خدمات حقوقی سازمانی

خدمات حقوقی سازمان موسسه اترس

از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید با ما  در ارتباط باشید

۱- تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱

۲- تکمیل فرم اختصاصی درخواست خدمات حقوقی سازمانی ( بررسی  درخواست خارج از نوبت و در سریع ترین زمان ممکن)

موسسه حقوقی اترس در راستای افزایش رفاه کارکنان و خانواده های محترم ایشان با سازمان های طرف تفاهم نامه خود ، خدمات حقوقی ارائه میدهد .

خدمات حقوقی سازمانی با  ۳۰ درصد تخفیف نسبت به نرخ تعرفه های مصوب اترس ، ارائه می شود.

این تخفیف شامل همه خدمات حقوقی از قبیل :

دعاوی دادگاهی ، مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری ، تنظیم قرارداد ، وکیل همراه در محل 

تنظیم اوراق قضایی مانند تنظیم اظهارنامه ، تنظیم لایحه دفاعیه می گردد.

شیوه درخواست خدمات حقوقی سازمانی

با توجه به حجم  بالای تماس ها و پیام های درخواست روزانه خدمات حقوقی برای افزایش رضایت کارکنان و خانواده های درجه یک سازمان های طرف قرارداد اترس ، یک پنجره اختصاصی در نظر گرفته است تا به این درخواست ها خارج از نوبت و در سریع ترین زمان پاسخ داده شود. لینک پنجره اختصاصی سازمان ها در این صفحه قرار داده شده است و متقاضیان گرامی می توانند از طریق آن درخواست خود را ثبت نمایند.

پس از تکمیل فرم درخواست خدمات حقوقی سازمانی ، موضوع به دپارتمان مربوطه ارجاع می گردد و کارشناسان ما جهت هماهنگی های بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات حقوقی سازمانی به پرسنل طرف قرارداد

شرایط استفاده از خدمات سازمانی

همکاران و خانواده های درجه یک محترم سازمان هایی طرف تفاهم نامه اترس ، می توانند با تکمیل فرم ، درخواست خدمات حقوقی سازمانی را ثبت کنند .

این خدمات ، مختص کارکنان و خانواده های درجه یک ایشان می باشد و در مواردی خاص و با تائید رئیس سازمان مربوطه و یا نماینده ایشان ،به اقوام کارکنانی که فاقد شرط خویشاوندی درجه یک هستند ،بر اساس تفاهم نامه ، ارائه خدمات می شود.

برای بهره مندی از خدمات حقوقی سازمانی مدارک مثبت رابطه با سازمان طرف قرارداد از جمله فیش حقوقی ، نامه کارگزینی ، معرفی نامه سازمان و کارت شناسایی الزامی است.

موسسه حقوقی اترس در کنار سازمان های بزرگ

موسسه حقوقی اترس با مجوز از کانون وکلای دادگستری ، با بهره مندی از وکلای متخصص در دپارتمان های مختلف ، در کنار سازمان های بزرگ است.

در اترس پیگیری پرونده ها با برنامه ریزی قبلی انجام می گیرد و گزارش پرونده ها از طریق سامانه های هوشمند به صورت شفاف ، پیامک می گردد.

خدمات حقوقی دادفران اترس

سایر خدمات حقوقی

خدمات حقوقی موسسه دادفران اترس خدمات حقوقی اترس : در  نظام های حقوقی جهان ، هر یک از حوزه های