شورای حل اختلاف سه تهران

شورای حل اختلاف شماره سه تهران

شورای حل اختلاف سه استان تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

 

همراهان گرامی چنانچه  نیاز به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری را دارید با ما در تماس باشید

شوراهای حل اختلاف امروزه به عنوان یک نهاد قضایی زیر نظر قوه قضائیه به انداره لزوم در مکانهایی که رئیس قوه قضاییه تشخیص دهد تشکیل شده و به حل اختلاف و ایجاد صلح و سازش میان افراد میپردازد.

امروزه به دلیل بیشتر شدن حجم و تعداد پرونده های قضایی ارجاع به این مرجع بیشتر شده و همواره نقش پر رنگ تری را نسبت به گذشته ایفا میکند.

به صورت کلی شوراهای حل اختلاف میتوانند هم به دعاوی حقوقی و هم کیفری رسیدگی کرده و رای صادر کنند اما باید توجه داشت از آنجایی که این مرجع از مراجع خاص قضایی محسوب میشود صلاحیت آنها محدود به مواردی هست که از پیش در قانون مشخص شده باشد.

این مرجع آئین رسیدگی مخصوص به خود را دارد که با دادگاه ها متفاوت است و اصل مهمی که در آن انجام میگیرد تسریع در رسیدگی میباشد به همین دلیل بیشتر به مواردی که سرعت عمل دستگاه قضایی در آن موضوع دارای اهمیت است به رسیدگی میپردازد. از جمله این موارد میتواند به تخلیه ملک عین مستاجره، انحصار وراثت، صدور گواهی عدم سازش و … اشاره کرد.

آدرس و نشانی شورای حل اختلاف شماره ۳

نشانی شورا شماره ۳ در ذیل این مطلب آورده شده است و همچنین اشخاصی که تمایل به مشاهده موقعیت مکانی این مرجع قضایی دارند میتوانند از لوکیشنی که بر روی تصویر قرار داده شده است استفاده نمایند.

خیابان شریعتی، نرسیده به میرداماد، خیابان شهید داوود گل نبی، میدان شهید احمدی روشن(کتابی سابق)، پلاک ۳۰

تلفن و شماره تماس حل اختلاف سه

شماره تماس حل اختلاف ۳ :

۲۲۸۶۷۴۳۵

شعبات شورای حل اختلاف شهید احمدی روشن

شعبه ۱۰۴ الی ۱۱۹  در این مجتمع قضایی فعال است.

 نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که برخی از شعبات در نوبت صبح و برخی در نوبت عصر به فعالیت میپردازند. پس حتما پیش از مراجعه از باز بودن شعبه مدنظر خود اطمینان حاصل نمایید.

روز و ساعت کاری

این شورا مانند سایر شوراها در دو نوبت کاری به رسیدگی دعاوی میپردازد.

نوبت اول از ساعت ۹ صبح الی ۱۳:۳۰

نوبت دوم از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸

. روزهای کار این مجتمع قضایی نیز از شنبه تا چهارشنبه میباشد و روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، بسته است.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک

این شورا مانند هر شورای دیگری به دعاوی مختلفی اعم از حقوقی و کیفری میپردازد.

برای اینکه بتوانید به بهترین نحو از حقوق و منافع خود در این مرجع قضایی دفاع نمایید بهتر است با یک وکیل مجرب شورای حل اختلاف مسائل خود را مطرح نمایید.

شاید در ابتدای امر اقدامات حقوقی و دفاع در دعاوی که رسیدگی به آن در صلاحیت شورای حل اختلاف باشد به دلیل آئین دادرسی آن که مبنی بر صلح و سازش است و پیچیدگی بالایی ندارد ساده به نظر برسد اما با کمی تحقیق متوجه میشویم که موضوعات مهمی در این مرجع مطرح میشود که رای قضات میتواند تاثیر مهمی در زندگی افراد داشته باشد.

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند