قرارداد اجاره خودرو مناسب برای شرکت ها و سازمان ها

نمونه قرارداد اجاره خودرو برای شرکتها

قرارداد اجاره خودرو مناسب شرکت ها

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد اجاره وسیله نقلیه ، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است . این قرارداد مناسب شرکت ها میباشد و چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و نکات دیگری است ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد اجاره خودرو

قرارداد اجاره خودرو از قراردادهای خاصی هست که افراد در شرایط خاص آن را منعقد می‌کنند مثلا وقتی با وسیله نقلیه عمومی به سفر می‌روید و یا برای مراسم خاص یا برای شغل خود مثلا خودرو باری اجاره میکنید،  اما در خصوص اجاره خودرو برای شرکت باید توجه نمایید در قرارداد مشخص کنید که این وسیله نقلیه همراه با راننده اجاره میشود یا بدون راننده است اگر با راننده است حتما تصریح شود رابطه کارگر و کارفرمایی بین راننده و شرکت برقرار می‌شود یا خیر صرفا در قالب اجاره است و شرکت مسئولیتی بابت پرداخت حقوق جداگانه و حق بیمه برای راننده ندارد ،اگر این موارد را در قرارداد تصریح نکنید ممکن است زمینه مشکلاتی را برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.

مورد بعد که باید به آن توجه نمایید مدت زمان قرارداد اجاره هست که باید در قرارداد تصریح شود بهتر است که به صورت دقیق آورده شود مثلا به ازای سه ماه که از تاریخ ……، ساعت …. شروع و تا تاریخ ….. ساعت …… پایان می‌پذیرد.

نمونه قرارداد اجاره خودرو مناسب شرکت های بزرگ

توجه فرمائید شما اگربه عنوان مستاجر شرکت هستید و می‌خواهید بدون راننده اجاره نمایید حتما در قرارداد ذکر نمایید که راننده ای که شرکت انتخاب میکند عهده دار این امر میشود.

همچنین اگر موجر هستید و می‌خواهید از وسیله نقلیه مورد اجاره در یک شهر خاص یا توسط یک راننده خاص استفاده شود باید در قرارداد آن را تصریح نمایید.

بهتر است وضعیت انجام یکسری از کارهای ماشین مثل تعمیر احتمالی ، نظافت ، سرویس های دوره ای و …. نیز در قرارداد آورده شود تا از اختلافات آتی جلوگیری شود.

شما به عنوان موجر میتوانید برای تحویل سالم وسیله نقلیه یا پیشگیری از جبران خسارت احتمالی مبلغی را به عنوان وجه التزام در نظر بگیرید و برای آن اسناد تعهد آور مثل چک یا سفته دریافت نمایید.

البته چینین قراردادی باتوجه به این موجر باشید یا مستاجر حاوی نکات و موارد اثر گذاری است که باید در قرارداد آورده شود ما برای اینکه شما قرارداد کاملی داشته باشید توصیه می‌کنیم این قرارداد را توسط وکیل متخصص امور قرارداد تنظیم نمایید .

همچنین برای آشنایی شما با نمونه قرارداد اجاره خودرو (مناسب برای شرکت ها) آن را آورده ایم.

نمونه قرارداد اجاره وسایل نقلیه

نمونه قرارداد اجاره خودرو باری

نمونه قولنامه خودرو

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند