نمونه قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی

نمونه قرارداد پیمانکاری طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .  چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی

قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی  : همانطور که مستحضر هستید امروزه باتوجه به مدرن شدن جامعه و تخصصی شدن اکثر کارها وقتی افراد می‌خواهند کسب و کاری را آغاز کنند یا تغییراتی در محل کار خود یا محل زندگی خود ایجاد کنند از یک طراح دکور استفاده می‌کنند که در اغلب اوقات این طراح همراه با تیمی که دارد امور اجرائی صفر تا صد را نیز به عهده می‌گیرد شما باید این امر را مدنظر قراردهید که برای اینکه در مسیر تغییر محل زندگی یا کار خود به مشکلی بر نخوردید باید از یک قرارداد پیمانکاری طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی صحیح استفاده نمایید چرا که خیلی از افراد که به ما مراجعه می‌کنند با نداشتن قرارداد یا داشتن قراردادی ناقص مواجه هستند و این طور بیان می‌کنند که فکر نمی‌کردیم باید آنقدر جزئی همه چیز را در قرارداد بیاوریم برای جلوگیری از این مشکلات ما چندین نکته را در خصوص قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی خدمتتان عرض میکنیم؛

نکته ای که باید مدنظر قراردهید که بسیار اهمیت دارد این است که شما تمام اموری که به پیمانکار میسپارید در قرارداد خود باید به صورت کاملا جزئی تمام موارد را شرح دهید اعم از رنگ،جنس، مدل، برندی و…. که مدنظرتان است از آنجا که ممکن است پیمانکار برای اینکه بتواند قیمت مناسب تری به شما ارائه نماید از کالای مطلوب نظر شما اسفاده نکند پس ذکر تمام جزئیات ضروری است که لحاظ شود.

قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی

نکته بعدی که باید مدنظر قرارگیرد این است که برای هر قسمت تاریخ تحویل در نظر بگیرید و هر تاریخ را جداگانه ذکر نمایید و برای هر کدام ضمانت اجرایی مناسب تعیین فرمایید گاهی اوقات به دلیل اینکه پیمانکار باید کالایی به کشور وارد نمایید ممکن است بخشی از کار شما سالها به تاخیر بیافتد.

در قرارداد ذکر کنید مسئولیت بیمه و پرداختی هزینه کارگران و مالیات احتمالی برعهده خود اوست تصریح این امر ،از سوء تفاهم های بعدی جلوگیری می‌کند.

و همچنین یکی دیگر از نکات مهم این قرارداد این است که برای لوازم مصرفی که پیمانکار تهیه می‌کند مثل گرمایش یل سرمایش و…. شرط تست و امتحان کردن آن را بگذارید و صرف اجرا را قبول نکنید.

قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی از نکات بسیار ظریفی برخوردار می باشد که بهتر است حتما در هر مورد با توجه به شرایط موجود توسط یک وکیل متخصص امور قرارداد تنظیم شود یا در مواردی که پیمانکار قراردادی را برای امضا به شما میدهد بهتراست با یک وکیل مشورت نمایید ولی به جهت آشنایی شما با کلیت این قرارداد ما فایل نمونه از آن را در بالا خدمتتان  آورده ایم.

نمونه قراردادتقسیم نامه آپارتمان

نمونه قرارداد خرید و فروش مغازه

نمونه قرارداد اجاره به شرط تملیک

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند