قرارداد خدمات نرم افزار

نمونه قرارداد خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار

قرارداد خدمات نرم افزار و نگهداری سخت افزار

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد خدمات نرم افزار و نگهداری سخت افزار، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و بند های مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

قرارداد خدمات نرم افزار و نگهداری سخت افزار

شما به عنوان مدیر بک مجموعه یا به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار برای واگذاری این امر به شرکتی یا برای انجام این پروژه نیاز به یک قرارداد صریح و مشخص دارید.

توجه نمایید وجود قرارداد صریح و مشخص به شما کمک می‌کند تا از مشکلات آتی جلوگیری کنید و طرفین ملزم به انجام تعهداتشان می‌شوند.

این قرارداد ها اصولا به صورت پروژه ای و پیمانکاری منعقد می شود و از شمول قانون کار خارج می‌شود، شما در بند اول طرفین قرارداد را میِآورید پس از از یک شرکت ارائه دهنده خدمات و نگهداری سخت افزار یا نرم افزار خدمات می‌گیرید و شخص خاصی را مدنظر دارید برای قرارداد حتما نام آن شخص کارمند را در قرارداد تصریح کنید.

در قسمت موضوع قرارداد حتما توجه کنید تمام موارد با جزئیات آورده شود یعنی تمام نرم‌افزار و سخت افزاری که طرف قرارداد ملزم با نگهداری و از آن است را با ذکر مدل و سریال آن درج نمایید.

وهمچنین تعداد دفعاتی که در ماه یا فصل باید مراجعه شود برای چک کردن در قرارداد ذکر شود.

به جهت اینکه ممکن است سرورها خارج از محل اصلی شرکت یا مجموعه باشد ذکر مکان قرارداد در قرارداد ضروری است.

نمونه قرارداد خدمات نرم افزار و نگهداری سخت افزار

در شروط قرارداد میتوانید ذکر نمایید در صورت نیاز به تعویض قطعه در صورت خرابی یا استهلاک تهیه قطعه جدید توسط کارفرما یا باید به تایید آن برسد، همچنین اگر نیاز به بازکردن سخت افزار باشد حدالامکان در درون همان مجموعه اتفاق بیافتد در غیر این صورت نیاز به تایید کارفرما میباشد.

همچنین ارائه دهنده خدمات می‌تواند این شرط را درج کند در صورتی شرکت ارائه دهنده خدمات مشابه ای بخشی از سرویس ها را انجام دهد قرارداد فسخ شود و مسئولیتی ندارد.

باعنایت به اینکه هر شرکت با توجه به سیستم نیازمندی خاص خود را دارا می باشد توصیه می‌شود این قرارداد  را با مشورت وکیل متخصص قرارداد و امور رایانه ای تنظیم نمایید ‌.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار  را آورده ایم.

نمونه قرارداد مشاوره آی تی

نمونه قرارداد استخدام مسئول فنی

نمونه قرارداد فروش نرم افزار

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند