قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

نمونه قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام سرپرست کارگاه، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . این قرارداد میتواند شروط متفاوتی داشته باشد، در صورت نیاز به آگاهی بیشتر

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

استخدام سرپرست برای یک کارگاه یکی از موثر ترین راه های برقراری نظم و سازوکار مشخص برای اداره کارگاه می باشد.

شما به عنوان کارفرما باید توجه نمایید که شخصا امکان نظارت  بر کارگران و همچنین اموراتی که در کارگاه اتفاق می افتد را ندارید، در نتیجه بهتر است یک شخص را به عنوان سرپرست کارگاه استخدام نمایید.

وظیفه سرپرست کارگاه بسته به نوع کسب و کاری که شما دارید متفاوت می باشد ولی اصولا سرپرست بر تمامی امور مثل ساعت ورود و خروج کارگران ، انجام صحیح کار و رعایت قوانین و مقررات حین انجام کار ، ورود خروج محصولات و مواد اوليه در کارگاه نظارت می‌کند.

برای داشتن روابط شفاف با سرپرست کارگاه حتما قرارداد کار – استخدام سرپرست کارگاه را منعقد نمایید این قرارداد جزء قرارداد کار یعنی مشمول قانون کار می‌شود و روابط کارگر و کارفرمایی بین شما و سرپرست حاکم می‌شود پس شما ملزم به انجام یکسری تکالیف و الزامات قانونی مثل بیمه نمودن سرپرست،  پرداخت یکسری مزایا همچون حق سعی، حق اولاد، عیدی و…. هستید.

درباره قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

در قرارداد فی مابین توجه نمایید که یکسری امور را درج کنید، در قسمت طرفین مشخصات سرپرست اگر بسته با نوع شغل شما ایشان نیازمند مجوزی می باشد مجوز ایشان را به دقت بررسی کنید،. حتما برای قرارداد خود مدت تعیین نمایید در واقع قرارداد موقت منعقد نمایید تا اگر در آن دوره از نحوه کار سرپرست راضی نبودید بتوانید به راحتی قطع همکاری نمائید.

سعی کنید تمامی تکالیف و وظایف که از سرپرست می‌خواهید در قسمت شروط قرارداد درج کنید تا مشکلات و اختلافات نظر آتی جلوگیری شود.

بهتر است وضعیت ساعت کاری و زمان های استراحت و رفت و آمد را نیز به صورت حدودی مشخص کنید مثلا بنابر شرایط شغلی ایجاب می‌کند صبح زود آماده باشد مثلا برای بارگیری ، تخلیه و…. که بعدا باعث اخلاف نشود.

اگر وسيله گرانبها به او می دهید مثل کلید یا رمز گاوصندوق و …. حتما از او رسید دریافت نمایید و تصریح کنید به جز خودش اجازه استفاده و دراختيار گذاشتن به هیچ کس را ندارد.

باتوجه به اینکه سرپرست کارگاه یک جايگاه شغلی حساس است و نسبت به نوع هر شغل ممکن است نیاز باشد شرایط خاصی در قرارداد درج شود ما به شما توصیه می‌کنیم هنگام انعقاد قرارداد با وکلای متخصص اداره کار مشورت نمایید.

البته برای آشنایی شما با این قرارداد نمونه قرارداد کار – استخدام سرپرست کارگاه را آورده ایم‌.

نمونه قرارداد بیمه حوادث گروهی

نمونه قرارداد اجاره کارگاه

نمونه قرارداد استخدام راننده همراه خودرو

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند