نمونه قرارداد پشتیبانی سایت

نمونه قرارداد ارتقا و پشتیبانی وب سایت

نمونه قرارداد پشتیبانی سایت

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پشتیبانی و ارتقا سایت، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و نکات دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

مفهوم قرارداد ارتقا و پشتیبانی سایت

با رشد روزافزون فناوری و استفاده از اینترنت، وب‌سایت‌ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در دنیای دیجیتال شناخته شده‌اند. بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها به دنبال طراحی و توسعه وب‌سایت خود هستند تا بتوانند با مشتریان خود در ارتباط باشند و خدمات خود را بهبود بخشند. در این مقاله به بررسی مفاهیم قرارداد  پشتیبانی سایت و نحوه تدوین آن پرداخته خواهد شد

قرارداد پشتیبانی سایت، قراردادی است که بین سازنده سایت و کارفرما (صاحب کسب و کار) امضا می‌شود. در این قرارداد، شرایط و مواردی که باید در زمینه پشتیبانی و توسعه وب‌سایت بررسی شود، مشخص می‌شود. این شرایط شامل موارد زیر می‌باشند:

فایل نمونه قرارداد ارتقا و پشتیبانی سایت

۱- تعیین ویژگی‌ها: در این بخش، ویژگی‌های وب‌سایت مورد نظر مشتری مشخص می‌شود. این ویژگی‌ها شامل طراحی صفحات، قابلیت چت، قابلیت پرداخت آنلاین و … می‌باشند.

۲-تعیین زمانبندی تعهدات: در این بخش، زمانبندی توسعه وب‌سایت مشخص می‌شود. این زمانبندی می تواند با ضمانت اجراهایی مانند خسارت تاخیر در انجام تعهد  همراه باشد .

۳- اخذ رسید بابت تحویل رمز ها: اینکه از طراح و پشتیبان سایت ، رسید پسوردها را بگیرید از چند جهت مهم است . اولا اگر سایت تخریب شود ، اثبات مسئولیت او آسان هست همچنین اگر محتوای مجرمانه ای گذاشته شود ، مسئولیت ادمین آن  مشخص است .

۶-  تعیین حق فسخ قرارداد : همانطور که در مقاله حق فسخ توضیح دادیم ، یکی از راههایی که ضرر را متوقف می کند ، حق فسخ است.

نتیجه گیری

پشتیبانی و توسعه وب‌سایت به عنوان یکی از ابزارهای مهم در دنیای دیجیتال، بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها را به دنبال خود دارد. با توجه به اهمیت این موضوع، قرارداد  پشتیبانی سایت برای مشتریان بسیار مفید است. در این قرارداد، شرایط و مواردی که باید در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت بررسی شود، مشخص می‌شود. با امضای این قرارداد، صاحب کسب و کار مطمئن خواهد شد که توسعه وب‌سایت به بهترین شکل انجام شده است و بازدهی بهینه را خواهد داشت. همچنین، مشخص شدن نکات مربوط به پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت در این قرارداد، به مشتری کمک می‌کند تا بتواند به بهترین شکل از وب‌سایت خود استفاده کند. پیشنهاد می شود ، در این زمینه از مشاوره حقوقی استفاده کنید.

قرارداد طراحی نرم افزار

نمونه قرارداد طراحی اپلیکیشن

نمونه قرارداد سئو سایت

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند