نمونه قرارداد خدمات مشاوره

نمونه قرارداد خدمات مشاوره

نمونه قرارداد خدمات مشاوره

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد خدمات مشاوره، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  نکات و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد خدمات مشاوره

در بسیاری از کسب‌ و کارها اعم از شخص حقیقی یا حقوقی برای رفع مشکلات موجود یا برای ارتقا شرایط موجود از مشاوره استفاده می‌شود در واقع مشاور نقاط ضعف و قوت شما را در حیطه تخصصی خود مورد ارزیابی قرار می‌دهد و براس ارتقا وضعیت مجموعه شما راهکارهایی را پیشنهاد می‌کند.

همانطور که میدانید مشاوره هایی که یک مجموعه می‌تواند دریافت نمایید بسته به نیاز و هدف اش متفاوت است ممکن است مشاوره مالی باشد، بازاریابی باشد، مشاوره حقوقی یاشد، مشاوره حسابداری باشد، مشاوره مالیاتی باشد، مشاوره تولید محصول جدید و…‌ باشد که شما بسته به نیاز خود از تخصص  افراد استفاده می نمایید و مشاوره میگیرید پس برای اینکه این مشاوره در قالب صحیح انجام شود و هر یک از طرفین وظیفه خود را انجام دهد چه مشاور و چه کارفرما بهتر است این خدمات مشاوره در قالب صحیح یک قرارداد مشاوره تنظیم شود که در آن قرارداد تمام مواردی که شما از مشاور نیاز دارید به صورت شفاف درج شود ضمانت اجرا درست آورده شود،  همچنین سایر بنده های قرارداد به صورت مشخص آورده شود.

مثلا برای بند اول که طرفین قرارداد است شما می‌توانید تصریح کنید حتما خود شخص منعقد کننده قرارداد مشاوره را انجام دهد و به شخص دیگر ارجاع ندهد برای مثال در انعقاد قرارداد مشاوره با یک شرکت است ومشاوره خاصی به شما معرفی شده میتوانید نام آن شخص جهت گرفتن مشاوره درج شود.

قرارداد خدمات مشاوره

در قسمت مبلغ قرارداد حتما مبلغ کل قرارداد و نحوه پرداخت را به صورت دقیق مشخص کنید ، برای مثال شما می‌توانید پرداختی را در چند قسمت مشخص کنید که با انجام آن قسمت پرداخت صورت بپذیرد.

در قسمت مدت قرارداد حتما برای انجام مشاوره تان زمان تعیین نمایید تا در مدت محدود اطلاعات مشخص را دریافت نمائید چون ممکن با طولانی شدن زمان ارزش اطلاعاتی که به شما می‌دهد پایین بیاید.

باتوجه به اینکه قرارداد خدمات مشاوره بسته به نوع کسب کار شما همچنین بسته به نوع و حوزه ای که شما مشاوره میگیرید متفاوت می باشد توصیه ما این هست که از وکلای متخصص امور قرارداد و متخصص مشاوره حقوقی کمک بگیرید تا قرارداد خدمات مشاوره مجموعه خود را با ریسک کم و مستحکم تر و با حفظ اطلاعاتتان منعقد نمایید.

البته برای آشنایی کلی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد خدمات مشاوره را آورده ایم.

نمونه قرارداد کار بازاریابی

نمونه قرارداد استخدام مسئول فنی

نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

۲ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند