قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی

نمونه قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی

قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . توجه فرمایید این قرارداد مشمول قانون کار میباشد لذا ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی

در بسیاری از سوپرمارکت و هایپرمارکت ها فروشندگان مواد غذایی به صورت تخصصی هرکدام به فروش و معرفی یک محصول اقدام می‌کنند شما به عنوان کارفرما برای مشخص نمودن وظایف کاری و شفافیت روابط کاری باید قبل شروع فعالیت فروشنده اقدام به انعقاد قرارداد کار – استخدام فروشنده مواد غذایی نموده تا همه موارد را در قرارداد تصریح نمایید.

همانطور که مستحضر هستید این قرارداد از جمله قرارداد کار محسوب می شود پس مشمول قانون کار می‌شود و روابط کارگر و کارفرمایی ایجاد می شود ،پس کارفرما باید یکسری قواعد و تکالیف قانونی خود را نیز رعایت نماید مثل پرداخت حق بیمه، عیدی، سنوات و …. .

اگر نگران این هستید که آیا این فروشنده موادغذایی قادر است توقعات شما را به عنوان فروشنده برآورده کند تا شما با اطمینان خاطر کار را به وی بسپارید به شما توصیه مینماییم حتما قراراداد کار موقت با وی منعقد کنید و در این دوران او و توانایی هایش را بسنجید و در صورت مورد تایید بودنتان قرارداد خود را با وی تمدید نمایید.

نمونه قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی

با توجه به اینکه فروش مواد غذایی بسته به نوع آن متفاوت است شما می‌توانید دوره آموزشی برای وی در نظر بگیر و این موضوع را در قرارداد تصریح کنید .

همچنین اگر ایشان بر اساس ضوابط فروشگاه باید لباس خاصی بپوشد حتما در قراراداد تصریح کنید تا از اختلاف نظر بعدی جلوگیری شود.

باتوجه به اینکه فروشنده در ارتباط مستقیم با خریدار است شما می‌توانید پروتکلی از باب رعایت اخلاق و نحوه ارتباط با مشتریان برای فروشندگان در نظر بگیرد و از همه آنها بخواهید آن را امضا کنند که در صورت تخلف از آن بتوانید قرارداد را فسخ نمایید.

حتما در قرارداد ساعت کاری حتی حدودی و همچنین روزهای کاری را مشخص کنید.

میزان استراحت بین کار یا اگر باید به صورت تمام وقت ایستاده یاشد و سایر شرایط را در قرارداد تصریح نمایید.

شما میتوانید برای بهبود کیفیت وضعیت حقوقی فروشگاه و همچنین کم شدن ریسک های احتمالی  در تنظیم قرارداد با فروشندگان خود از وکلای متخصص امور قرارداد کمک بگیرید.

ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد کار – استخدام فروشنده مواد غذایی را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

نمونه نمونه قرارداد استخدام صندوقدار

نمونه نمونه قرارداد استخدام طراح

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند