قرارداد استخدام برنامه نویس

نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس

قرارداد استخدام برنامه نویس

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه نکات و شرایط متفاوتی برای انعقاد قرارداد مد نظر دارید ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام برنامه نویس

امروزه باتوجه به اینکه اکثر مشاغل درگیر استفاده از فناوری کامپوتر و فروش های اینترنتی و داشتن سایت و …. هستند گاها یک نیرو انسانی به صورت ثابت را در مجموعه خود نیاز دارند که انجام امور مربوط به این حوزه را انجام دهد.

همانطور که مستحضر هستید استخدام چنین فردی مسئوليت هایی قانونی برای شما دارد چرا که شما باید با ایشان قرارداد کار منعقد نمایید پس باید تبعا یک سری تکالیف انجام دهید، از جمله پرداخت حق بیمه ، توجه نمایید که حتی اگر با برنامه نویس انتخابیتان قرارداد کتبی نیز منعقد نکنید ایشان می‌تواند اثبات نمایید که در مجموعه شما مشغول به کار بوده و ضرر های غیر قابل جبران برای شما ایجاد می شود پس در قدم اول نیازمند تنظیم یک قرارداد صحیح هستیم .(لازم به ذکر در شرایطی وکلا متخصص امور قرارداد ما می‌توانند قراردادی را برای شما با برنامه نویس تنظیم کنند که از ضوابط قانون کار خارج باشد.)

برای داشتن قرارداد کار -استخدام برنامه نویس توجه نمایید که یکسری مواد عین قرارداد کار عموم هست ولی شما باید با آوردن یکسری شروط مواردی که مدنظرتان هست در قرارداد بگنجانید، مثلا انجام اموری که برنامه نویس باید انجام دهد به صورت کلی و در این بند بیاورید که جزئیات و موارد مورد نیاد حین کار ارجاع می‌شود.

نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس

توجه کنید که حتما در ابتدا قرارداد موقت منعقد نمایید یعنی در شرط مدت قرارداد آن را محدود به یک دوره ای کنید مثلا شش ماه تا ببینید اصلا این شخص قادر به انجام امور شما خواهد بود یا خیر؟ آیا تخصص لازم را برای انجام امور مربوط به مجموعه شما را دارد ؟

طبیعتا برنامه نویس مجموعه شما قراراست باتوجه به نوع شغل اش.  اطلاعات مهمی از قسمت فناوری، سایت و …. مجموعه شما را در دسترس داشته باشد یا اموری را بعدا مطلع شود پس دوراندیشی در این است در یک بند قرارداد کار او شرط حفظ اسرار محرمانگی در قرارداد بیاوریم و تمام مواردی که فکر می‌کنید حفظ آن ضروری است را به صورت جزئی ذکر کنید تا از مشکلات آتی که گاها ممکنه غیر قابل جبران باشد جلو گیری کنید.

همچنین میتوانید برای این موارد مبلغی را به عنوان وجه التزامی در نظر بگیرید و بابت آن سفته یا چک ضمانت دریافت نمائید.

همانطور که میدانید این قرارداد باتوجه به نوع حرفه شما ممکن است نکات خاص داشته باشد که ما به شما توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از مشکلات آتی برای تنظیم قرارداد کار- استخدام برنامه نویس از یک وکیل متخصص امور قرارداد راهنمایی بگیرید.

همچنین برای آشنایی شما ما نمونه قرارداد کار – استخدام برنامه نویس را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام پیک موتوری

نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی

نمونه نمونه قرارداد حسابرسی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند