قرارداد پیمانکاری طبخ غدا کارکنان

نمونه قرارداد پیمانکاری طبخ غذا برای کارکنان

قرارداد طبخ غذا کارکنان

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری طبخ غذا برای پرسنل، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در صورتیکه قرارداد شما دارای  شرایط و نکات دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری طبخ غذا برای پرسنل

امروزه بعضی از شرکت ها  ، بیمارستان ها ، کارخانه ها وسایر مجموعه ها برای افزایش رضایت کارکنان و مراجعین خود اقدام به پذیرایی در وعده های غذایی می نمایند که گاها این مجموعه ها انجام پخت و پز و سرو غذا را به یک مجموعه خارج از محل فعالیت خود می‌سپارند که در این حوزه تخصص دارد، پس برای تهیه غذای مجموعه خود به عنوان کارفرما باید با یک پیمانکار قرارداد پیمانکاری طبخ غذا برای کارکنان منعقد نمایند.

در موضوع این قرارداد به عنوان کارفرما تمام مواردی که از پیمانکار انتظار دارید را درج نمایید برای مثال تهیه ….. پرس غذا برای وعده ناهار در ۶ روز کاری هفته که تاریخ های آن در قرارداد ذکر می شود و سرو آن راس ساعت ۱۲ هر روز با مخلفات ذکر شده در قرارداد در سالن پذیرایی شرکت.

شما میتوانید مبلغ تمام شده قرارداد را بیاورید همچنین بهتر است به ازای هر پرس از غذا نیز هزینه را اعلام کنید و بهتر است در پایان هر روز ویا هر هفته مبلغ را تسویه نمایید.

اگر می‌خواهید یکسری از مواد اولیه را برای پیمانکار تهیه کنید بهتر است آن را در قرارداد تصریح نمایید یا اگر می‌خواهید از مواد اولیه خاصی استفاده شود یا کیفیت مشخصی می‌خواهید آن راتصریح کنید همچنین تایید کیفیت را نیز با نظر کارفرما قراردهید.

قرارداد پیمانکاری طبخ غذا برای کارمندان

همچنین در قرارداد نوع هر غذا را برای هر روز مشخص نمایید ، همچنین اینکه غذا به چه صورت سرو شود تا گرم باشد و از چه ظروفی استفاده شود و وضعیت نظافت ظروف را نیز مشخص نمایید.

شما به عنوان کارفرما مسئولیتی در قبال کارگران پیمانکار ندارید اما بهتر است در قرارداد تصریح کنید وظیفه بیمه نمودن آنان برعهده پیمانکار است و در پایان هر ماه باید اسناد انجام بیمه را به رویت شما برساند.

اگر در محل خارج از شرکت تهیه غذا صورت می‌پذیرد وضعیت حمل و نقل آن را نیز مشخص نمایید.

همچنین اگر در داخل مجموعه شما پخت و پز صورت می‌گیرد بهتر است به طور شفاف تهیه وسایل همچنین استفاده از گاز و برق و آب و وضعیت حضور کارکنان را مشخص نمود.

قرارداد پیمانکاری طبخ غذا باتوجه به نوع همکاری شما با پیمانکار و وضعیت مجموعه شما نحوه تهیه مواد اولیه و.‌.. ممکن است متفاوت د دارای شرایط خاص باشد ما به شما توصیه می‌کنیم که هنگام انعقاد قرارداد با پیمانکار طبخ غذا با یک وکیل متخصص امور قرارداد مشورت نمائید تا از اختلافات احتمالی آتی جلوگیری نمائید.

البته برای آشنایی شما نمونه قرارداد طبخ غذا برای کارکنان را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام نگهبان

نمونه قرارداد بیمه عمر کارکنان

نمونه قرارداد تامین غذا برای کارکنان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند