نمونه قرارداد کار بازاریابی یک ماهه

نمونه قرارداد کار بازاریابی یک ماهه

نمونه قرارداد کار بازاریابی 

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد کار بازاریابی یک ماهه، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است در صورتیکه نیاز شما متفاوت تر از نمونه قرارداد آورده شده میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد کار بازاریابی 

امروزه با توجه به اینکه فروش کالا و خدمات در بازار به صورت رقابتی و تنگاتنگ است اکثر صاحبان کالا و خدمات برای فروش بیشتر تمایل به معرفی محصولات و خدمات خود دارند که یکی از راه های معرفی از طریق بازاریابی است که باید شخصی را به عنوان بازاریاب استخدام نمایند که این افراد پس از انعقاد قراداد با مجموعه به معرفی محصولات یا خدمات در مکان های مختلف و از طرق مختلف که مجموعه آن را مشخص می نمایید اقدام میکنند.

این قرارداد استخدام بازاریاب اصولا مشمول قانون کار می‌شود پس کارفرما (اعم از شخص حقیقی یا حقوقی ) ملزم به رعایت یکسری قوانین و مقررات هستند در واقع الزاماتی که قانون کار براش در نظر گرفته است، برای مثال بیمه نمودن شخص، پرداخت سنوات ، پرداخت عیدی و …. .

بهتراست شما قراردادتان را به صورت موقت منعقد نمایید برای مثال یک ماهه که در این مدت بازدهی فروش بازاریاب خود را نیز محک بزنید که در پایان قراراداد اگر از عملکرد وی راضی نبودید به همکاری با او ادامه ندهید واگر راضی بودید میتوانید قراردادتان را تمدید نمایید.

درباره قرارداد کار بازاریابی 

برای اینکه قرارداد بدون ابهامی داشته باشید و از سوءتفاهم ها جلوگیری نمائید تمام شرایط و انتظاراتی که از بازاریاب دارید را در شروط قرارداد بیاورید ، برای مثال تعداد معرفی هایی که در طول هر روز داشته پس از پایان ساعت کاری با مشخصات به شما گزارش دهد، فقط به معرفی محصولات یا خدمات اقدام کند و مشتری را جهت فروش به مجموعه راهنمایی نمایید در نتیجه حق گرفتن هیچ گونه وجهی از مشتریان ندارد، به صورت حضوری جهت بازاریابی روزانه حداقل به ۲۰مغازه مراجعه کند، دوره های آموزش که کارفرما برای وی مدنظر دارد را شرکت کند، و..‌. .

برای داشتن قرارداد کامل و دقیق با توجه به نوع کالا یا خدماتی که دارا میباشید توصیه میگردد که از یک وکیل متخصص امور قراردادی و حقوق کار کمک بگیرد تا همه موارد شغل شما را در قراردادتان لحاظ نمایید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارارداد ، نمونه قرارداد کار بازاریابی یک ماهه را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام مسئول فنی

نمونه قرارداد حق العمل کاری بازاریابی

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند