نمونه قرارداد استخدام نگهبان

نمونه قرارداد استخدام نگهبان

نمونه قرارداد استخدام نگهبان

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام نگهبان، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .  چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام نگهبان

در بسیاری از مجموعه ها استخدام یک یا چند نگهبان به صورت ثابت از ضروریات آن محل می باشد، برای مثال خیلی از شرکت ها، جواهر فروشی ها، برج ها، پاساژ ها وشهرک ها …. برای حفظ امنیت و برقراری نظم و نظارت بر رفت و آمد ها و دیگر امور نیازمند یک یا چند نگهبان است پس وقتی شما چنین نیروی کار می‌خواهید باید با وی قراردادی صریح و شفاف منعقد نمایید .

این قرارداد به جهت ماهیت اش مشمول قرارداد کار می‌شود پس شما به عنوان کارفرما چه شخص حقیقی باشید چه شخص حقوقی باید یکسری الزامات درج شده در قانون‌ کار مثل پرداخت سنوات، عیدی، حق بیمه و… را رعایت نمایید.

شما باید در قرارداد نگهبان به طور مشخص ساعات کار وی را درج نمایید تا از مشکلات آتی جلوگیری شود و همچنین بهتر است از ابتدای همکاری با نگهبان قرارداد به صورت موقت‌ منعقد شود تا اگر از عملکرد او راضی نبودید پس از پایان مدت به راحتی قرارداد  پایان بپذیرد تا درگیر فسخ و … نشوید.

قرارداد استخدام نگهبان با تجربه

در قرارداد استخدام نگهبان بهتر است که شرایط دقیق کار را درج شود تا از اختلافات بعدی جلوگیری شود برای مثال در زمان های از روز‌ نیاز به ایستادن به مدت طولانی می باشد و یا ندادن هیچ اطلاعاتی به اشخاص غریبه، اگر به طور ضروری مجبور به خروج چند دقیقه ای از محل کار شود حتما همکار جانشین حضور داشته باشد، حسن معاشرت و رعایت ادب نسبت به مراجعه کنندگان داشته باشد ، به صورت دقیق دوربین ها را چک کند، اگر مورد مشکوکی بود گزارش کند یا اگر دوربین قطع یا آسیبی داشت سریعا برای تعمیر اطلاع دهد، درصورت درگیری در اولین فرصت به نیروی انتظامی اطلاع دهد ، مسئولیت استفاده و نگهداری از ابزار حفاظت فیزیکی بر عهده دارنده آن است و … .

سعی کنید یک بیمه مسئولیت برای استفاده احتمالی ابزار دفاع تهیه نمایید تا در شرایط خاص از آن بتوانید بهره مند شوید.

ما به شما توصیه می‌کنیم هنگام انعقاد قرارداد کار  استخدام نگهبان حتما از یک وکیل متخصص امور قرارداد و حقوق کار کمک بگیرید تا بنابر شرایط شما قرارداد مختص تان را تنظیم نمایید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد کار- استخدام نگهبان  را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

نمونه قرارداد استخدام منشی

نمونه قرارداد استخدام کارآموز

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند