قرارداد مشاوره آی تی

نمونه قرارداد مشاوره آی تی (IT)

قرارداد مشاوره آی تی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد مشاوره آی تی ، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . اگر قرارداد شما دارای  نکات مهم و مفاد دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد مشاوره آی تی

قرارداد مشاوره آی تی برای مجموعه های که بخشی از آنها نیازمند خدمات آتی می باشد ضروری است البته که امروز اکثر کسب و کارها بخشی را تحت عنوان آی تی یعنی فناوری اطلاعات دارا می باشند پس برای اینکه این قسمت از مجموعه درست شکل بگیرد، یک طراحی بی نقص صورت بگیرد، مشکلات احتمالی حل شود ، از لحاظ فنی در بهترین جایگاه خود قرار بگیرد نیازمند انعقاد قرارداد با یک مشاور آی تی هست که موارد ذکر شده را اعمال نماید.

قراداد مشاوره آی تی همانند سایر قراراداد ها یکسری اصول دارد یعنی شما باید در یکی از بند های قراداد طرفین قرارداد را بیاورید و اگر مدرک تخصصی خاصی مدنظرتان هست آن را در این قسمت ذکر کنید و با اوراق هویتی شخص مشاور تطبیق دهید.

بند دیگر قرارداد باید موضوع قرارداد ذکر شود، موضع قرارداد باید به صورت مشروح و با جزئیات آورده شود تا از ابهامات و اختلافات آتی جلوگیری شود، شما به عنوان کارفرما جزئيات را باید در این قسمت بیاورید تمام انتظاراتی که از مشاور دارید را درج نمایید.

در قسمت مدت زمان خدمات و ساعت کاری شما باید درج کنید مثلا ۱۰ ساعت در هفته مشاور ملزم به حضور در مجموعه شماست یا اینکه از ساعت …. تا ….. باید در دسترس باشد تا به مشکلات ، سوالات، ابهامات و… رسیدگی کند.

قرارداد مشاوره آی تی

مبلغ قرارداد را به صورت مشخص با زمان های پرداخت درج نمایید مثلا اگر پروژه ای کاری باید برایتان انجام شود بهتر است با انجام هر قسمت از آن پروژه مبلغی از قرارداد به مشاور  پرداخت شود.

باتوجه به اینکه ممکن این اطلاعات مهم مجموعه شما همچنین رمز ها و … در دسترس مشاور قرارگیرد توصیه میکنم شرط محرمانگی نیز در قراردادتان درج نمایید.

باتوجه به اینکه شما چه نوعی از فناوری اطلاعات را نیاز داشته باشید و در چه مرحله ای باشید برای  شروط اختصاصی آن ممکن است متفاوت باشد پس برای اینکه قراداد مختص خود را تنظیم نمایید و ريسک خود را کاهش دهید توصیه می‌کنیم تنطیم این قرارداد را به دست وکلای متخصص امور قرارداد بسپارید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قراراد نمونه قرارداد مشاوره IT ( آی تی ) را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس

نمونه قرارداد استخدام طراح

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند