مشاوره حقوقی پلیس فتا و جرایم رایانه ایی

مشاوره حقوقی پلیس فتا

تماس برای مشاوره حقوقی در مورد پلیس فتا

مشاوره حقوقی پلیس فتا در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص جرایم رایانه ایی  انجام میپذیرد.

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه تکنولوژی صورت گرفته است ما شاهد بروز نحوه ارتباط های جدید هستیم. این ارتباطات گستره از طرفی سبب بالا رفتن دانش افراد در زمینه های مختلفی شده و میزان آگاهی افراد را به شدت افزایش داده است.

اما از طرف دیگر سبب بروز جرایم به روشهای جدیدی شده است که هر روز با شناسایی این روشها، راه های کم خطر تری به وجود می آید. با این تفاسیر مرجعی برای جلوگیری از رخ دادن چنین جرایمی الزامی میباشد.

این مرجع پیگیری کننده در کشور ما از سال ۱۳۸۵ تا به حال پلیس فتا میباشد. پلیس فتا از زمان تاسیس تا به حال تغییرات زیادی کرده است و روز به روز به توانایی ها و دسترسی های آن افزوده میشود.

با همه گیر شدن اینگونه جرم ها که زیر مجموعه جرایم رایانه ای و اینترنتی میباشند، ممکن است اولین سوالی که در صورت رخ دادن آنها برای شما پیش بیاید این باشد که برای اولین اقدام چه کاری باید انجام داد؟

بهترین اقدامی که میشود در این زمان انجام داد دریافت راهنمایی از یک متخصص در این حوزه میباشد که در ادامه این گفتار با آن آشنا خواهیم شد و از نحوه دریافت این راهنمایی آگاه خواهیم شد.

چه جرایمی مورد پیگرد پلیس فتا قرار میگیرد؟

به دلیل تفاوت شیوه ارتکابی این جرایم و اینکه پیگیری این امور نیازمند داشتن دانش بالا در زمینه تکنولوژی و علوم کامپیوتری میباشد و همچنین دسترسی های بالا به اطلاعات افراد نسبت به سایر مراجع، پلیس فتا تنها مرجع در این زمینه میباشد و تنها پیگیری برخی از جرایم بر عهده آنها گذاشته شده است که در زیر این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

دسترسی غیر مجاز سامانه های رایانه ای و…

شنود غیر مجاز رایانه افراد دیگر و یا تلفن همراه آنها

. جاسوسی اینترنتی، منتقل کردن اطلاعات افراد به صورت غیر قانونی یا تغییر در آنها

. جعل اطلاعات در فضای مجازی

. تخریب و اخلال در فضای مجازی

. سرقت و کلاهبرداری اینترنتی

. انتشار اکاذیب، انتشار محتوای غیر اخلاقی

. منتشر کردن عکس ها و فیلم های مستهجن.

. هتک حیثیت افراد، آسیب زدن به شخصیت و حیثیت افراد از طریق فضای مجازی و رایانه.

. منتشر کردن  اطلاعات خصوصی اشخاص

. منتشر کردن محتویات غیر اخلاقی

این عناوین به صورت کلی انتخاب شده اند و برای تشخصی مصادیق آنها دادسرای ویژه جرایم رایانه ای صالح است.

مشورت با وکیل در خصوص پیگیری جرایم در پلیس فتا

دو راه برای پیگیری پرونده های کیفری خود که در حال انجام تحقیقات در دست پلیس فتا هست پیش روی شما وجود دارد. اولین راه این است که پیگیری آنرا به وکیل دادگستری متخصص پلیس فتا بسپارید تا ایشان راسا در مراحل مختلف ورود کرده و به نحوی در پیش برد تحقیقات عمل کنند که بیشترین میزان منافع شما حفظ شود.

گاهی به دلیل عدم پیچیدگی بالا یا بالا بودن میزان حق الوکاله بالا برخی از افراد استفاده از وکیل در پرونده را عاقلانه ندانند.

