مشاوره حقوقی آنلاین موسسه اترس

مشاوره حقوقی آنلاین ، یکی از خدمات حقوقی نوین می باشد که از راه دور انجام می شود . با پیدایش اینترنت  ، مشاوره آنلاین مطرح شد و با روی کار آمدن پیام رسان هایی مثل واتس اپ و تلگرام مشاوره حقوقی از طریق چت کردن گسترش پیدا کرد و بسیاری از مخاطبان به دنبال خدمات وکیل آنلاین هستند .

 

مشاوره حقوقی آنلاین موسسه اترس

همچنین هموطن های عزیز خارج از کشور میتوانند  از طریق شماره ۰۹۲۰۱۳۰۴۸۰۰

وقت مشاوره  حقوقی آنلاین  بگیرید و  از سایر خدمات حقوق اترس مطلع شوید .

همچنین برای برای برآورد هزینه های خود می توانید به

تعرفه ها خدمات حقوقی موسسه اترس

مراجعه کنید  و از خدمات تخصصی بهره مند شوید. این امکان را داریم مشاوره حقوقی چتی در واتس اپ و یا تلگرام داشته باشید همچنین می توانید به صورت تصویری از وکلای اترس مشورت بگیرید.

مهمتریت نکات مشاوره حقوقی آنلاین

در مقالات متعدد ، توضیح دادیم که مشاوره حقوقی صحیح ، خوب است و مشاوره حقوقی اشتباه ، خیلی بد و هزینه آفرین است . یکی از راه هایی که می توانید به موجب آن ، یک مشاوره حقوقی آنلاین قابل اعتماد دریافت کنید این است که از کسی مشاوره بگیرید که حداقل های علمی و حرفه ای وکالت را داشته باشد .

این موضوع چگونه مشخص می شود ؟ تنها توصیه حداقلی که میتوان کرد این است مطمئن باشید که شخص مشاوره دهنده ، وکیل دادگستری باشد .

صلاحیت مشاور و احراز تخصص

نام مشاوره دهنده آنلاین را از سایت کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضائیه استعلام کنید

 

وقتی شما مشاوره حضوری دریافت میکنید ، به دفتر وکالت و یا موسسه حقوقی مجاز مراجعه می کنید  و از فضای فیزیکی دفتر می توانید ، یک سری موارد را متوجه بشوید .

اما در مشورت حقوقی آنلاین ، فهمیدن این موضوع سخت تر می شود . چرا که هویت شخصی که از او مشورت می گیرید ، برای شما قابل تشخیص نیست .

به همین دلیل است که معمولا پیشنهاد می شود که مشاوره حقوقی را یا از وکلایی که میشناسید بگیرید و یا از مراکز و موسسات حقوقی که مجوز کانون وکلای دادگستری را دارند دریافت کنید.

از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان دوری کنید

بخشی از موکلین فعلی اترس ، کسانی هستند که فریب برخی افراد سودجو را که مشاوره حقوقی آنلاین رایگان میدادند را خورده اند و به بر اساس مشورت غلط اقدام کرده اند و به بی راهه رفته اند .

مشاوره حقوقی رایگانی که ، نهایتا رایگان نمانده و هزینه های زیادی را تحمیل کرده است. بنابراین ممکن است یک وکیل و یا یک مجموعه معتبر ، به سوالات حقوقی به صورت رایگان پاسخ بدهد اما معمولا مشاوره حقوقی رایگان نمیدهند و معمولا کسانی این کار را می کنند که صلاحیت و مجوز مشاوره را ندارند و مشکلات مردم را پیچیده تر میکنند.

مشورت حقوقی آنلاین را از وکیل متخصص بگیرید

اگر موضوع شما مربوط جرایم است ، لازم است با وکیل متخصص حقوق کیفری  مشاوره حقوقی داشته باشید .همچنین ممکن است موضوع مشورتی که میخواهید بگیرید ،در مورد مسائل حقوقی باشد در این صورت بهتر است با کسی که تبحر در وکالت حقوقی  دارد ، مشاوره کنید.

وکیل تخصصی ، علاوه بر این بر همه قوانین و مقررات حوزه تخصصی خود مسلط است ، بر رویه های قضایی و دادگاهی جاری کشور اشراف دارد . به عنوان مثال اگر موضوع شما مربوط به حقوق شرکتها باشد ، وکیل آنلاین شرکت ها می تواند مشاوره خوبی به شما بدهد .

در رابطه با مشورت حقوقی آنلاین پیشنهاد ما در اترس این است که اگر وکیلی را که در حوزه سوال شما متخصص است را می شناسید ، با او مشورت کنید در غیر این صورت دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از موسسات حقوقی مجاز که مورد تائید کانون وکلای دادگستری هستند ، یک انتخاب مطمئن می باشد.

کدام شکل از مشاوره بهتر است

نوع مشاوره حقوقی ، با توجه به موضوع و شرایط دریافت کننده مشاوره ، متفاوت است . به عبارت دیگر ، الزاما  همیشه یک نوع خاصی از مشاوره حقوقی بهتر از آن یکی نیست .در مقالات مختلف در مورد انواع مشاوره حقوقی توضیح داده ایم و مزایا و معایب آن را بررسی کرده ایم .در این مجال بیشتر به شکل آنلاین مشاوره می پردازیم.

آیا مشاوره حقوقی آنلاین بهتر هست

مزیت های مشاوره حقوقی آنلاین چیست

در شهرهای بزرگی مانند تهران مشکلاتی مانند ترافیک و نبودن پارکینگ باعث شده است ، گرفتن مشاوره حقوقی حضوری دشوار شود .

از سوی دیگر ممکن است وقت شما و زمان وکیل متخصص آنلاین در یک زمان خالی نباشد . همچنین وکلای باتجربه و متخصص به دلیل تقاضای بالایی که برای مشاوره حقوقی دارند ، وقت های مشاوره محدودتری هستند که برخی از آن از طریق ارائه خدمات حقوقی غیرحضوری برطرف می شود .

همچنین ممکن است یک شخص در شهرهای مختلف بخواهد از  وکلای تهران مشاوره حقوقی دریافت کند. برای چنین شخصی مشاوره آنلاین ، یک گزینه مناسب محسوب می شود و میتواند از فرصت مشاوره با وکلای مختلفی بهره مند شود.

مشاوره آنلاین چه زمانی پیشنهاد نمی شود

تعداد اسناد مورد بررسی زیاد باشد :

بعضی از مشاوره های حقوقی مستلزم بررسی ده ها و یا صدها سند و همزمان توضیحات متقاضی خدمات حقوقی هست . این نوع بررسی و گفتگو ، در جلسه  مشاوره حقوقی حضوری بهتر پیش می رود .در چنین شرایط مشاوره حقوقی آنلاین معمولا گزینه مطلوبی نیست.

موضوع مشاوره حقوقی جزئیات خاصی داشته باشد :

مشاوره حقوقی آنلاین ، بیشتر برای موضوعاتی که متداول و روتین است مناسب می باشد .اگر موضوع مشاوره دارای پیچیدگی های خاصی باشد و لازم باشد که پرسش و پاسخ های متعدد صورت بگیرد ، بهتر است از مشاوره حقوقی حضوری استفاده شود.

همراه شما هستیم

وکیل پلیس فتا در ایران

وکیل پلیس فتا

فرم ثبت درخواست وکیل پلیس فتا تماس با وکیل پلیس فتا وکیل پلیس فتا در موسسه حقوقی اترس ،

مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی اداره کار

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی اداره کار تماس برای مشاوره حقوقی اداره کار مشاوره حقوقی اداره کار در موسسه

مشاوره حقوقی متخصص شهر تهران

مشاوره حقوقی تهران

فرم ثبت درخواست مشاور حقوقی تماس با مشاور حقوقی شهر تهران مشاوره حقوقی تهران : شهر تهران به دلیل