بزرگترین موسسه حقوقی در ایران

بزرگترین موسسه حقوقی

بزرگترین موسسه حقوقی : امروزه در سطح کشور با تخصصی شدن حوزه های فعالیت کار وکالت، شاهد ظهور بسیاری از موسسات حقوقی به اشکال  مختلف هستیم.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که موسسه حقوقی چیست و ماهیت آن چه تفاوتی با دفاتر وکالت دارند؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است که به صورت دقیق از ابتدا تفاوت دفتر وکالت با موسسه حقوقی را بیان کنیم. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که هر دوی آنها توسط وکیل تأسیس و اداره میشوند و از این جهت با یکدیگر تفاوتی نخواهند داشت.

اما خدماتی که دفاتر حقوقی یا دفاتر وکالت به موکلین خود ارائه میکنند میتواند به مراتب محدود تر از موسسات حقوقی باشد. این نکته به دلیل این است که در دفاتر وکالت تنها یک وکیل و نهایت چند وکیل جوان تر یا کارآموز به متقاضیان خدمات ارائه میکنند که همین مسئله سبب محدودیت آنها میشود.

اما موسسات حقوقی مانند شرکتها دارای شخصیتی مستقل از موسسین خود هستند و میتوانند چندین وکیل با تجربه در یک حوزه به خصوص یا در حوزه های مختلف به موکلین خود خدمات حقوقی ارائه کنند.

همین مسئله نیز سبب تمایز بین موسسات حقوقی میشود و آنها را با توجه به گستردگی خدمات حقوقی به موسسات حقوقی خرد و کلان تقسیم بندی میکند.

 

 

در ادامه این گفتار که توسط وکلای اترس تهیه شده است با ما همراه باشید تا به صورت تفصیلی ویژگی های موسسات حقوقی بزرگ را مورد بررسی قرار دهیم. در اینجا باید تاکید کنیم ،منظور ما از موسسه حقوقی ، فقط موسسات حقوقی مجاز می باشد.

 

بزرگترین موسسه حقوقی ایران

امروزه کشور ایران نیز مانند کشورهای پیشرفته جهان به سمتی حرکت میکند که دیگر از تعداد دفاتر وکالت به دلیل محدودیت در ارائه خدمات کاسته شده و روز به  روز به تعداد موسسات حقوقی افزوده میشود.

برای شناخت بزرگترین موسسات حقوقی همانطور که پیش تر بیان کردیم، آنها با توجه به گستردگی خدماتی که ارائه میدهند تقسیم بندی میشوند. این موسسات ممکن است از چندین وکیل پایه یک دادگستری که متخصص در یک حوزه خاص برای مثال در حوزه خانواده هستند تشکیل شده باشد.

خدماتی که این موسسه حقوقی ارائه میکند تنها در همان حوزه فعالیت وکلای خود میباشد و برای رفع نیاز بخش کوچکی از افراد که تنها مشکلات یا دعاوی حقوقی مربوطه را دارند تشکیل شده است. این یکی از نمونه های موسسه حقوقی در سطح خرد و کوچک میباشد.

اما بزرگترین موسسه حقوقی در ایران به مجموعه هایی گفته میشود که با تکمیل دپارتمان های حقوقی خود در زمینه های مختلف، انواع خدمات را به متقاضیان و موکلین خود ارائه میکنند.

پس میتوان گفت که یکی از ویژگی های بزرگترین موسسه حقوقی ایران میتواند پوشش طیف گسترده ای از پرونده ها و دعاوی روز میباشد. از آنجایی که حضور این چنین موسسات نیازمند وجود دعاوی مختلف و متعدد میباشد طبیعی هست که باید در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، شیراز و مشهد که پر جمعیت ترین شهرهای کشور ایران هستند دارای چنین موسسات بزرگی باشند.

 

موسسه حقوقی در شهر تهران

شهر تهران به دلایل مختلفی از قبیل پایتخت بودن، بیشترین جمعیت کشور، مرکز بیشتر شرکتهای تجاری و … بیشترین تعداد موسسه حقوقی را نیز در خود جای داده است.

این مراکز در کل شهر تهران پراکنده هستند اما بر اساس تقسیم بندی ۲۲ گانه، مناطقی که تراکم زیادی از دفاتر و موسسات حقوقی را در خوی جای داده است منطقه ۳ و ۱ میباشند.

پس اگر به دنبال موسسه حقوقی خوب در تهران هستید و میخواهید در کوتاه ترین زمان یکی را برگزینید بهتر است که با بررسی موسسات حقوقی این دو منطقه کار خود را آسان کنید.

یکی از موسساتی که با توجه به میزان کیفیت ارائه خدمات و همچنین دسترسی آسان نظر بسیاری از متقاضیان خدمات حقوقی را به خود جلب کرده است موسسه حقوقی مجاز اترس میباشد.

این مجموعه در محدوده ونک واقع شده است که اشخاص هم میتوانند برای دریافت خدمات به صورت حضوری به آن مراجعه کرده و همچنین از خدمات حقوقی آن به صورت تلفنی و آنلاین بهره مند شوند.

 

بزرگترین موسسه حقوقی شهر تهران

 

بزرگترین موسسه حقوقی شهر تهران

همانطور که در مطالب بالا بیان داشتیم دفاتر و موسسات حقوقی زیادی در شهر تهران وجود دارند که با توجه به نیاز متقاضیان میتواند مورد توجه باشد.

نکاتی که یک موسسه حقوقی را در شهر تهران به بزرگترین موسسه تبدیل میکند مختلف و متنوع اند. اولین نکته ای که باید بیان کرد این است که یک موسسه حقوقی بزرگ در شهر تهران با توجه به اینکه هر پرونده ممکن است چندین وجه مختلف داشته باشد بهتر است طیف گسترده ای از وکلای حقوقی و کیفری را در خود داشته باشد تا با بررسی چند جانبه برای هر بخش آن راه حلی تخصصیدر نظر گرفته شود.

دومین نکته این است که خدمات حقوقی از طرف آنها حتما باید از سوی وکیل دادگستری صورت گیرد. سومین نکته بزرگترین موسسات حقوقی این است که برای هر پرونده ای که به آنها سپرده میشود تنها دو وکیل میتوانند اعلام وکالت کنند اما مسائل مربوط به آن پرونده در دپارتمان های تخصصی آن مجموعه مطرح میشود که با همفکری تمام متخصصین تمام اقدامات صورت گیرد و این میتواند در نتیجه پرونده بسیار موثر واقع  گردد.

تجمیع تمام نکاتی که گفته شد میتواند بخشی از ویژگی های بزرگترین موسسه حقوقی  و وکیل در شهر تهران باشد.

 

ویژگی بزرگترین موسسات حقوقی

یکی از ویژگی هایی که میتواند نشان دهنده بزرگترین موسسه حقوقی باشد این است که آن مجموعه بتواند بیشتر نیازهای متقاضیان خود را مرتفع نماید.

یکی از بیشترین نیازهای موکلین در زمان پیگیری پرونده ها این است که با توجه به میزان اضطرابی که از پیگیری امور خود دارند تمایل به اطلاع داشتن از روند کار توسط وکیل موسسه حقوقی میباشد.

موسسه حقوقی اترس از آنجایی که اهمیت زیادی برای جلب رضایت از موکلین خود دارد یک سرویس ساماندهی مشتریان تعبیه که موکلین میتوانند در کارتابل خود تمام اقداماتی که از طرف وکیل مربوطه از جمله حضور در جلسه رسیدگی، ارائه دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه و … را در آن مشاهده نمایند.

 

معیارهای بزرگترین موسسه حقوقی کدام است ؟

برای تعین بزرگترین موسسه حقوقی می توان شاخص های مختلفی را درنظر گرفت.در اینجا چند مورد از مهمترین معیارها را بررسی می کنیم.

۱-معیار تعداد وکیل :

یکی ازمهترین شاخص های رتبه بندی بزرگترین موسسات حقوقی در سطح جهان ، تعداد نیروی انسانی و وکلا هستند. از آنجا که فرض بر این است سازمان ها بر اساس نیاز خود ، نیروی انسانی جذب می کنند ، تعداد بالای وکیل حکایت از بزرگی آن موسسه دارد.

۲-معیار تعداد موکلین :

موسسات بزرگ حقوقی با توجه شهرت و اعتبار بالایی که دارند ، مورد اقبال افراد و شرکت های زیادی قرار می گیرند. بنابراین تعداد موکلین ، یکی از این معیارهاست.

۳-معیار حجم خدمات حقوقی ارائه شده و پرونده جدید :

موسسات حقوقی بزرگ با توجه به دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف ، همچنین ظرفیت عظیم نیروی انسانی برای ارائه خدمات حقوقی ،این امکان را فراهم می کند که بتوانند روزانه وارد پرونده های جدید شوند ، قراردادهای متعدد تنظیم کنند ، مشاوره های مختلف ارائه کنند.موسسه حقوقی اترس با این معیار بزرگترین موسسه حقوقی ایران(لینک به رپورتاژ عصر ایران ) به شمار می آید.

۴-میزان درآمد:

میزان درآمد نیز یکی از معیارهای رایج برای رنکینگ موسسات حقوقی است .میزان درآمد از چند جهت به آن پرداخته می شود . یک شاخص میزان درآمد موسسه حقوقی است . شاخص دیگر میزان درآمد شرکا و وکلای موسسه حقوقی است.

 

اترس بزرگترین موسسه حقوقی

 

خدمات موسسه حقوقی اترس به عنوان بزرگترین موسسه

موسسه حقوقی اترس خدمات زیر را ارائه می کند .

۱-قبول دعاوی :

یکی از خدمات موسسه حقوقی اترس ، دفاع در پرونده های قضایی و شبه قضایی است . اشخاصی که طرف یک دعوی یا پرونده هستند ، می توانند برای دفاع از حقوق خود ، وکیل بگیرند.

 

۲-مشاوره حقوقی :

اشخاص می توانند برای آگاهی از حقوق خود و تشخیص صحیح ریسک ها ، مشاوره حقوقی دریافت کنند.

 

۳-وکیل همراه :

حضور وکیل در جلسات از باب مذاکره و یا نظارت بر روند اجرایی قرارداد می تواند بسیار مفید باشد.

 

۴-تنظیم قرارداد :

اشخاصی که قصد ورود به یک رابطه حقوقی ای دارند ، لازم است ،حقوق و تکالیف خود را درقالب یک قرارداد خوب تنظیم کنند.

در تنظیم قرارداد بسیار مهم میباشد که این امر توسط وکیل متخصص صورت پذیرد.

 

سخن آخر

در این گفتار ما توانستیم به صورت کلی تعدادی از مهمترین مسائلی که در موسسات حقوقی بهتر است بدان پرداخته شود را بیان کنیم تا در زمان اعتماد به یک مجموعه بدانیم به چه نکات و ویژگی هایی باید توجه کنیم.

برای ارتباط با اترس ، بزرگترین موسسه حقوقی ایران می توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۰ در تماس باشید.

 

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند