نمونه قرارداد استخدام حسابدار

نمونه قرارداد استخدام حسابدار

نمونه قرارداد استخدام حسابدار

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام حسابدار، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . توجه فرمایید این قرارداد مشمول قانون کار میباشد لذا توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد استخدام حسابدار

یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار بخش حسابداری می باشد ، شما به عنوان کارفرما اگر که تحلیل صحیح از وضعیت مالی مجموعه خود داشته باشید میتوانید بر اساس اطلاعاتی موجود در حسابداری تصمیم های سازنده ای اخذ نمایید .

برای ثبت و نگهداری اطلاعات مالی و همچنین طبقه بندی و گرفتن گزارشات نیازمند یک حسابدار هستید که بتواند این موارد را به درستی ثبت کند.

برای داشتن روابط شفاف و مشخص با حسابدار مجموعه خود باید یک قرارداد کار- استخدام حسابدار تنطیم نمایید که اصولا این قرارداد از جمله قرارداد کار می باشد که شما بهتر است در آن قرارداد تمامی شرایط و مواردی که از حسابداران می‌خواهید ذکر کنید.

توجه نمایید که حسابدار شما مشمول قانون کار می‌شود و به اصلاح قانون کار کارگر محسوب می شود و شما باید نسبت به آن الزامات قانون کار را رعایت نمایید .

قرارداد استخدام حسابدار

بسیار مهم است که وضعیت مدت در قراراداد کار -استخدام حسابدار به صورت صحیح درج گردد برای مثال شما در شروع همکاری برای اینکه بررسی نمایید که ایشان کار خود را به درستی انجام می‌دهد یا خیر میتوانید یک قرارداد کوتاه مدت مثلا سه ماه تنظیم نمایید و بعد از اتمام مدت آن را تمدید کنید و یا تمدید نکنید که در این حالت درگیر مشکلات فسخ آن قرارداد و حقوق احتمالی که برای آن فرد از قرارداد ایجاد شود نمی‌شوید.

همچنین توجه نمایید با توجه به شرایط کاری، حسابدار شما با اطلاعات مالی شما در ارتباط است و به خیلی از موارد محرمانه شما آگاهی پیدا می‌کند در نتیجه بهتر است برای حفظ این اطلاعات شرطی در قرارداد درج کنید به عنوان حفظ محرمانگی اطلاعات قرارداد ، که در آن به صورت جزئی شرح دهید که این موارد به هیچ عنوان نباید افشا شود و برای آن نیز می‌توانید وجه التزام مالی در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه قراراداد کار -استخدام حسابدار یک قراردادی هست که آثار زیادی دارد ما توصیه میکنم برای انعقاد آن از وکیل متخصص قرارداد کمک بگیرد.

همچنین برای آشنایی شما نمونه قرارداد کار استخدام حسابدار را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

نمونه نمونه قرارداد استخدام راننده

نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند