نمونه قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت

نمونه قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

نمونه قرارداد پیمانکاری نگهبانی

برای راحتی همراهان گرامی قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . از آنجاییکه این قرارداد دارای آثار مهمی میباشد لذا، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی یکی از قراردادهای است که اشخاص برای نگهبانی و حفاظت از محیط کار یا زندگی خود به عنوان واگذاری یک پروژه به یک پیمانکار منعقد می کنند.

امروز حفاظت از مجموعه ها مثل اکثر مجتمع ها ، برج ها، ساختمان ها، شرکت ها. فروشگاه ها حتی سالن های زیبایی بانوان، سالن های ورزشی بانوان و …وهمچنبن کنترول در ورود و خروج اشخاص به آنجا از اهمیت بالایی برخوردار است.

اکثر کارفرمایان برای اینکه درگیر یکسری تکالیف قانونی در این خصوص نشوند ، حفاظت از مجموعه خود را در قالب قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی با یک شرکت تامین کننده این نیرو منعقد میکنند، که کارفرما یا انعقاد این نوع از قرارداد و پرداخت مبلغ به صورت مشخص مثلا هفتگی یا ماهانه از این خدمات بهره مند می شود.

در این نوع ازقرارداد در بند موضوع قرارداد به صورت مصرح درج نمایید چه انتظاری از پیمان کار دارید ، مثلا قراردادن دو نگهبان به صورت شبانه روزی یا از ساعت …. تا …. برای حفظ نظم و امنیت،  کنترول ورود و خروج و‌‌‌‌‌‌‌… .

 اگر از شرکت پیمانکار شخص خاصی را میشناسید و می‌خواهید آن شخص در مجموعه شما خدمات دهد حتما باید تصریح نمایید آقای ‌… به عنوان نگهبان مجموعه ما باید حاضر باشد.

این امر حائز اهمیت است که با توجه به اینکه قرارداد به صورت پیمانکاری منعقد شده است تمامی وظایف قانونی که باید برای نگهبان ها انجام شود، توسط پیمانکار صورت می‌پذیرد مثل پرداخت حق بیمه ،حقوق ، سنوات ، محیا کردن شرایط مناسب برای کار ، استراحت و همچنین وسایل ایمنی کار ، وسایل دفاعی و … .

نمونه قرارداد نگهبانی حفاظت فیزیکی

میتوانید در قرارداد تصریح کنید در صورت قصور هر یک از نگهبان ها یا در صورت عدم حضور آنان بدون اطلاع قبلی و قرارداد شخص جایگزین باید مبلغ …. ریال به صورت ساعتی به عنوان خسارت به کارفرما پرداخت شود.

یا اینکه ورود هرگونه آسیب به وسایل مجموعه ،خودرو ها اگر از سهل انگاری نگهبان باشد برعهده ولی می باشد.

یا نگهبان ها موظف اند در صورت بروز هر رفتار مشکوک با پلیس تماس بگیرند .

همچنین نگهبانان موظف به چک نمودن دوربین های اطراف مجموعه به صورت مداوم و….هستند.

شما به عنوان کارفرما میتوانید هر نوع خواسته خود را از پیمانکار در قرارداد بیاورد ولی برای اینکه قرارداد صحیحی داشته باشید به شما توصيه مي کنيم جهت تنظیم قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی حتما از یک وکیل متخصص امور قرارداد مشورت بگیرید چون حتما با توجه به نوع مجموعه شما ممکن یکسری نکات در قرارداد به صورت خاص آورده شود تا ریسک احتمال‌ی شما را در قرارداد کاهش دهد.

البته ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی را آورده ایم.

نمونه قرارداد پیمانکاری عمومی

نمونه قرارداد طبخ غذا کارکنان

نمونه قرارداد استخدام نگهبان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند