نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور

نمونه قرارداد نگهداری و تعمیر آسانسور

نمونه قرارداد نگهداری آسانسور

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد نگهداری و تعمیر آسانسور، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . از آنجاییکه این قرارداد مستقیما با امنیت اهالی ساختمان در ارتباط است ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد نگهداری و تعمیر آسانسور

آسانسور از بخشی اساسی از هر ساختمان تجاری یا مسکونی است که برای حمل و نقل افراد و کالاها در ساختمان‌های بلند کاربرد دارند با توجه به اینکه آسانسورها به صورت مداوم استفاده می‌شوند، نگهداری و تعمیر آن‌ها بسیار مهم است چرا که بی توجهی به سرویس آسانسور ممکن است خسارت غیرقابل جبرانی به بار بیاورد.
قرارداد نگهداری، راهبری و تعمیر آسانسور یک قرارداد مهم است که بین کارفرما(مسئولین ساختمان) و پیمانکارکه ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد مثل شرکت نگهداری،  تعمیر آسانسور منعقد می‌شود.
یکسری موارد را باید در قرارداد نگهداری، راهبری و تعمیر آسانسور در نظر داشت:

در موضوع قرارداد مشخصات دقیق ساختمان و آسانسور اگر تعداد آسانسور بیش از یکی است همه را با مشخصات درج نمایید. مواردی را که نیاز دارید مثل چک کردن دوره‌ای برای مثال ماهانه آسانسور شامل بررسی و تست کلیه قطعات ، سیستم کنترل، سیستم هیدرولیک، سیستم الکترونیکی و سایر قطعات آسانسور، همچنن تعویض قطعات خراب آسانسور و تعمیر قطعات معیوب به جهت پیشگیری از خرابی و نقصان آسانسور و بهبود عملکرد آن.
همچنین درشروط  قرارداد تصریح کنید پیمانکار موظف است خدمات اضطراری شامل تعمیرات اضطراری و پشتیبانی فنی در ساعات غیراداری و حضور فوری در محل قرارداد در صورت بروز مشکل در هر ساعتی از شبانه روز و … را ارائه دهد.
در خصوص تعویض قطعات میتوانید شرط نمایید که قبل از تعویض تایید شما به عنوان کارفرما را جهت مبلغ قطعات دریافت نمایید.

درباره نمونه قرارداد نگهداری و تعمیر آسانسور

به جهت اینکه خسارت وارده در صورت بروز اخلال در آسانسور ممکن است بسیار بالا باشد پیمانکار را ملزم نمایید که افرادی را که هنگام استفاده از آسانسور دچار حادثه می‌شوند را بیمه نمایید و بیمه نامه مربوطه را به شما ارائه نمایید.

شما میتوانید پیمانکار را ملزم نمایید پس از انجام امور تست نهایی از عملکرد سانسور بگیرد و به صورت کتبی در یک سربرگ مهر و امضا نمایید که آماده استفاده می باشد.

با عنایت به اینکه قراراداد نگهداری، راهبری، تعمیر آسانسور از قراردادهای مهم محسوب می شود که مستقیم با جان، سلامتی و مال افراد در ارتباط می باشد به شما توصیه میکنم هنگام انعقاد این قرارداد با یک وکیل دادگستری مشورت نمایید تا ریسک های شما را کاهش دهد.

در نهایت برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد نگهداری، راهبری، تعمیر آسانسور را آورده ایم.

نمونه قرارداد پیمانکاری نگهبانی

نمونه قرارداد خدمات نگهداری سخت افزار

نمونه قرارداد تعمیر تاسیسات ساختمان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند