تعرفه خدمات حقوقی

اولین و تنها شخص ارائه کننده خدمات حقوقی است که تعرفه خدمات حقوقی خود را به صورت عمومی منتشر نموده است. این رویکرد  از یکی از ارزشهای بنیادین اترس نشات می گیرد ؛ اصل شفافیت با موکل .متقاضی خدمات حقوقی این حق را دارد پیش از ارائه پرونده خود ، هزینه ای که می بایست بابت آن پرداخت کند را بداند .اعلام عمومی تعرفه ها علاوه بر اینکه اترس را مقید به رعایت چارچوب تعرفه ها می نماید ، امکان بررسی و مقایسه بهتر را در اختیار متقاضی خدمات حقوقی قرار می دهد.

تعرفه خدمات حقوقی

تعرفه های خدمات حقوقی موسسه حقوقی اترس

  • ۱. طرح و یا دفاع در پرونده های اقتصادی ۱۸۵ میلیون تومان
  • ۲. طرح و یا دفاع از دعاوی ملکی ۶۷ میلیون تومان
  • ۳. طرح و یا دفاع از دعاوی خانواده ۳۵ میلیون تومان
  • ۴. طرح و یا دفاع از سایر پرونده های مالی ۵۷ میلیون تومان
  • ۵. طرح و یا دفاع از سایر پرونده های غیر مالی ۳۵ میلیون تومان
  • ۶. پرونده مطالبه وجه بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۴ الی ۷ درصد از خواسته
  • ۷. تنظیم اوراق قضایی ۳ میلیون تومان

    تنظیم دادخواست ، لایحه و اظهارنامه (به همراه یک ساعت مشاوره پیش از تنظیم )

  • ۸. تنظیم قرارداد ۳ میلیون تومان
  • ۹. خدمات مربوط به امور ثبتی شرکتها و مالکیت معنوی ۶ الی ۸ میلیون تومان

    مبلغ دقیق تعرفه خدمات حقوقی در این بخش با توجه به پیچیدگی های فنی و حقوقی موضوع و همچنین میزان پیگیریها و اقدامات لازم ، تعیین و توافق می گردد.

  • ۱۰. وکیل همراه یا در محل / هر ساعت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  • ۱۱. مشاوره حقوقی حضوری / هر ساعت ۹۰۰ هزار تومان
  • ۱۲. مشاوره حقوقی تلفنی/ هر ساعت ۵۰۰ هزار تومان

    همچنین مشاوره حقوقی : ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان / ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان / ۴۵ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان میباشد.

توضیحات تکمیلی :

  1. دعاوی ای که به تشخیص موسسه دارای ویژگی های خاص فنی و یا حقوقی می باشند مانند مواردی که دارای ضعف موثر ادله و یا برای وکیل مشقت بار می باشد خارج از تعرفه های فوق بوده و با احتساب سایر شرایط ، توافق می گردد.
  2. میزان دقیق تعرفه خدمات حقوقی با توجه به پیچیدگی های فنی و حقوقی موضوع پرونده و همچنین میزان پیگیریها و اقدامات لازم ، تعیین و توافق می گردد.

معیار تعیین تعرفه خدمات حقوقی چیست

بهترین قیمت خدمات حقوقی

به طور کلی در صنعت خدمات حقوقی برای اعلام تعرفه خدمات حقوقی، دو رویکرد کلی وجود دارد.

مطابق رویکرد اول تعرفه خدمات حقوقی بر اساس اموالی است که  متقاضی خدمات حقوقی درصورت پیروزی در پرونده ، از آن بهره مند می گردد . بر اساس این رویکرد هرچه دستاورد موکل از پرونده بیشتر باشد و مال بیشتری نصیب او گردد ،میزان حق الوکاله بیشتر می شود.

در مقابل این رویکرد ، دیدگاه دومی وجود دارد . بر اساس دیدگاه دوم که ما در موسسه حقوقی اترس خود را مقید به آن می دانیم ، فارغ از اینکه موکل از نتیجه پرونده چه میزان مبلغی سود می برد ، میزان حق الزحمه بر اساس میزانی کار و پیگیری ای که یک پرونده نیاز دارد و هزینه هایی که برای انجام می بایست پرداخت شود ، تعیین می گردد.

بنابراین مبنای تعرفه هایی که در این صفحه ملاحظه می گردد ، میزان پیگیری و تلاشی است که برای پرونده لازم است و این تعرفه ها لزوما متغیری از ارزش ریالی پرونده ها نمی باشد .

چرا تعرفه خدمات موسسه اترس مناسب است

شیوه ی ارائه خدمات حقوقی در اترس ویژگی های مهمی دارد که از جمله میتوان به  مشارکت چند وکیل متخصص در جریان پرونده ، برنامه ریزی قبلی روی تمامی پرونده ها و نظارت های نظام مند موسسه بر این جریان ، آموزش های مستمر وکلا ، ارزشیابی های ماهانه وکلا و روند پرونده ها، استفاده از وکلای باتجربه و توانمند در پرونده ها و نهایتا پیگیری متوسط چهار برابر بیشتر پرونده ها اشاره کرد.

این ویژگیهای در شیوه ارائه خدمات حقوقی ، در عین حال که کیفیت خدمات حقوقی و شانس پیروزی را بالا می برد ، موجب افزایش هزینه های تمام شده ارائه خدمات حقوقی می گردد . با این حال اترس سعی کرده است با پایبندی همیشگی بر حفظ و ارتقای کیفیت خدمات حقوقی ، تعرفه خدمات حقوقی را مناسب نگه دارد چرا که اترس در ارتباط با ذینفعان خود (از جمله موکلین خود) نفع و سود را در بازه زمانی بلند مدت تعریف می کند و به دنبال منافع آنی و کوتاه مدت نمی باشد.

تخفیف ویژه برای کارکنان سازمانهای طرف قرارداد با اترس

اترس این افتخار را دارد که سازمانهای بزرگ در جهت امور رفاهی و افزایش بهره وری نیروی انسانی خود ، اقدام به انعقاد تفاهم نامه هایی با اترس  نموده اند که به موجب آن اترس به کلیه کارکنان آن سازمان ها  سی درصد تخفیف ، در تعرفه خدمات حقوقی ارائه می نماید.

در صورتیکه کسب و کاری هستید که به خدمات حقوقی بیشتری نیاز دارید ، پیشنهاد میکنیم با دریافت اشتراک ماهانه ،از پکیج های خدمات حقوقی  که بسیار مقرون به صرفه است استفاده نمایید.

نخفیف سازمانی خدمات حقوقی

نیاز به خدمات بیشتری دارید؟

همین حالا فرم زیر را ثبت کنید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

داوری

خدمات حقوقی داوری در موسسه حقوقی اترس خدمات حقوقی داوری : داوری به عنوان یکی از بهترین راههای حل اختلاف

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید برای