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی کارفرما از پیمانکار میخواهد که یک تعداد  سوله اسکلت فلزی برای وی بسازد که در این قرارداد کارفرما باید تمام مواردی که از پیمانکار می‌خواهد را با جزئیات درج کند برای مثال جنس فلز ، اندازه هر ورق آهن و وزن آن، کیفیت جنس هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع عایق بندی و استانداری که برای حفظ گرما و سرما مدنظرش هست ، مقاوت آن در برابر برف و باران ،باد و… .

کارفرما می‌تواند در قرارداد از طرف خویش ناظری تعیین نمایید تا از کیفیت محصولاتی که درون این سازه استفاده می شود اطمینان خاطر پیدا نمایید، همچنین می‌تواند پرداخت مبلغ قرارداد را منوط به آزمایشی که نشان دهنده کیفیت محصول است نمایید.

با توجه به اینکه کارفرما نیز برنامه زمانی را برای دریافت سوله ها مدنظر دارد توصیه می‌شود برای پیشگیری از تاخیر در تحویل حتما در قرارداد پیمانکاری ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی  زمان انجام تعهد مشخص شود برای مثال ۵ ماه از انعقاد قرارداد و برای دیرکرد در تحویل سوله ها مبلغی را بابت ضمانت اجرا دیرکرد انجام تعهد مشخص نمایید ‌ که می‌شود با خسارت وارده قابل جمع باشد.

نمونه قرارداد ساخت و نگهداری سوله

باتوجه به اینکه قرارداد پیمانکاری بین کارفرما و پیمانکار منعقد شده است، انجام تکالیف قانونی نسبت به کارگران سازنده سوله برعهده پیمانکار می باشد ، برای مثال وظیفه بیمه نمودن، پرداخت سنوات، عیدی، تهیه وسایل ایمنی کار و…. همگی برعهده پیمانکار می باشد و شما به عنوان پیمانکارمیتوانید از باب نظارت شرط نمایید در آخر هر فصل این مدارک به روئیت شما برسد.

با توجه به اینکه شما چه نوع سولهدای با چه شرایطی می‌خواهید داشته باشید و اینکه اگر بعدا مشکلاتی پیش آمد بتوانید خسارت های مدنظر خود را دریافت نمائید به شما توصیه میگردد هنگام انعقاد قرارداد پیمانکاری ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی با یک وکیل متخصص امور قرارداد مشورت نمایید تا ریسکهای احتمالی شما را کاهش دهد.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی  را آورده ایم.

نمونه قرارداد تخریب ساختمان

نمونه قرارداد استخدام کارگر ساختمانی

نمونهقرارداد تعمیر تاسیسات ساختمان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند