موسسه حقوقی اترس
نمونه قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

نمونه قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

نمونه قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در این قرارداد  رابطه کارگر و کارفرمایی  حاکم میباشد لذا توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

در اکثر مجموعه ها به کارمندان اداری و مالی بسیار نیاز هست، کارمند اداری اگر در قسمت خاصی از مجموعه مشغول نباشد اصولا انجام اموری که در روزمره به وجود می آید را انجام می دهد یا اینکه در هنگام انعقاد قرارداد جایگاه شغلی وی به طور دقیق مشخص میگردد، اما باید توجه نمود که با کارمندان از بدو ورود به مجموعه شما قرارداد کار تنظیم نمود ، پس ایشان مشمول قانون کار می‌شوند و روابط کارگر و کارفرمایی مصطلح در قانون کار بر شما حاکم می‌شود پس در اینجا از نگاه قانون کار کارمند همان کارگر محسوب می‌شود و شما هم به عنوان کارفرما ( البته چه به صورت شخص حقیقی چه به صورت شخص حقوقی ) مشمول الزامات قانون کار می شود و باید یکسری تکالیف را نسبت به کارمند خود رعایت نمایید مثلا پرداخت عیدی ، سنوات، بیمه نمودن و پرداخت حق بیمه و … .

توجه نمایید برای اینکه بتوانید از توانایی های کارمند خود اطمینان پیدا نمایید، اینکه ایشان می‌تواند توقعات شما را در حرفه خود برآورده نمایید یا خیر با ایشان قرارداد کار -استخدام موقت منعقد نمایید یعنی در بند مدت قرارداد زمان محدود، مثلا ۶ ماهه در نظر بگیرید و در صورت تایید کار ایشان میتوانید پس از اتمام مدت قرارداد خود را تمدید نمایید.

قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

همچنین دقت کنید چون عنوان کارمند اداری یک عنوان عامی هست برای اینکه از مشکلات و اختلاف نظر هایی که ممکن است بعدا بین شما در تفسیر نوع کار و انجام وظیفه ایشان ايجاد شود بهتر است که به صورت دقیق اموری که کارمند باید در مجموعه شما انجام دهد را در قرارداد تصریح نمایید.

بهتر است که زمان کارِ کارمند را در قرارداد به صورت دقیق مشخص نمایید که از چه ساعتی تا چه ساعتی باید فعالیت داشته باشد ، زمان های استراحت و تعطیلات هم بهتر است مشخص شود.

اگر می‌خواهید گزارشی از وی دریافت نمایید میتوانید در قرارداد ملزم کنید مثلا آخر هر هفته گزارشی از اموری که انجام داده به سرپرست خود ارائه نمایید.

با دقت نظر به اینکه قرارداد کار  استخدام کارمند اداری و مالی از قرارداد های عام هست و بهتر است برای هر جایگاه شغلی به صورت مصرح مشخص شود، ما به شما توصیه میکنم از وکلای متخصص امور قرارداد و حقوق کار مشورت دریافت نمایید.

البته ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد ، نمونه قرارداد کار- استخدام کارمند اداری و مالی را آورده ایم.

برچسب های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *