نمونه قرارداد خدمات پیامک

نمونه قرارداد فروش خدمات ارسال و دریافت پیامک

نمونه قرارداد خدمات پیامک

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد خدمات پیامک، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و مفاد دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد خدمات پیامک

بسیاری از مجموعه ها برای اطلاع رسانی به مشتریان خود یا برای انجام تبلیغات اقدام به گرفتن خدمات ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی می‌کنند، توجه نمایید شما به چه به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال و دریافت پیامک چه به عنوان گیرنده این خدمات برای شفافیت توافقات خود و جلوگيري از ضرر و زیان احتمالی باید قراداد منعقد نمایید.

درقسمت اول قرارداد که طرفین قرارداد ذکر میگردد ،اگر که طرف گیرنده خدمات شرکت باشد حتما روزنامه رسمی آن را نیز دریافت نمایید و دقت نمایید امضا کننده قرارداد صاحب حق امضا باشد.

در قسمت موضوع  قرارداد نیز درج نمایید دقیقا چه خدماتی را از شرکت فروش و ارسال و دریافت پیام می‌خواهید حجم آن را به طور دقیق یا حدودی مشخص نمایید همچنین زمان ارسال مثلا ساعتی مشخص از شبانه روز.

در قسمت مبلغ قرارداد مشخص نمایید این میزان بابت چه مقدار از حجم پیامک و پشتیبانی از آن می باشد.

در قسمت مدت قرارداد حتما مشخص نمایید از چه تاریخی تا چه تاریخی قرارداد اعتبار دارد و گیرنده خدمات می‌تواند از پنل پیامکی خود استفاده نمایید.

نمونه قرارداد خدمات پیامک ارسال و دریافت

اگر گیرنده خدمات هستید حتما در قرارداد ذکر نمایید که باتوجه به اینکه این پیامک ها جهت اطلاع رسانی به مشتریان است و اخلال در آن باعث بی اعتباری و غیر حرفه ای بودن مجموعه تان میشود درصورت که بار اول پیامک ارسال نشود …. ریال اعتبار پیامکی اضافه شود، در صورت تکرار بار دوم … ریال بابت خسارت قراردادی باید به گیرنده خدمات پرداخت نمایید.

همچنین شما به عنوان ارائه دهنده خدمات میتوانید در شروط قرارادادی بیاورید که در صورتی محتوا پیامک حاوی مطالب خلاف قوانین کشور باشد مسئولیت و پاسخگویی آن صرفا با گیرنده خدمات پیامکی است و درصورتی که قبل ارسال متوجه این امر شوید میتوانید از ارسال آن خودداری نمائید.

توجه نمایید که در خیلی از موارد ممکن است که قراردادهای تیپ و آماده از سمت ارائه دهند خدمات به شما ارائه شود که در این صورت ما توصیه میکنم حتما با یک وکیل متخصص امور قرارداد مشورت نمایید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد فروش خدمات و ارسال و دریافت پیامک را آورده ایم.

نمونه قرارداد فروش نرم افزار

نمونه قرارداد استخدام منشی

نمونه قرارداد خدمات نرم افزار و سخت افزار

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند