نمونه قرارداد استخدام منشی

نمونه قرارداد استخدام منشی شرکت

نمونه قرارداد استخدام منشی

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام منشی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . دقت نمایید که این قرارداد مشمول قرارداد کار میباشد و شما ملزم به رعایت  قانون کار هستید لذا  توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام منشی

شغل منشی در شرکت ها یکی از موثرترین نقش ها در چارت سازمان می باشد چرا که گلوگاه ارتباط مشتریان با شرکت از طریق منشی آن شرکت است و اصولا نوع ارتباط او با مشتریان بر ارتباط آنها با مجموعه بسیار تاثیر گذار است ،چرا که وقتی مشتریان توجه، احترام و برخورد مناسب از منشی شما ببینند آن را تعبیری از فرهنگ کل مجموعه می بینند اما اگر بی احترامی و رفتار غیرحرفه ای از وی ببینند آن را به کل مجموعه تسری می دهند.

پس در انتخاب منشی باید بسیار دقت نمود چرا که علاوه بر موارد بالا بسیاری از اطلاعات خصوصی مجموعه و همچنین مشتریان در اختیار وی میباشد ، وظیفه نگهداری. طبقه بندی خیلی از اطلاعات و … نیز بر عهده وی است پس یکی از ملاک های اصلی در انتخاب منشی باید علاوه بر تخصص اخلاق مداری اوباشد..

برای اینکه یک رابطه شفاف و مشخص با منشی داشته باشید بهتر است از ابتدای همکاری یک قرارداد کامل و جامع با منشی منعقد کنید و تمام انتظارات و نیاز های شرکت را در آن شرح دهید تا از اختلافات آتی جلوگیری شود این هم برای منشی وضعیت عادلانه ایجاد می‌کند که از اول با خیال راحت و داشتن قرارداد مکتوب شروع به کار نمایید و هم برای کارفرما که شرایط را در قرارداد صریحا مشخص کند

قرارداد استخدام منشی شرکت

دقت نمایید که قرارداد استخدام منشی مشمول قرارداد کار می شود پس شما ملزم به رعایت مواردی که در قانون کار آمده هستید مثل پرداخت حق بیمه منشی ، پرداخت سنوات وی ،پرداخت عیدی و… .

توصیه میشود در ابتدای همکاری قرارداد موقت منعقد نمایید تا در صورت نارضایتی بتوانید به راحتی قطع همکاری نمائید.

همانطور که در بالا ذکر شد چون منشی به خیلی از اطلاعات مهم و محرمانه شرکت دسترسی دارد بهتر است یک شرط محرمانگی در قرارداد آورده شود و در آن ضمانت اجرا ذکر شود و همچنین از وی وجه التزام اخذ شود.

اگر شما ملاک خاصی برای منشی دارید مثل اینکه به زبان دیگری مثل انگلیسی بتواند صحبت کند یا مثلا مسط به نرم افزار ورد و اکسل باشد حتما در قراراداد ذکر کنید .

با دقت نظر به جایگاه حساس منشی ما به شما توصیه میکنم برای داشتن قراراد خاص خود، از وکلای متخصص امور قرارداد و حقوق کار کمک بگیرید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد کار  استخدام منشی شرکت را برای شما آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام گرافیست

نمونه قرارداد استخدام مدیر فروش

نمونه قرارداد استخدام کارمند اداری

یک پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند