وکیل اداره کار در شهر تهران

وکیل اداره کار

تماس با وکیل اداره کار

وکیل اداره کار یک وکیل دادگستری است که حوزه قوانین کار متخصص است و  به مشاوره و وکالت در مورد امور کار و مشکلات مختلف این حوزه  مشغول است. وکیل اداره مسئولیت راهنمایی قانونی افراد در رابطه با موارد مربوط به قوانین کار را بر عهده دارد.

نحوه انتخاب بهترین وکیل اداره کار

در جامعه امروزی، بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مختلفی که در زمینه قوانین کار با آنها مواجه شده‌اند، نیاز به وکیلی دارند که بتواند آنها را در رسیدگی به این مشکلات بهترین راه حل را پیشنهاد دهد. اما انتخاب وکیل مناسب برای اداره کار، یکی از مسائل پر اهمیت و حیاتی در جامعه ماست. زیرا وکیل  متخصص اداره کار ، می‌تواند تاثیر زیادی بر روی پرونده شما داشته باشد. در این مقاله، به بررسی نحوه انتخاب وکیلی  خوب در تهران پرداخته شده است.

وکیل اداره کار در شهر تهران

تجربه وکیل

تجربه وکیل در رسیدگی به پرونده‌های اداره کار، یکی از عوامل مهم در انتخاب وکلا اداره کار خوب است. وکیل با تجربه، قادر است به بهترین شکل ممکن در مراجع قانونی از حقوق شما دفاع کند و بهترین راه حل‌های قانونی را پیشنهاد دهد. بنابراین تجربه وکیل در زمینه حقوق کاری بسیار مهم است.

قدرت اقناع سازی

قدرت اقناع سازی وکیل یکی دیگر از عوامل مهم  است. وکیل با قدرت اقناع سازی خوب، می تواند ، دلایل را به صورتی کنار هم بچیند و مباحث را به شکلی طرح بکند که شانس اثبات حق شما بالاتر رود . مراجع قانونی نهایتا می بایست رای را به نفع شخصی بدهند که قانع شوند ، حق با اوست . در نتیجه توان اقناع سازی اهمیت پیدا میکند.

شناخت مبانی قانون کار

وکلا تخصصی اداره کار می بایست علاوه بر تسلط بر قانون کار بر شناخت مبانی قانون کار  هم مسلط باشد .

دایره آزادی توافقات بین کارگر و کارفرما بسیار محدودتر از سایر حوزه هاست.

به عنوان مثال بعضی از شرط ها که در قرارداد کار توافق شود باطل است .

 همچنین لازم است وکیل متخصص قانون کار ، به سایر قوانین مربوطه مانند قوانین تامین اجتماعی ،  آیین دادرسی کار و آیین نامه ها و مصوبات مراجع قانونی مربوط به اداره کار از جمله آرا وحدت رویه آشنایی داشته باشد .

چنانچه درباره شروط باطل در قرارداد کار نیاز به آگاهی بیشتری دارید به این مقاله ما مراجعه کنید شناخت این موارد بسیار اهمیت دارد .

آشنایی با مهارت ها و فنون دفاع دادگاهی

در مراحل مختلف دعاوی کار چه در هیات حل اختلاف و هیات تشخیص و چه در دیوان عدالت اداری ، شرایط ترافعی و مناظره ای دادگاهی حاکم است .

یعنی طرفین دفاعیات خود را در پاسخ به یکدیگر مطرح میکنند و نهایتا مرجع قانونی رای صادر میکند . با توجه به این شرایط لازم است که وکلا و مشاورین حقوقی اداره کار ، با قانون دفاع دادگاهی هم آشنا باشد و در ادامه توضیح میدهیم که چه قدر مهم است که از وکلا دادگستری در این دعاوی استفاده کنید.

وکلا اداره کار

وکلا اداره کار در دیوان عدالت اداری

بعد از اینکه دو مرحله بدوی و تجدید نظر در اداره کار به موضوع رسیدگی کرد ، هر یک از طرفین می توانند ظرف مهلت قانونی ، به دیوان عدالت اداری کشور اعتراض کنند .دیوان عدالت اداری ، با توجه به اینکه جز دادگستری است و در دادگستری وکالت کاری پذیرفته نیست ، صرفا از وکیل دادگستری میتوانید به عنوان وکیل استفاده کنید. رایی که شعبه بدوی دیوان عدالت صادر میکند ،  قابل اعتراض در شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت است.

چرا همیشه پیشنهاد می شود در مراجع اداره کار از وکلا دادگستری استفاده شود

به طور کلی دو مرجع اصلی که در طول هم هستند به اختلافات کارگری و کارفرمایی رسیدگی میکنند. منظور ما از اینکه دو مرجع در طول هم هستند این است که ابتدا می بایست در اداره کار دعوی طرح شود . بعد از اینکه حکم قطعی از آنجا صادر شد می توان به دیوان عدالت اداری شکایت کرد . پس رای غیرقطعی در اداره کار ، قابلیت اعتراض در دیوان را ندارد.

برخلاف دادگستری و دیوان عدالت اداری که وکالت کاری پذیرفته نمی شود ، قانون این اجازه را داده است که  در اداره کار وکیل کاری و با وکالت دفترخانه ای  و  یا معرفی نامه شرکت مراجع کند و شرط وکیل دادگستری بودن را در نظر نگرفته است.

وکیلی که عضو کانون وکلا هست ، صلاحیت علمی و حرفه ای او توسط که سازمان رسمی تائید است و کانون بر عملکرد وکیل نظارت میکند و نبود همین دو عامل  در وکیل کاری ،بسیاری از ریسک های موکلین را بالا می برد.

اما موکدا پیشنهاد می شود که از وکیل دادگستری متخصص دیوان عدالت  استفاده کنید .

هزینه وکیل اداره کار

دستمزد وکیل کارگر و کارفرمایی ، با توجه به موضوع ، دلایل و میزانی که نیاز هست ، پرونده پیگیری شود ، متفاوت است . تعرفه دعاوی اترس  در سایت تشریح شده است . در مورد پرونده روابط کارگر و کارفرمایی با توجه به وضعیت خاص پرونده ها و خصوصا توان مالی طرفین تخفیف مناسب داده می شود .

در صورتی که نهایتا تشخیص داده شد که بدون حضور وکیل پرونده خود را پیش ببرید ، توصیه داریم ، با وکیل مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری داشته باشید.

شماره وکیل اداره کار

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکلا متخصص اداره کار در دپارتمان دعاوی کار  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی  هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

انتخاب وکیل مناسب برای اداره کار، بسیار مهم است و ممکن است تاثیر زیادی بر روی پرونده شما داشته باشد. در انتخاب وکیل برای اداره کار، تجربه وکیل، عضویت در کانون وکلای دادگستری، شناخت مبانی حقوق کار، توان اقناع سازی، تسلط به فنون دفاع دادگاهی، بسیار مهم است. با رعایت این عوامل، می‌توانید به بهترین شکل ممکن وکیل مناسب برای  خود را انتخاب کنید.

مالیات بر ارزش افزوده چیست

مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده : همانطور که در مقاله آنچه باید درخصوص انواع مالیات بدانیم  بیان شد مالیات بر ارزش

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند