مشاوره حقوقی متخصص شهر تهران

مشاوره حقوقی تهران

تماس با مشاور حقوقی شهر تهران

مشاوره حقوقی تهران : شهر تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور است مراودات مالی و غیر مالی زیادی در آن انجام میشود. به همین دلیل است که حتی اگر در شهرهای دیگر کشور عزیزمان هم زندگی میکنید شناخت یک مشاور حقوقی متخصص و حرفه ایی و وکیل متعهد در تهران میتواند یاری رسان شما در مواقع لزوم باشد.

با این حال نمیتوان از هیچ وکیلی توقع داشت که در همه موضوعات حقوقی تخصص و تجربه لازم و کافی را داشته باشد به همین دلیل باید با یکی از راه های زیر اقدام به گرفتن مشاوره کرد.

اولین راه حل این است که به یک مشاور یا یک وکیل متخصص مراجعه کنید که اطلاعات و تجربیات کافی در زمینه ایی که برای مشاوره مدنظر شما است را داشته باشد و دومین راه حل این است که به موسسات حقوقی معتبر و دارای مجوز مراجعه نمایید به دلیل اینکه این موسسات برای تکمیل کادر خود و پوشش تمامی پرونده ها برای هر بخش یک وکیل متخصص در آن زمینه را دارا میباشند. موسسه حقوقی اترس با داشتن دپارتمان های حقوقی مختلف و همچنین مجوز های لازم میتواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که در تهران به دنبال وکیل متخصص برای انجام امور خود هستند.

مشاوره حقوقی خوب در شهر تهران

بصورت کلی مشاور حقوقی یک حقوقدان است که به موکلان خود در امور حقوقی و قانونی کمک میکند. وظایف مشاوران حقوقی شامل تفسیر قوانین و مقررات، پیشنهاد راهکارهای حقوقی در زمان مناسب، نگارش قراردادها و سند های حقوقی و همچنین حضور در دادگاه ها و دفاع از حقوق موکل خود. ویژگی هایی که یک مشاور حقوقی خوب و متخصص را از دیگر مشاوران خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران متمایز میکند به شرح زیر است:

تخصص و تجربه

باید توجه داشته باشید مشاوری که برای مشورت یا وکالت در امور حقوقی یا دعاوی خود انتخاب میکنید دارای تخصص در زمینه پرونده شما و از آن مهم تر تجربه کافی در آن حوزه هست تا به صورت میدانی نسبت به مسائل و مشکلات این حوزه مسلط باشد.

آگاهی به روز

به دلیل تغییرات مستمر در قوانین و مقررات و همچنین تصویب مستمر آیین نامه ها و شیوه نامه ها باید اطلاعاتش را با آخرین و بروز ترین تغییرات قانونی و قضائی تطبیق دهد.

تفکر استراتژیک در مشاوره حقوقی

مشاور حقوقی باید قادر به تحلیل و بررسی استراتژیک مسائل حقوقی مربوطه باشد تا کاملا زوایای مختلف آن بررسی شود و در نتیجه به درستی بتوان تصمیم گیری کرد.

مهارت های ارتباطی

شخص مشاور باید دارای مهارت های ارتباطی بالا باشد تا با موکلین خود به خوبی ارتباط بگیرد و تعامل کند تا با کمک یک تعامل خوب نیازهای آنها را به خوبی درک کند.

بخش دیگری که میتوان از آن تحت عنوان مهارت های ارتباطی صحبت کرد این است که توانایی مذاکره باید داخل در توانایی های مشاوران باشد و این هم به دلیل امکان دستیابی به توافقات صلح آمیز است و همچنین برای مثال در معاملاتی که یک مشاور حقوقی ملکی وکیل طرف خریدار است میتواند با استفاده ار فن بیان قوی و قدرت مذاکره بالا باعث سود موکل خود باشد.

مشاوره حقوقی خوب با وکیل شهر تهران

در نتیجه همه توضیحاتی که خدمتتان ارائه شد بهتر است به این برسیم که مشاوره حقوقی به چه صورت برای شما متقاضیان خدمات حقوقی مقروم به صرفه هست. مشاورانی که به صورت شخصی ارائه خدمات حقوقی میکنند به دلیل اینکه تعداد مراجعین کمتری دارند به طبع قیمت بالاتری برای ارائه خدمات حقوقی خود میگذارند اما خوبی که این نوع مشاوره نسبت به سایرین دارد این است که خیلی راحت میتوان درباره کیفیت خدمات این شخص تحقیق کرد و در نهایت راجع به آن اطمینان حاصل کرد.

مشاوران حقوقی نیز هستند که در قالب موسسات حقوقی مختلف فعالیت میکنند. موسسات حقوقی از آنجایی که تعداد مراجعین بیشتری دارد به طبع قیمت پایین تری برای ارائه خدمات حقوقی خود از جمله مشاوره حقوقی دارند اما همانطور که پیش تر اشاره کردیم در صورت دریافت مشاوره حقوقی در برخی از موسسات به دلیل غیر مستقیم بودن رابطه شما با وکیل مخصوصتان نتوانید بصورت کامل از کیفیت خدمات حقوقی وی مطلع شوید یا در برخی موارد نادر ممکن است که حتی تا زمان حضور در جلسه مشاوره نام وکیل یا مشاور خود را ندانید. موسسه حقوقی اترس مستقر در شهر تهران از پیش به فکر این نگرانی شما متقاضیان مشاوره حقوقی عزیز بوده است به همین دلیل در هنگام جذب وکلا نهایت دقت در کیفیت ارائه خدماتشان داشته و همچنین در طول زمان بصورت کامل بر کیفیت ارائه خدمات نظارت مینماید.

هزینه مشاور حقوقی حضوری موسسه اترس در تهران

  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

هزینه مشاور حقوقی غیر حضوری موسسه اترس

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان

مشاوره حقوقی رایگان چگونه هست؟

مشاوره حقوقی حال به هر سه شکل تلفنی، حضوری و آنلاین که باشد تنها از طرف مراکزی هست که به کیفیت ارائه خدمات خود اطمینان ندارند که این مسئله مشاوره بی کیفیت میتواند برای شما مفاسدی داشته باشد که مشاوره نگرفتن نخواهد داشت و همچنین تنها در شرایطی مشاوره حقوقی رایگان ارائه میدهند که منتهی به عقد قرارداد شود و در غیر این دو صورت مبلغی بر طبق تعرفه دریافت میگردد.

از آنجایی که شخص مشاور حقوقی  سالیان زیادی را در راه کسب علم و تجربه در این مسیر سپری کرده تا توانسته توانایی کسب کند که خودش را از همکاران خود متمایز سازد و سابقه درخشانی داشته باشد و از کیفیت خدمات و راهنمایی های خود نهایت اطمینان را دارد و همچنین متقاضیان زیادی برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف از وی وجود دارد پس همین امر سبب میشود تا ارائه خدمات حقوقی رایگان برای همگان وجود ندارد.

شماره تماس برای مشاوره حقوقی شهر تهران

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با   وکیل متخصص برای مشاوره حقوقی تهران در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید هماهنگی های لازم را انجام دهید. و با وکلای متخصص و با تجربه موسسه حقوقی اترس  در تماس باشید

 

نتیجه‌گیری :

ما در این مقاله تمام سعی کردیم تا ویژگی های یک مشاور حقوقی و وکیل خوب را شرح دهیم. بصورت کلی ما میتوانیم در دعاوی قضایی خود به جای پرداخت هزینه های هنگفت  محکومیت های در نتیجه آرای قضایی، هزینه های بسیار جزئی تری برای بیمه و تضمین کردن آن بپردازیم که در نهایت از آسیب های مالی و روحی نتایج زیانبار در امان باشیم. با مطالعه این مقاله راحت تر می توانید مشاور حقوقی خود در شهر تهران و به راحتی میتوانید وکیل مخصوص خود را برگزینید

مشاوره حقوقی جردن

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی تماس با مشاور حقوقی در بلوار نلسون ماندلا مشاوره حقوقی جردن منطقه یک و سه 

مشاوره حقوقی خانواده

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی خانواده تماس با مشاور حقوقی خانواده مشاوره حقوقی خانواده در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین موسسه اترس مشاوره حقوقی آنلاین ، یکی از خدمات حقوقی نوین می باشد که از راه دور

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند