نمونه قرارداد تولید قطعه و فروش قطعات

نمونه قرارداد تولید و فروش قطعه

نمونه قرارداد تولید قطعه

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد تولید و فروش قطعه ، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . برای عقد این قرارداد به لحاظ موارد فنی و هزینه  بالایی که دارد ، توصیه میگردد که :

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد تولید و فروش قطعه

قرارداد تولید و فروش قطعه یکی از قراردادهای مهم در صنعت تولید و فروش است چرا که خیلی از کارفرمایان به جهت اینکه تولید قطعه هزینه بالایی برایشان دارد به صرفه نیست که قطعات را خودشان تولید کنند  .

پس قرارداد  تولید و فروش قطعه را منعقد می کنند، این قرارداد بین کارفرما( سفارش دهنده) و پیمانکار (تولید کننده) قطعه منعقد می شود.

 در موضوع قرارداد باید شرح کاملی از تولید قطعه مورد نظر ارائه نمایید، مثل نام، شماره قطعه، سایز و ویژگی‌های دیگر قطعه ، اگرنمونه ای از قطعه را در دسترس دارید آن را به پیمانکار ارائه دهید.

اگر برایتان کیفیت و مواد اولیه یا ویژگی خاصی در تولید قطعه مهم هست حتما درشرایط  قرارداد تولید قطعه که شامل  مواد اولیه، روش تولید و … است را در قرارداد به صورت دقیق و کامل شرح دهید.
برای قرارداد زمان مشخص نمایید تا از تاخیر در تحویل قطعه جلوگیری نماییدو همچنین بتوانید از دیرکرد در تولید و تحویل قطعه خسارت دریافت نمایید.

درخصوص محل تحویل قطعه شرایط حمل و نقل ، هزینه های حمل و نقل را که کدام یک از طرفین باید پرداخت نماید و… در قرارداد تصریح نمایید.

درباره نمونه قرارداد تولید و فروش قطعه

همچنین شرایط مربوط به برگشت قطعه را در صورت عدم تطابق با توضیحات در قرارداد  مشخص نمایید.
در خصوص شرایط پرداخت و قیمت قطعه ،زمان پرداخت و سایر شرایط مالی مربوط به فروش قطعه را در بند مربوط به مبلغ قرارداد به صورت دقیق و کامل  تعیین نمایید.

چنانچه نمونه ای تحویل پیمانکار داده اید می‌توانید از وی رسید دریافت نمایید تا در باز پس گرفتن آن دچار مشکل نشوید ، همچنین اگر می‌خواهید اطلاعات قطعه و شیوه ساخت و مواردی که کالای شما را یکتا می‌کند حفظ نمایید می توانید شرط حفظ اسرار حرفه ای در قرارداد درج نمایید و در آن پیمانکار را از افشای تمامی اطلاعات مورد نظر خود منع نمایید و در صورت تخلف از آن ضمانت اجرا در قرارداد درج نمایید.

با توجه به اینکه قرارداد تولید و فروش قطعه از قراردادهای مهم در صنعت می باشد ،توصیه می گردد هنگام تنظیم قرارداد به جهت کاهش ريسک های موجود با وکیل متخصص قرارداد مشورت نمایید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد تولید و فروش قطعه را آورده ایم.

نمونه قرارداد کار بازاریابی

نمونه قرارداد ساخت سوله و اسکلت فلزی

نمونه قرارداد پرداخت پاداش

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند