امور حقوقی شرکت ها و خدمات موسسه اترس

امور حقوقی شرکت ها:

اگر در خصوص امور حقوقی شرکت ها سوالاتی  نظیر سوالات ذیل دارید با اترس همراه باشید.

مراحل ثبت شرکت به چه صورت است؟ برای ثبت شرکت چه مدارکی لازم است؟ آیا می توان در یک شرکت، هم زمان چند تغییر در خصوص مسائل مختلف انجام داد؟ اساسا کار ثبت تغییرات شرکت چگونه است و در چه مدت زمانی این پروسه به اتمام می رسد؟

 موسسه حقوقی اترس به عنوان یک مشاور امین در حوزه راه اندازی کسب و کار و امور اداری و مالیاتی مربوط به آن، افتخار دارد که در حوزه تاسیس و راه اندازی شرکتها، تغییرات و نقل و انتقال شرکت، پیگیری امور مالیاتی و سایر مشاوره های کسب و کار، ثبت برند شرکت و برندسازی، تمامی خدمات حقوقی تخصصی مورد نیاز کسب و کار شما و امور حقوقی شرکت ها را در اختیارتان قرار دهد. افراد به منظور هدفمند نمودن توانایی های شخصی، شرکتها و موسسات غیرانتفاعی را تأسیس می نمایند. در این میان تاسیس و اداره شرکت مستلزم آگاهی از قوانین و مقررات حاکم بوده و منجر به پیدایش مسائل حقوقی متعددی برای شرکت، شرکاء و اشخاص مرتبط با شرکت می گردد.

امور حقوقی شرکت ها مالکیت معنوی

نکات مهم در امور حقوقی شرکت ها

  • به جهت آنکه مسئولیت مالی و حقوقی تمام فعالیتهایی که توسط شرکت انجام می شود به عهده کلیه اعضای هیأت مدیره و شرکا می باشد و در خصوص آنها ملزم به پاسخگویی از طریق قانون هستند، پیش از انجام هر اقدامی حتما در خصوص تمامی امور حقوقی شرکت با یک موسسه حقوقی معتبر یا یک وکیل متخصص در امور حقوقی شرکت ها مشاوره نمایید. تا از خسارات و صدمات احتمالی پیشگیری نمایید.
  • درباره شراکت تجاری و نکات مهم آن بیشتر بدانیم
  • چنانچه قصد هرگونه تغییراتی در شرکت را داشته باشید باید بصورت قانونی اقدام نمایید، بنابراین اگر در خصوص تغییرات شرکت اطلاعات کافی ندارید یا هر کدام از مواد ثبت تغییرات برای شما کمی گنگ است، حتما پیش از هر اقدامی با یک متخصص در امور حقوقی شرکت ها مشاوره نمایید. در غیر این صورت ممکن است در تنظیم قرارداد یا صورتجلسات که قواعد خاص خود را دارند و یا بعد از ثبت در سامانه و پست مدارک مرتکب اشتباهی شوید و درخواست شما رد شود و مجددا باید این مسیر را طی کنید.
نکات حقوقی شرکت ها

خدمات امور ثبتی اترس برای شرکت ها

  • ثبت شرکت

ثبت شرکت را در کسب و کارها میتوان اینگونه تعریف کرد که یکی از شرایط لازم برای شروع یک تجارت ، راه اندازی کسب  کار و یا سرمایه گذاری می باشد. ثبت شرکت مانند هر امور ثبتی دیگری، به انجام مراحل اداری و ارائه مدارک نیازمند است. انتخاب نوع ثبت شرکت به نوع کسب و کار، اهداف، نوع استراتژی ها و تعداد اعضاء شرکت بستگی دارد. از انواع مختلف ثبت شرکت می توان به شرکت های سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، دانش بنیان، تعاونی، تضامنی، مختلط و سرمایه اشاره کرد.

رایج ترین و پرطرفدار ترین انواع ثبت شرکت در اکثر کشورهای دنیا نظیر ایران، شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود هستند که بیش از ۹۸ درصد شرکت های ثبت شده را تشکیل می دهند. با ثبت کردن شرکت خود به روش‌های قانونی اعتبار بیشتری برای خود رقم می‌زنید و سایر همکاران شما را به رسمیت می‌شناسند و در مواردی از شما تقاضای همکاری می کنند. زمانی که یک شرکت ثبت میشود امنیت شغلی بالاتری خواهید داشت و برخی از مزایای دولتی مانند دریافت جواز و وام‌های کم بهره و همچنین معافیت از برخی مالیت‌ها به شما تعلق میگیرد و حتی قادر خواهید بود نمایندگی شرکت‌های داخلی و خارجی را نیز بدست آورید.

ثبت شرکت

ثبت برند و علامت تجاری و ثبت تغییرات شرکت

امور حقوقی شرکت ها ثبت برند
  • ثبت برند و علامت تجاری

اولین گام در تجارت اعتماد میباشد و نشان تجاری به وسیله برند سازی به روند این اعتماد و تعهد سرعت میدهد. البته ثبت برند فقط داشتن یک اسم یا علامت نیست بلکه معیاری است برای معرفی شما در بازارهای ایران و جهان. لازم به ذکر است برند جدا از نام شرکت است. مثلا: برند دی جی کالا متعلق به شرکت نو آوران فن آوازه می باشد. درواقع نام شرکت میتواند هر نام سه کلمه ای باشد که متفاوت از نام برند است و نام برند است که معروف می شود و مهم است.

برای ثبت علامت تجاری خود میتوانید با وکیل ثبت برند اترس از طریق راه های ارتباطی در تماس باشد

  • ثبت تغییرات شرکت

یک شرکت در طول دوره فعالیت خود میتواند به دلایل مختلف بارها دچار تغییرات متعددی از جمله:

تغییر نام شرکت، تغییر آدرس شرکت، افزایش سرمایه شرکت، کاهش سرمایه شرکت شود. در واقع منظور از تغییرات شرکت، هر گونه تغییر در مفاد و مواد اساسنامه و یا هیئت مدیره میباشد.

تغییرات شرکت ها اگر با فکر، برنامه ریزی و مدیریت درست اتفاق بیفتد می تواند به ارتقاء و پیشرفت شرکت کمک کند. اما نکته ی مهم این است که تمامی این تغییرات باید مطابق قوانین و مقررات مربوطه انجام شوند.

موسسه حقوقی اترس کلیه خدمات حقوقی مربوطه از جمله تنظیم اساسنامه و صورت جلسات، ثبت،تغییرات، انحلال و غیره را انجام داده و همچنین به ارائه خدمات حقوقی در زمینه حاکمیت شرکتی و دعاوی شرکتی و مشاوره حقوقی شرکتها نیز می پردازد.

با توجه به اینکه تایید نهایی با کارشناسان اداره مالکیت معنوی هست ،

 زمان آن متفاوت هست اما میانگین ۴۵ روز زمان می برد.

چون با توجه به شرایط کسب و کار ممکن است پیشنهاد شود

اصلا شرکت ثبت نشود و یا اینکه در نوع شرکت و نحوه تنظیم

اساسنامه مواردی درنظر گرفته شود.

تنظیم اساسنامه برای تمام شرکت ها ضروری نیست

اما برای شرکت های سهامی خاص و عام الزامی است.

شما پنج نام به ترتیب اولویت به اداره تعیین نام تهران ارایه میدهید

در صورت عدم تشابه با نام شرکت دیگر، تایید میشود

.به جز مواردی که نام دو کلمه ای پذیرفته میشود ،

معمولا نام می بایست سه کلمه باشد.

مشاوره حقوقی ثبت برند با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی ثبت برند

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی ثبت برند تماس برای مشاوره حقوقی ثبت برند مشاوره حقوقی ثبت برند در موسسه