دادگاه و مجتمع قضایی شهید باهنر تهران

درباره دادگاه و مجتمع قضایی شهید باهنر

مجتمع قضایی شهید باهنر و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پابه یک دادگستری با ما  در ارتباط باشید

۱- تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱

۲- تکمیل فرم درخواست مشاوره با وکیل ( در صورتیکه میخواهید ما با شما تماس بگیریم ، فرم زیر را تکمیل فرمایید)

یکی از بزرگترین مراجع قضایی تهران مجتمع قضایی شهید باهنر است که متشکل از ۵۶ شعبه است.

در ابتدا باید صلاحیت ذاتی این مرجع قضایی را مورد بررسی قرار دهیم زیرا با توجه به صلاحیت ذاتی، صلاحیت محلی آن متفاوت میباشد و مناطق مختلفی را پوشش میدهد.

این دادگاه دارای ۱۸ شعبه حقوقی و  شعبه اجرای احکام  مییباشد. قبلا ۱۰ شعبه خانواده  در این مجتمع قرار داشت که اخیرا این شعب به مجتمع قضایی خانواده یک تهران منتقل شده است .پس شعب این دادگاه تنها میتوانند به دعاوی حقوقی رسیدگی کنند و اگر در غیر این موضوع حکمی از این شعب صادر شود به دلیل نداشتن صلاحیت ذاتی باطل است.

صلاحیت محلی این دادگاه در دعاوی حقوقی مربوط به مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران میباشد.

اگر دارای پرونده مربوط به دعاوی حقوقی هستید بهتر است هر چه زودتر و پیش از جلسه رسیدگی به صورت تلفنی یا به صورت حضوری با یک وکیل متخصص حقوقی مراجعه نمایید تا پیش از شروع جریان رسیدگی شما را نسبت به حقوق و منافع خودتان مطلع سازد و همچنین کار شما برای اثبات ادعای خود نزد دادگاه را تسهیل کند.

آدرس و نشانی دادگاه و مجتمع شهید باهنر

این مجتمع قضایی در محله تهرانپارس واقع شده است که آدرس دقیق آن در زیر نوشته و لوکیشن دقیق آن را در انتهای صفحه درج کردیم تا اشخاصی که میخواهند از طریق برنامه های مسیریابی به آن سفر کنند به راحتی از آن استفاده نمایند.بزرگراه همت،

تهرانپارس_تقاطع اتوبان شهید باقری و اتوبان زین الدین_خیابان نوروزیان

مسیر رفت و برگشت به دادگاه باهنر

با توجه به میزان ترافیک و معضل جای پارک در شهر تهران ممکن است که افراد به فکر عبور و مرور با وسایل حمل و نقل شهری بیافتند. اما باید بدانید که در اطراف مجتمع قضایی باهنر پارکینگ های اتومبیل وجود دارد که مشکل جای پارک را حل کرده است و میتوانید به راحتی با خودرو شخصی خود به آنجا بروید ولی هنوز مشکل ترافیک پابرجاست. با این تفاسیر اگر میخواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید میتوانید از ایستگاه مترو تهرانپارس(خط ۲) استفاده نمایید.

تلفن تماس مجتمع قضایی باهنر

تلفن ثابت: ۹-۷۷۰۵۵۶۳۰

تلفن ثابت: ۷۷۰۵۵۶۴۳

نمابر(شماره فکس): ۷۷۰۵۵۶۴۱

میتوانید با تماس با یکی از شماره های فوق با مجتمع قضایی باهنر در ارتباط باشید و همچنین از طریق شماره نمابر نامه های خود را با هماهنگی قبلی برای آنها ارسال نمایید.

ساعت و روزهای کاری مجتمع دادگاه شهید باهنر

روز و ساعت کاری این مجتمع قضایی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ میباشد و همه روز به جز روزهای تعطیل رسمی باز میباشد. مجتمع قضایی باهنر در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وکیل متخصص در مجتمع قضایی باهنر

مشاوره حقوقی گرفتن از وکیل میتواند از بسیاری هزینه های شما کاسته و برای رسیدن به نتیجه مطلوب راهکارهای مفیدی به شما نشان دهد. با این توضیحات باید به این نکته اشاره کنیم که حتما پیش از مشورت، از وکیل بودن شخص مشاوره دهنده اطمینان حاصل نمایید زیرا در غیر این صورت ممکن است با یک راهنمایی نسنجیده متوجه ضرر و زیان هنگفتی شوید..

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند