همکاری با موسسه حقوقی اترس

همکاری با اترس : جهت روشن شدن شرایط پیوستن به جامعه بزرگ اترس ، ذکر چند مطلب مفید به نظر می رسد

شروع همکاری با اترس دارای چند مرحله می باشد

پس از ارسال رزومه توسط وکیل محترم ، موضوع جهت بررسی در اختیار مدیر حقوقی قرار میگیرد در صورت تائید اولیه مدیر حقوقی ، متقاضی جهت شرکت در جلسه حضوری مصاحبه با مدیران موسسه  حقوقی اترس  دعوت می گردد. پس از پذیرش در مرحله مصاحبه ، پس از انعقاد قرارداد ، همکاری برای مدت آزمایشی آغاز می گردد .

همکاری با اترس

همکاری با اترس و نحوه توافق مالی با وکلا

توافقات مالی در واحد حقوقی ، قالب های مختلفی دارد . در موسسه حقوقی اترس مانند بسیاری از موسسات حقوقی بین المللی ،اکثر توافقات مالی با وکلا به صورت حق الساعتی است . به این شرح که در ازای یک ساعت ارائه خدمات حقوقی به موسسه ، یک مبلغی توافق می گردد و  حق الزحمه به طور ماهانه بر اساس گزارشات ثبت شده در سامانه اترس محاسبه و پرداخت می گردد.

توافق مالی در همکاری با اترس

استفاده از سامانه های اداری

در ارائه خدمات حقوقی ، استفاده از سامانه های الکترونیکی جایگاه ویژه دارد : با توجه به اینکه وکلا و مدیران مختلفی پیگیری و نظارت بر پرونده را انجام میدهند ، تمامی اطلاعات پرونده ، گزارش اقدامات انجام شده ، برنامه ریزی بعدی پرونده در سامانه اترس ثبت می گردد . بنابراین آشنایی و علاقه مندی به کار با سامانه های اینترنتی جز ابزارهای مهم ارائه خدمات حقوقی در اترس به شمار می رود.

همکاری با موسسه حقوقی اترس

همکاری با اترس و مقررات سازمانی

با توجه به اینکه اترس یک سازمان ارائه دهنده خدمات است که متشکل از واحد های مختلف است ، این سازمان، دارای مقررات و قواعد سازمانی است که در دفاتر وکالت سنتی کمتر دیده میشود. روحیه کار سازمانی و انعطاف لازم در مورد قواعد سازمانی جز لوازم همکاری بهتر در موسسه حقوقی اترس محسوب می گردد.

اترس و قوانین سازمانی

همکاران گرامی ای که تمایل به همکاری با موسسه حقوقی اترس دارند

می توانند از طریق کادر زیر فرم درخواست همکاری را تکمیل و رزومه خود را ارسال کنند.