تماس با موسسه حقوقی اترس

نیاز به خدمات حقوقی دارید؟

ما با شما تماس می‌گیریم

با کلیک بر کادر زیر و تکمیل فرم  در اسرع وقت ما با شما تماس میگیریم

آدرس :

تهران ، میدان ونک  ، خیابان گاندی شمالی ،
خیابان شریفی ، پلاک ۳۰ ، طبقه ۱۱ جنوبی  

کد پستی : ۱۹۶۹۹۴۴۳۱۱

ساعات کاری :

 

شنبه الی چهارشنبه

از ساعت 

۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰

 

تماس با اترس : مخاطبین گرامی موسسه حقوقی اترس می توانند از طریق تکمیل فرم تماس با اترس و وارد نمودن نام و شماره تماس، با موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشند .پس از تکمیل این فرم ، کارشناسان اترس با فوریت با شما در ارتباط خواهند.

در صورتیکه درخواست همکاری و یا درخواست مشاوره حقوقی دارید می توانید درخواست خود را از طریق صفحات اختصاصی مربوطه ثبت نمایید. تکمیل فرم اختصاصی باعث می شود روند بررسی ها و برقراری ارتباط تسریع گردد.

موسسه حقوقی اترس با ارائه خدمات حقوقی از طریق انتخاب وکیل متخصص ، آماده خدمات رسانی به کسب و کارها و شرکت ها می باشد.

سازمان ها و شرکت های بخش خصوصی جهت اطلاع دقیق از اشتراک های ماهانه خدمات حقوقی متناسب با نیازهای خود و همچنین جهت دریافت اطلاعات لازم جهت بهره مندی پرسنل خود از خدمات حقوقی موسسه حقوقی با شرایط ویژه میتوانند فرم تماس با اترس را تکمیل نمایند.

علاوه بر فرم تماس با اترس ، امکان برقراری ارتباط از طریق سایر راههای ارتباطی مانند تماس تلفنی میسر است . تماس مستقیم از طریق خطوط تلفن موسسه حقوقی ،در مواردی که موضوع ، فوریت دارد پیشنهاد می گردد. خطوط تلفنی موسسه حقوقی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده پاسخگویی به مخاطبین گرامی موسسه حقوقی اترس می باشد.

در صورتیکه وکیل پایه دادگستری و یا وکیل دادگستری خاصی از وکلای موسسه حقوقی اترس مد نظرتان است ،می توانید برای ارائه خدمات حقوقی از مدیر حقوقی اترس بخواهید در صورت ارتباط موضوع پرونده با دپارتمان تخصصی ای که وکیل مورد نظر در آن عضویت دارد ، پرونده به همان وکیل ارجاع شود.

برای آگاهی از تعرفه خدمات حقوقی اترس و اشتراک های ماهانه پکیج های خدمات حقوقی اترس پیشنهاد میکنیم ، اطلاعات اولیه را صفحات مربوط حاصل کنید در هر صورت با تکمیل فرم ارتباط با اترس ، کارشناسان اترس در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

درخواست مشاوره حقوقی اترس

درخواست مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی اترس چگونه است و چه مراحلی دارد متقاضیان گرامی که درخواست مشاوره حقوقی از موسسه حقوقی اترس را دارند می توانند از طریق

همکاری با اترس

همکاری با اترس

همکاری با موسسه حقوقی اترس همکاری با اترس : جهت روشن شدن شرایط پیوستن به جامعه بزرگ اترس ، ذکر چند مطلب مفید به نظر

موسسه حقوقی اترس

درباره اترس

درباره موسسه حقوقی اترس اترس یعنی شجاع اترس اولین موسسه حقوقی تخصصی در زمینه مسائل حقوقی شرکت ها و کسب و کار ها بوده و