مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل دادگستری

مشاوره با وکیل و اهمیت آن را از آنجا میتوان متوجه شد که : غالبا پرونده هایی پس از طرح دعوی با شکست مواجه می شوند که افراد بدون اطلاعات حقوقیو آگاهی از قوانین اقدام به طرح دعوی و شکایت می نمایندو علاوه بر ضرر و زیانی که از لحاظ مالی متحمل گردیده اند موجب اتلاف وقت، انرژی و حتی اعتبار خود میگردند و حتی گاها روند پرونده را برای وکیل نیز دشوار می نمایند، در نتیجه پیش از هرگونه اقدام حقوقی و قانونی برای اقدامی صحیح و حصول نتیجه مطلوب با فردی متخصص و مسلط به امور حقوقی مشاوره نمایید.

مهمترین مزیت در مشاوره پیشگیری است. دریافت خدمات مشاوره تخصصی‌ از صاحب نظران از خسارات و دعاوی احتمالی آینده می کاهد و آنطور که گفته اند اگر شخصی هزینه های مشورت نمودن را را زیاد و غیر ضروری قلمداد نماید، مجبور به پرداخت هزینه های به مراتب بیشتر خواهد شد.

 

 

در مواجهه با مسائل حقوقی چنانچه به دنبال بررسی اصولی مسئله خود با یک وکیل هستید،  به دلیل حساسیت موضوعات حقوقی دقت نمایید که مشاوره را از فرد یا موسسه حقوقی مجاز دریافت کنید که صلاحیت و تجربه ی لازم برای موضوع مطرح شده را داشته باشد. به طور کلی از نکات بسیار مهم در مشاوره حقوقی  انتخاب مشاوری با تجربه و مسلط به قوانین حقوقی در خصوص پرونده مد نظر می باشد.همچنین در نظر داشته باشید برای حصول نتیجه مطلوب حتما در روند پرونده با مشاور خود صادق باشید، جزییات پرونده و تمام مدارک را به او ارائه کنید تا ضمن بررسی دقیق آنها، بتواند مناسبترین راه حل را به شما معرفی کند. موسسه حقوقی اترس برای سهولت شما عزیزان ، خدمات تخصصی مشاوره را به سه صورت ارائه می نماید :

 

مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل

 

مشاوره با وکیل به صورت آنلاین

با توجه به پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی و ترویج برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری ، جلسات حقوقی نیز از این امر مستثنی نبوده و یکی از روش‌های مشاوره ایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، مشاوره حقوقی به صورت آنلاین است . مخاطبین میتوانند با مشاورین حقوقی و وکلا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره آنلاین استفاده نمایند. این نوع مشاوره که با استفاده از ابزارهای ارتباطی، در یک فضای صمیمی و حرفه ای برگزار می گردد با توجه به غیر حضوری بودن ، محدودیت های مکانی و زمانی نداشته و از هر مکانی که باشید تنها با دسترسی به اینترنت، می توانید مسائل و مشکلات حقوقی خود را با وکلای با تجربه و متخصص بیان و پاسخ و رهنمودهای لازم را دریافت نمائید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 

مشاوره با وکیل به صورت  تلفنی

موسسه حقوقی اترس این امکان را برای عزیزانی که به دلیل شرایط یا فواصل مکانی امکان حضور در موسسه را ندارند فراهم نموده تا مسائل حقوقی خود را با وکلای متخصص اترس در میان بگذارند و پروسه حقوقی پرونده خود را با خاطری آسوده پیش ببرند . بدیهی است مشاوره با وکیل به صورت تلفنی برای بررسی دقیق امور حقوقی تخصصی و یا تنظیم وکالتنامه روش مناسبی نمی باشد و برای مواردی از این قبیل جهت حصول نتیجه مطلوب باید حتما به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه فرمایید. این نوع مشاوره بیشتر جهت بررسی اولیه شرایط پرونده و پروسه حقوقی آن استفاده می شود.

 

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل

 

مشاوره با وکیل به صورت  حضوری

شما عزیزان می توانید پس از هماهنگی های لازم با موسسه حقوقی اترس و ارائه درخواست مشاوره از خدمات تخصصی مشاوره حقوقی حضوری در موسسه دادفران اترس استفاده نمایید. این روش برای ارائه راهکارهای حقوقی و اطلاع از روند و آخرین شرایط پرونده بسیار موثر و مناسب است. در مشاوره حضوری وکلای اترس با بررسی همه زوایای پرونده و شرایط شما می توانند راهکارهای حقوقی لازم را خدمتتان اعلام نمایند و در صورت قبول وکالت پرونده شما، در این مسیر تا حصول نتیجه همراه شما عزیزان باشند.

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند