نمونه قرارداد خرید آسانسور همراه نصب

نمونه قرارداد خرید و نصب آسانسور یا بالابر

نمونه قرارداد خرید آسانسور همراه با نصب

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد خرید و نصب آسانسور، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . از آنجاییکه این قرارداد ارتباط مستقیم با جان اهالی یک ساختمان دارد لذا، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد خرید و نصب آسانسور

آسانسور یکی از مهمترین ابزارهایی است که در ساختمان‌ها به کار می‌رود. استفاده از آن، علاوه بر افزایش راحتی و سهولت در حرکت، بهبود ایمنی و کاهش خطرات ناشی از حوادث نیز دارد. بنابراین، خرید و نصب آسانسور در ساختمان‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که استفاده مکرر از ایندستگاه با جان و مال اشخاص در ارتباط است.

درقرارداد خرید و نصب آسانسور بهتر است به موارد ذیل تصریح شود:

در موضوع قرارداد جزئیات فنی آسانسورمانند ابعاد، قابلیت حمل و جابجایی، سرعت حرکت، تعداد طبقات قابل پوشش و …) باید به صورت دقیق توضیح داده شود.

 در بند مبلغ قرارداد، قیمت کل آسانسور (شامل هزینه خرید و نصب) باید به صورت دقیق و با جزئیات نحوه پرداخت توضیح داده شود بهتر است مبلغ قرارداد در مواعد مختلف با انجام تعهد پرداخت شود .

مهلت زمان تحویل و نصب زمان تحویل آسانسور باید به صورت دقیق و با جزئیات توضیح داده شود و برای هر روز تاخیر خسارتی در نظر گرفته شود.

دانلود نمونه قرارداد خرید و نصب آسانسور

کارفرما می‌تواند کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آسانسور را در قرارداد تصریح کند یا شرط نمایید قبل از خرید تایید وی را دریافت نمایید.

میتوانید بند ای از قرارداد را در خصوص شرایط گارانتی آسانسور بیاورید که در آن مدت زمان گارانتی و شرایط استفاده از آن و … به صورت دقیق و با جزئیات توضیح داده شود.

برای مثال فروشنده موظف است آسانسور را با کیفیت مناسب و به صورت دقیق و مطابق با شرایط قرارداد تحویل دهد. همچنین، فروشنده موظف است در صورت وجود هرگونه خرابی یا اشکال در آسانسور، آن را تعمیر کند یا به جای آن آسانسور جدید تحویل دهد.

توصیه میگردد که این قرارداد را باتوجه به شرایط مورد نظر خود توسط وکیل متخصص امور قرارداد تنظیم نمایید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد خرید و نصب آسانسور(بالابر) را آورده ایم.

نمونه قرارداد لوله کشی گاز

نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

نمونه قرارداد نگهداری آسانسور

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند