خدمات حقوقی تخصصی به فعالان اقتصادی

خدمات حقوقی تخصصی به فعالان اقتصادی شامل دعاوی حقوقی و  دعاوی کیفری مرتبط با کسب و کارها و شرکت ها به شرح زیر میباشد

خدمات حقوقی تخصصی شرکت ها

هر شرکت و کسب و کاری در طول دوران فعالیتی خود ممکن است با مسئولیت کیفری مواجه شود.

وقوع جرم و رسیدگی به اتهامات کیفری از چند جهت ممکن است شرکت ها درگیر کند . گاهی مدیران سابق شرکت مرتکب جرایم مالی نظیر سواستفاده از اختیارات شده اند.

گاهی ارتکاب جرم توسط اعضا و کارکنان شرکت صورت می پذیرد مثلا مدیر مالی مرتکب خیانت در امانت می گردد و در مواقعی هم طرف های تجاری شرکت مرتکب جرایمی مانند کلاهبرداری از شرکت می شوند.

جرایم کیفری با توجه به مجازات های سنگینی مانند حبس ، مصادره اموال و انحلال شرکت دارند از اهمیت بالایی برخوردارند و پیگیری توسط وکیل دادگستری متخصص ضروری است.

خدمات حقوقی تخصصی دعاوی اداره کار

اختلافات کارفرمایی و کارگری و تامین اجتماعی

عدم اطلاع از قوانین و مقررات مربوط به حقوق کار، آیین دادرسی کار و قوانین تامین اجتماعی هر ساله هزینه ها و جرایم قابل توجهی را به شرکت ها تحمیل می کند.

مشاوره های حقوقی تخصصی مقدماتی، تنظیم قراردادهای مناسب با کارکنان و نهایت دفاع مناسب در مراجع اداره کار ، تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری تا حد زیادی این هزینه ها را کاهش می دهد .به همین خاطر است که مدیران با تجربه به آن توجه ویژه دارند.

خدمات حقوقی دعاوی اداره کار
قبول وکالت پرونده های مالیاتی

خدمات حقوقی تخصصی مشاوره مالیاتی

قبول وکالت در پرونده های مالیاتی

یکی از بزرگترین هزینه ها و ریسک های مالی کسب و کارها و شرکت ها ،هزینه های مالیاتی هست .

در سالهای اخیر با توجه به سیاست های تمرکز زدایی از درآمدهای نفتی ، بحث مالیات جدی تر شده است و با الکترونیک شدن امور و اتصال سامانه های دستگاههای مختلف به یکدیگر در سال های آینده این موضوع شرکت ها را بیش از پیش درگیر خواهد نمود.

در حال حاضر شرکت هایی وجود دارند که به دلیل عدم اطلاع کافی از قوانین مالیاتی ، عدم استفاده از وکلای متخصص در حوزه مالیات و عدم انجام تکالیف قانونی ، به مبلغی بیش از آنچه که در طول سال درآمد داشته اند ، ملزم به پرداخت مالیات شده اند و در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند.

بنابراین برنامه ریزی و مدیریت ریسک های مالیاتی یکی از اقدامات راهبردی شرکت ها جهت بقا و توسعه به شمار می رود.

خدمات حقوقی تخصصی اخذ مجوز

اخذ مجوزات و مدارک مورد نیاز فعالیت های اقتصادی

فعالیت های اقتصادی مستلزم اخذ مجوزهای قانونی لازم است. برخی از این مجوزها در ابتدا و برای تاسیس کسب و کار لازم است و برخی مجوزها پس از راه اندازی و در جریان توسعه ضروری است. نداشتن مجوز ممکن است در مواردی که خسارتی به کارکنان و یا اشخاص ثالث وارد می شود ، موجب مسئولیت مضاعف شرکت گردد و همچنین ممکن است دولت در مقاطع حساس ، مانع از ادامه فعالیت شرکت گردد که موجب ورود زیان جبران ناپذیر گردد .

بنابراین توصیه اکید ما این است هر کسب  و کاری با مشاوره حقوقی صحیح از مجوزهای لازم مطلع شود و در سریع ترین زمان اقدام به اخذ آن نماید.

خدمات حقوقی فعالیت های اقتصادی
وکیل همراه در محل

خدمات حقوقی تخصصی وکیل همراه

وکیل همراه در محل جلسات قرارداد و مذاکره

در جلسه قرارداد ،ممکن است طرف مقابل پیشنهاد تغییر در شروط قرارداد و یا درج شرط جدید را بدهد . حضور وکیل در جلسه قرارداد میتواند موضوع را همان لحظه ارزیابی و اظهارنظر نماید و از همه مهمتر آنکه اطمینان حاصل نماید که قراردادی که امضا میشود همان توافقات صورت گرفته قبلی است و فراموش نکنیم در زمان اختلاف ، دادگاه بر اساس قرارداد امضا شده حکم میدهد.

حضور وکیل در مذاکرات می تواند موضع شما را تقویت کند و دست بالا را در مذاکره به دست بیاورید و همچنین به دلایل مختلف ممکن است ترجیح دهید ،مذاکرات بدون حضور شما و توسط وکیل صورت بپذیرد و نهایی شود.

مشاوره حقوقی اداره کار

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی اداره کار تماس برای مشاوره حقوقی اداره کار مشاوره حقوقی اداره کار در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک

موسسه حقوقی چیست

موسسه حقوقی  موسسه حقوقی ، یک سازمان غیر تجاری ارائه کننده خدمات حقوقی است که در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری ثبت می

پلن های خدمات حقوقی اترس

پلن های خدمات حقوقی اترس متناسب برای هر کسب و کار پلن خدمات حقوقی اترس : پس از سالها ارائه خدمات حقوقی تخصصی  به شرکت