به این صورت میتوانند راسا برای انجام اقدامات لازم عمل کرده و تنها برای انجام درست آنها از وکیل متخصص مشاوره حقوقی جرایم رایانه ایی دریافت نمایند.

رعایت چندین نکته برای دریافت راهنمایی از وکیل الزامی میباشد. در ابتدا باید بدانید وکیل هرچه بیشتر به جزئیات اشراف داشته باشد راهنمایی های او دقیق تر و کاربردی تر خواهد بود. پس در هنگام شرح مسئله تلاش کنید که به همه جوانب اشاره داشته باشید.

مشاوره حقوقی باید با مشاور جرایم اینترنتی یا رایانه ای صورت گیرد زیرا تنها این افراد هستند که با اشراف کامل نسبت به قوانین این حوزه میتوانند به درستی شما را راهنمایی کنند.

و در آخر این نکته قابل عرض است که برای مشورت نهایی در خصوص اقدامات، از وکیلی که از تجربه بالاتری نسبت به سایرین بهره مند است استفاده نمایید زیرا او با داشتن پرونده های مشابه، نسبت به نتیجه اقدامات آگاه خواهد بود.

بهترین مشاور حقوقی کیفری برای جرایم مربوط به پلیس فتا در تهران

با وجود اینکه روزانه به تعداد پرونده های حوزه جرایم اینترنتی افزوده میشود اما باز هم تعداد بسیار اندکی نسبت به سایر حوزه های حقوقی دارند.

به همین دلیل تعداد وکلایی که در این زمینه به صورت تخصصی خدمات حقوقی ارائه دهند نیز اندک میباشد. موسسه حقوقی مجاز اترس یکی از مراکزی میباشد که با استفاده از وکلا با توانایی های مختلف، در زمینه پیگیری جرایم رایانه ای به خصوص در پلیس فتا اقدام میکند. 

بررسی پرونده در موسسه حقوقی اترس به صورت رایگان صورت میگیرد. شما میتوانید به راحتی با شماره گیری یکی از شماره تماس های این مجموعه برای حل مسائل و مشکلات خود در پلیس فتا اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات مشاوره ای این مجموعه بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی پلیس فتا در تهران

نحوه شناسایی افراد در پلیس فتا چگونه است؟

شناسایی افراد در پلیس فتا از طریق IP  هایی که افراد از آنها استفاده میکنند صورت میگیرد. به همین دلیل هیچ شخصی نمیتواند جرمی را در فضای مجازی انجام داده و شناسایی نشود.

پس اگر بزه دیده چنین جرایمی هستید بهتر است پیگیری های لازم را در پلیس فتا البته با مشورت گرفتن از متخصصین انجام دهید تا به صورت کامل احقاق حقوق نسبت به منافع شما انجام پذیرد.

هزینه مشاوره حقوقی برای پیگیری شکایت در پلیس فتا

مشاوره حقوقی چه در زمینه جرایم رایانه ای و چه در زمینه های دیگر، در موسسه حقوقی اترس به سه صورت حضوری،  تلفنی و آنلاین انجام میگیرد که افراد با توجه به شرایط خود یکی از این روش ها را برمیگزینند.

روش انتخابی دریافت مشاوره و همچنین زمان جلسه تعیین کننده هزینه و مبلغی هست که متقاضیان آنرا پرداخت نمایند.

برای نمونه مشاوره حقوقی تلفنی به مدت ۲۰ دقیقه با وکلای اترس به مبلغ ۱۸۵ هزارتومان میباشد. لازم به ذکر است که این جلسه در همان روز و در اولین فرصت ممکن انجام میشود.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای پرونده قضایی در پلیس فتا

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص پلیس فتا در موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی دریافتیم که برای حل مسائل و مشکلات حقوقی در فضای مجازی به دلیل تخصصی و جدید بودن این حوزه باید به سراغ افرادی رفت که مسلط به قوانین و رویه قضایی دادگاه های میباشند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند