نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

قرارداد استخدام مشاور حقوقی

قرارداد استخدام مشاور حقوقی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .این قرارداد از چند جهت دارای نکات مهمی میباشد بدین سبب ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

در جامعه کنونی بسیاری از صاحبان کسب و کار در این مسیر پیش می‌روند که ار هزینه ها و ريسک هایی که ممکن است بعدا متحمل شوند جلوگیری کنند ، بخش عمده ای از این استراتژی را می‌توان با داشتن مشاوره حقوقی که مسلط و آگاه بر مسائل حقوقی باشد را پوشش داد، که در عمل نیز همینطور است شما با پرداخت مبلغ ماهیانه به یک مشاور حقوقی میتوانید تمام قراردادهای خود را با ریسک پایین تر و همچنین تمام دادوستد ها،  فروش و خریدها و …. را در قالب صحیح و دقیق تر انجام دهید ، اما توجه نمایید گاهی اوقات در شرایطی میتوانید قرارداد مشاوره ای با این افراد تنظیم نمایید که شامل قانون کار نشود که برای این امر توصیه می‌کنیم با وکلا متخصص امور قرارداد ما مشورت نمایید.

به هر حال اگر قراردادکار با مشاوره حقوقی منعقد نمودید مشمول تکالیف قانون کار هستید یعنی از حداقل پرداختی حقوق مشخص شده در قانون کار نمی‌توانید به آنها کمتر پرداخت کنید، باید برایشان حق بیمه ، حق اولاد، حق مسکن و‌… در واقع تمام مزایا مشخص شده در قانون کار را پرداخت نمایید.

قرارداد استخدام مشاور حقوقی

اما هنگام انعقاد قرارداد کار با ایشان توجه نمایید که حتما از تخصص ایشان آگاه شوید پس برای اینکه متوجه شوید که توانایی انجام امور حقوقی و دانش لازم را دارد یا خیر، میتوانید قرارداد کار – استخدام مشاوره حقوقی را به صورت موقت مثلا برای ۳ ماه منعقد نمود.

توجه نمایید به جهت اینکه اصولا این افراد با اکثر اطلاعات مجموعه شما در ارتباط هستند یک شرط عدم افشا اطلاعات را در قرارداد درج نمود که برای آن نیز وجه التزام در نظر گرفته شود با گرفتن سفته یا چک نیز آن را تضمین کنید .

همچنین اگر نیاز به نظارتی بر ایشان دارید میتوانید شخصی را به عنوان ناظر در قرارداد بیاورید که یکسری از امورات را با تایید ناظر انجام دهد، نکات بسیاری در خصوص قرارداد کار مشاور حقوقی وجود دارد که ما توصیه می‌کنیم برای تنظیم آن با وکيل متخصص امور قرارداد مشورت نمایید . البته ما برای آشنایی شما نمونه قراردادکار – استخدام مشاور حقوقی را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

نمونه قرارداد توزیع بازرگانی بین المللی

نمونه نمونه قرارداد استخدام راننده

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند