همچنین دقت کنید چون عنوان کارمند اداری یک عنوان عامی هست برای اینکه از مشکلات و اختلاف نظر هایی که ممکن است بعدا بین شما در تفسیر نوع کار و انجام وظیفه ایشان ايجاد شود بهتر است که به صورت دقیق اموری که کارمند باید در مجموعه شما انجام دهد را در قرارداد تصریح نمایید.
بهتر است که زمان کارِ کارمند را در قرارداد به صورت دقیق مشخص نمایید که از چه ساعتی تا چه ساعتی باید فعالیت داشته باشد ، زمان های استراحت و تعطیلات هم بهتر است مشخص شود.
اگر میخواهید گزارشی از وی دریافت نمایید میتوانید در قرارداد ملزم کنید مثلا آخر هر هفته گزارشی از اموری که انجام داده به سرپرست خود ارائه نمایید.
با دقت نظر به اینکه قرارداد کار استخدام کارمند اداری و مالی از قرارداد های عام هست و بهتر است برای هر جایگاه شغلی به صورت مصرح مشخص شود، ما به شما توصیه میکنم از وکلای متخصص امور قرارداد و حقوق کار مشورت دریافت نمایید.
البته ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد ، نمونه قرارداد کار- استخدام کارمند اداری و مالی را آورده ایم.
یک دیدگاه بنویسید