قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب

قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب

در خصوص قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب که یکی از مهم ترین قسمت هایی است که در ساخت وساز آپارتمان و خانه کاربرد دارد چون آثار مهمی را دارا می باشد پس اصولا انجام را به یک تیم تخصصی واگذار می‌کنند، پس برای اینکه توافقات سازنده با مجموعه ارائه دهنده خدمات پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب مشخص شود باید یک قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب با جزئیات منعقد نمود تا روابط طرفین و وظایفشان مشخص شود.

در موضوع قرارداد حتما ساختمانی که قرار است لوله کشی انجام شود با مشخصات کامل آورده شود ،همچنین آدرس و نقشه ساختمان را نیز ضمیمه قرارداد نمایید و میتوانید تمام توافقات و شیوه اجرای لوله کشی و… را در ضمیمه قرارداد بیاورید.

مبلغ قرارداد را به صورت کامل درج کنید و سعی نمایید پرداختی قرارداد را به چندین مرحله با انجام هر بخش از کار تقسیم و پرداخت نمایید‌.

حتما در قرارداد زمان مشخص نمایید تا در سر موعد کار شما انجام شود مثلا دوماه فرصت تا تحویل و نصب لوله کشی ، در این صورت میتوانید در قرارداد برای تاخیر خسارت قراردادی درج کنید .

شما در شروط قرارداد میتوانید درج کنید وسایل اولیه توسط شما کارفرما یا پیمانکار تهیه شود ، اگر پیمانکار تهیه می‌کند باید قبل از خرید تایید شما را جهت انتخاب جنس و قیمت اخذ نمایید.

همچنین میتوانید درج کنید قبل از تحویل کنترول صحت انجام امور و مصالح مورد استفاده باید به تایید کارشناس یا مهندس آقای …. برسد.

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب

در قرارداد تصریح کنید مسئولیت بیمه نمودن کارگران پیمانکار همچنین پرداخت حقوق، هزینه رفت و آماد ،تهیه وسایل پذیرایی ناهار و… ، تهیه وسایل ایمنی کار آنها، و تمامی امور مربوط به کارگران پیمانکار به عهده خود او می باشد.

تصریح کنید پیمانکار حق واگذاری انجام امور این قرارداد را به شخص دیگری ندارد و شخصا توجه کارگران خود باید کار را انجام دهد.

رعایت کلیه قوانین و مقرراتی که مربوط به حقوق کارگران همچنین رعایت استانداردها و اصول ساخت و ساز بر عهده پیمانکار است.

میتوانید از پیمانکار بخواهید آخر هر روزکاری گزارشی از پیشترفت کار برایتان ارسال نمایید.

باتوجه به این ساخت و ساز یک ساختمان مسئولیت بسیار سنگینی دارد و آثار آن سالیان سال باقی می ماند شما برای اینکه از مشکلات آتی جلوگیری نمائید و ریسک خود را کاهش دهید وهمچنین قرارداد صریح و مشخصی تنظیم نمایید میتوانید از وکلای متخصص امور قرارداد جهت تنظیم این قرارداد کمک بگیرید.

نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات

نمونه قرارداد خدمات رایانه

نمونه قرارداد پیمان جزء

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند