نمونه قرارداد پیمانکاری کشاورزی مدیریت کشت

نمونه قرارداد پیمانکاری کشاورزی و مدیریت مزارع

نمونه قرارداد پیمانکاری کشاورزی

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد پیمانکاری کشاورزی و مدیریت مزرعه، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . اگر قرارداد شما دارای  بند ها و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری کشاورزی و مدیریت مزرعه

قرارداد پیمانکاری کشاورزی- مدیریت مزارع در بین افرادی که دارای زمین های کشاورزی هستند و شخصا تمایلی به اداره زمین خویش ندارند بسیار کاربردی است ، برای اینکه آنان با انعقاد یک قرارداد پیمانکاری کشاورزی – مدیریت مزارع می‌توانند از زمین خود نهایت استفاده را ببرند و محصولات با کیفیت و مرغوب تهیه نمایند بدون اینکه شخصا درگیر مشکلات کشاورزی شوند، در این نوع از قرارداد صاحب زمین به عنوان کارفرما با شخصی که مسئولیت صفر تا صد نگهداری زمین را به عهده دارد به عنوان پیمانکار قرارداد پیمانکاری کشاورزی – مدیریت مزارع منعقد می کند.

شما به عنوان کارفرما فرما باید توجه داشته باشید که در قسمت موضوع این قرارداد صریحا چیزی که از پیمانکار می‌خواهید را درج کنید برای مثال مدیریت زمین کشاورزی به نشانی …. مثلا اگر فقط یک بخشی از زمین می‌خواهید درج کنید از ضلع شمالی تا… به مساحت …… انجام کلیه عملیات کاشت ، داشت، برداشت، بسته بندی،نگهداری، حمل حتی می توانید فروش را نیز اضافه نمایید،  اگر نوع خاصی از محصول مدنظرتان هست در قرارداد درج کنید مثلا نوع خاصی از پسته یا …. اگر درختان ریشه دار دارید و میخواهید آنها با کیفیت بالاتر محصول دهند یا اصلاحاتی در نوع آنها صورت بگیرد یا اینکه اگر محصول ارگانیک می‌خواهید و … تمامی این موارد را در موضوع قرارداد با جزئیات درج کنید.

در قسمت موضوع قرارداد مبلغ کل قرارداد را به صورت کامل ذکر کنید اما بهتر است برای شیوه پرداخت با پیشرفت کار چند قسط مشخص نمایید با انجام هر بخش یک قسط را تسویه نمایید.

قرارداد پیمانکاری کشاورزی و مدیریت مزرعه

اگر فناوری خاصی مدنظرتان هست مثل شیوه آبیاری قطره ای که باید یکسری اقدامات از طرف پیمانکار جهت آوردن این تکنولوژی صورت بپذیرد در قراراداد صریحا بیاورید که هزینه خرید نصب و راه اندازی آن توسط کدام طرف پرداخت و به چه صورت محاسبه میشود مثلا اگر به پیمانکار خرید این موارد سپرده شده است باید قبل خرید تایید کارفرما را اخذ نماییدو …. .

در خصوص شرایط خاص مثل بی‌توجهی پیمانکار عدم مراقبت از محصولات و …. که نتیجه آن خسارت به کارفرما می شود میتوانید برای آن ضمانت اجرای مشخص در قرارداد تعیین نمایید.

همچنین اگر حتما نیاز می‌بینید که کارگرانی به صورت دائم در باغ برای رسیدگی به امور حاضر باشند میتوانید در قرارداد درج کنید.

با توجه به اینکه خیلی از موارد قرارداد پیمانکاری کشاورزی- مدیریت مزارع با توجه به شرایط خاص هر زمین و نوع محصول آن و همچنین انتظار شما به عنوان کارفرما از پیمانکار متفاوت می باشد ، ما با شما توصیه می‌کنیم برای اینکه ریسک خود را کاهش دهید و بهترین نتیجه را بدست بیاورید تنظیم  قرارداد پیمانکاری کشاورزی – مديريت مزارع را به یک وکیل متخصص امور قرارداد محول نمایید.

البته ما برای آشنایی کلی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری کشاورزی- مدیریت مزارع را آورده ایم.

نمونه قرارداد تامین نیروی کارگری

نمونه قرارداد پیمانکاری عمومی

نمونه قرارداد خرید و فروش زمین

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند