آدرس دادگاه و مجتمع قضایی عدالت

دادگاه و مجتمع قضایی عدالت

مجتمع قضایی عدالت استان تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

همراهان گرامی چنانچه  نیاز به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری را دارید با ما در تماس باشید

یکی از مهمترین مراجع قضایی در شهر تهران که سالانه تعداد زیادی از پرونده ها در این مرکز رسیدگی میشود دادگاه و مجتمع قضایی عدالت است.

این مجتمع قضایی که در شمال تهران قرار گرفته است صلاحیت رسیدگی از نظر محلی به پرونده های موجود در منطقه ۱ شهرداری تهران را دارا میباشد. اما نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که باید صلاحیت ذاتی این مرجع را مورد بررسی قرار داد.

مجتمع قضایی عدالت قبلا هم صلاحیت رسیدگی به پرونده های حقوقی و هم کیفری را داشت که در حال حاضر فقط دعاوی حقوقی در این مجتمع رسیدگی می شود و همچنین دارای ۱۶ شعبه اجرای احکام مدنی نیز هست.

دعاوی ملکی در منطقه یک تهران برای رسیدگی به این دادگاه ارجاع داده میشود. با عنایت به اینکه قیمت املاک در این محدوده بسیار بالاست و دعاوی آن حوزه حاوی ریسک زیادی برای طرفین میباشد بهتر است که حتما از وکیل ملکی که متخصص قوانین ملکی و ثبتی میباشد  و همچنین تجربه ویژه ای در مرجع قضایی عدالت دارد مشورت بگیرید تا از بروز مشکلات هنگفت جلوگیری نمایید.

آدرس و نشانی مجتمع قضایی عدالت

آدرس مجتمع قضایی عدالت که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است به شرح زیر است و در انتهای این صفحه شما میتوانید لوکیشن دقیق این دادگاه را مشاهده نمایید و با برنامه های مسیریابی به سادگی مسیر رفت و آمد به آن را مشاهده نمایید.

میدان تجریش_خیابان فناخسرو_پلاک ۷۳

مسیر رفت و آمد دادگاه عدالت

یکی از بزرگترین معضلات برای کارهای اداری و قضایی در شهر تهران بحث ترافیک و جای پارک میباشد.

با توجه به این که این مجتمع قضایی در میدان تجریش است که یکی از شلوغ ترین میادین تهران میباشد مشکل ترافیک و جای پارک بیش از دیگر اماکن به چشم میخورد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجبح میدهند که برای رفتن به این دادگاه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

بهترین وسیله نقلیه عمومی برای رفتن به دادگاه عدالت مترو میباشد. شما میتوانید با سفر در خط یک مترو(خط قرمز) به ایستگاه مترو تجریش رفته که آخرین ایستگاه میباشد و از آنجا با کمی پیاده روی به مجتمع عدالت برسید.

راه دیگری که وجود دارد اتوبوس های بی ار تی هست که از میدان راهن حرکت کرده و مستقیم از خیابان ولیعصر عبور کرده و به میدان تجریش میرسد و شما میتوانید از هر جای این مسیر سوار این اوبوس شده و در میدان تجریش پیاده شوید.

تلفن تماس دادگاه عدالت

برای ارتباط تلفنی با مجتمع قضایی عدالت میتوانید با شماره تلفن های ثابت زیر تماس بگیرید:

تلفن ثابت:۲۲۷۲۵۰۱۹-۰۲۱ 

تلفن ثابت: ۲۲۷۲۷۴۶۶-۰۲۱

تلفن ثابت: ۲۲۷۲۷۴۸۰-۰۲۱

شماره نمابر(شماره فکس): ۲۲۷۲۷۴۶۲ و ۲۲۷۲۷۴۶۷

ساعت و روزهای کاری دادگاه عدالت

ساعت کاری این دادگاه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر میباشد البته روزهای تعطیلی رسمی این مجتمع تعطیل است. روزهای پنجشنبه دادگاه عدالت تعطیل است.

مشاوره حقوقی مجتمع قضایی عدالت در تهران

همانطور که گفتیم دادگاه عدالت دارای ۱۵ شعبه حقوقی و ۱۶ شعبه اجرای احکام میباشد.

موسساتی که در شمال تهران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات حقوقی هستند میتوانند با توجه به گستردگی حوزه فعالیت و وجود وکیل متخصص در حوزه های مختلفی حقوقی و کیفری گزینه مناسبی برای راهنمایی شما باشند.

شما میتوانید از خدمات موسسه حقوقی اترس که واقع در منطقه یک شهر تهران میباشد استفاده نمایید.

شماره تماس وکیل موسسه اترس برای جلسات مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف ، شما میتواند با توجه به تمایل شما به صورت حضوری، تلفنی و یا آنلاین برگزار گردد.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند