شما وقتی به عنوان کارفرما برای مجموعه خود رایانه تهیه میکنید برای اینکه کارها از ابتدا به صورت اساسی پیش رود نیازمند این این است که افرادی متخصص برای نصب و راه اندازی و پشتیبانی سیستم کامپیوترمجموعه شما جذب شوند، پس اولین مورد که باید برایتان مهم باشد بعد خرید سیستم رایانه انتخاب افراد آگاه و متخصص برای راه اندازی آن است، که در این مرحله عنایت نمایید که نیاز به داشتن یک قرارداد کامل و جامع با شخص متخصص امور رایانه است.
در قسمت اول قرارداد باید مشخصات طرفین به صورت کامل آورده شود و همچنین اگر برای شما مهم است که شخص دارای مدرک تخصصی خاصی باشد حتما در اینجا آن را درج نمایید و مدرک را با با مشخصات هویتی تطبیق دهید و کپی از آن دریافت و نگهداری کنید.
در موضوع قرارداد حتما به صورت صریح و مشخص تمام خواسته ها و نیاز های خود را از متخصص امور رایانه در قرارداد قید نمایید چون هر چقدر این مورد با جزئیات بیشتری آورده شود از اختلافات آتی جلوگیری میکند و در واقع این قسمت بخش اصلی قرارداد می باشد.
مبلغ قرارداد نیز باید به همراه نحوه پرداخت و زمان پرداخت آورده شود.
مطلوب است که مکان قراداد نیز در متن قرارداد درج شود چرا که خیلی از موارد محل نگهداری سیستم ها از مرکز اصلی مجموعه متفاوت است و این ممکن است بعدا باعث اختلاف شود.
یک دیدگاه بنویسید