آدرس شورای حل اختلاف پنج

شورای حل اختلاف شماره پنج

شورای حل اختلاف پنج استان تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

 

همراهان گرامی چنانچه  نیاز به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری را دارید با ما در تماس باشید

شوراهای حل اختلاف در ابتدا به عنوان مراجع شبه قضایی شناخته میشدند که تنها به ایجاد سازش میان افراد میپرداختند. اما امروزه با توجه به نیازی که رئیس قوه قضائیه تشخصی داده است این مراجع به عنوان مراجع قضایی به فعالیت میپردازند.

تعداد مراجع قضایی با دستور رئیس قوه قضائیه با توجه به نیاز هر شهر و روستا تعیین میشود. شعباتی که در روستا وجود دارد مانند شعبه هایی که در شهر است صلاحیت صدور رای ندارند و تنها میتوانند برای حل اختلاف میان طرفین صلح ایجاد کنند.

در غیر این صورت باید پرونده را برای رسیدگی به دادگاه صالح ارجاع دهند. ۳۵ شورای حل اختلاف در شهر تهران وجود دارد دارد که یکی از مهمترین های آن به دلیل تعداد شعبات، شورای حل اختلاف شماره پنج میباشد که در این گفتار تمام جزئیات آن برای شما شرح داده شده است.

این شورا در مجتمع قضایی شهید همت است که یکی از مراجع مهم در غرب تهران محسوب میشود.

آدرس و نشانی شورای حل اختلاف شماره ۵

همانطور که اشاره شد شورای حل اختلاف شماره ۵ در محدوده غرب تهران واقع شده است.

نشانی این مرجع قضایی در ذیل این مطلب بیان شده است و افرادی که تمایل به استفاده از موقعیت مکانی برای مراجعه به آن دارند میتوانند از لوکیشنی که در تصویر قرار داده شده است استفاده نمایند.

شهرک اکباتان، بین فاز یک و دو، جنب فرماندهی اورژانس ناحیه غرب تهران، مجتمع شهید همت

تلفن و شماره تماس

تلفن: ۴۴۶۹۴۰۰۱

شعبات شورا حل اختلاف ۵ شهید همت

هر یک از شوراهای حل اختلاف تعدادی از شعبات را در خود جای داده اند که با شماره خاصی که برای آنها در نظر گرفته شده است مشخص میشوند.

شعبه های فعال در این شورا  شامل شعبات ۲۰۱ الی ۲۲۷ میباشد و برای مراجعه به آنها میتوانید از نشانی که در ابتدای گفتار قرار داده شده است استفاده نمایید.

روز و ساعت کاری

تمامی شوراهای حل اختلاف در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل میباشند و در روزهای شنبه تا چهارشنبه به ارائه خدمات میپردازند. ساعت کاری هر شورای حل اختلاف با دیگری متفاوت است. ساعت کاری شورای حل اختلاف شماره ۵ از قرار ذیل است:

نوبت صبح: ۹ الی ۱۳

نوبت عصر: ۱۵ الی ۱۷

وکیل متخصص شورا برای منطقه اکباتان

اگر به دنبال مشاوره حقوقی در دعاوی مطروحه در شورای حل اختلاف شماره پنج هستید بهترین راهنمای شما وکیل پایه یک برای شورای حل اختلاف هستند.

مشاوره حقوقی به معنای راهنمایی گرفتن از وکیل دادگستری برای انجام صحیح اقدامات حقوقی میباشد.

وکلای دادگستری با دانش و تجربه ای که در طی سالیان در این حوزه بدست آورده اند میتوانند به افراد برای رسیدن به حقوق خود کمک کنند.

نکاتی در خصوص مشاوره حقوقی وجود دارد که به شما بیان خواهیم کرد. نکته اول این است که حتما توجه داشته باشید از وکیل دادگستری مشاوره دریافت نمایید زیرا تنها این افراد صالح به راهنمایی شما هستند. نکته دومی که در این خصوص وجود دارد این است که از وکیل متخصص حوزه خود راهنمایی بگیرید.

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند