قرارداد پیمانکاری تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان

نمونه قرارداد پیمانکاری تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان

قرارداد تعمیر تاسیسات ساختمان

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه برای قراردادتان  شرایط و نکات دیگری مد نظرتان هست ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان

امروزه در جامعه شهر نشینی برای سکونت و محل کار بیشتر از برج ها و آپارتمان ها استفاده می شود که البته سختی ها و مشکلات خاص خود را جهت اداره نمودن، رسیدگی، تعمیر و نگهداری تاسیسات دارد و ساکنین آن نمی توانند شخصا به این امور رسیدگی کنند،

 پس بهتر است جهت انجام امورات مربوط به ساختمان بایک شخص اعم از شخص حقیقی یا حقوقی قرارداد پیمانکاری ببندند که اصولا پیمانکار یک یا چند نیرو را به صورت روزانه یا آماده به خدمت برای ساختمان در نظر میگرد تا جهت چک نمودن و یا اختلال احتمالی در تاسیسات حاضر نمایید.

شما به عنوان کارفرما میتوانید موارد مختلف را جهت حفظ و نگهداری و تعمیر به پیمانکار بسپارید برای مثال موارد الکترونیک و برق ساختمان،  آسانسور،  تاسیسات استخر، سیستم های گرمایشی و سرمایش ساختمان، سیستم حریق و آتش نشانی، نگهداری از باغچه و نمای ساختمان و …. .

بسیاری از شرکت ها هستند که همه متخصصین فوق را دارا می باشند که به صورت دوره ای برای چک کردن ساختمان شما نیروهای خود را اعزام می نمایند، و شما میتوانید درخواست نمایید که یک کارگر به صورت دائمی در ساختمان برای رسیدگی به امور حاضر اختصاص دهند.

در قسمت موضوع قرارداد شما می‌توانید تمام مواردی را که از پیمانکار جهت نظارت و نگهداری ساختمان انتظار دارید را درج نمایید ، همچنین در قسمت مبلغ قرارداد مبلغ کل قرارداد را درج کنید که در هرماه آن را تسویه میکنید .

نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان

میتوانید الزام پیمانکار را به انجام تکالیف قانونی مثل بیمه نمودن کارگران، پرداخت سنوات آنها و… را در قراردادتان بیاورید که پیمانکار ملزم باشد مدارک آن را در ابتدای هر فصل به شما نشان دهد،

یا میتوانید در قرارداد تان برای عدم بررسی و چک نمودن تاسیسات ذکر شده ضمانت اجرایی قرار دهید که اگر آسیبی به مجموعه شما وارد شود پیمانکار باید مبلغ….. ریال را علاوه بر خسارت به کارفرما پرداخت نمایید.

همچنین میتوانید برای خرید ملزومات ساختمان شرط نمایید که پیمانکار قبل از خرید تایید شما به عنوان کارفرما را اخذ کند.

ما به شما توصیه می‌کنیم باتوجه به اینکه شما عهده دار مدیریت چه نوع مجموعه ای هستید برای مثال ساختمان پزشکان، برج مسکونی، مجموعه ورزشی و…. و با عنایت به اینکه چه اموری را می‌خواهید جهت نگهداری و تعمیر و چک کردن دوره ای به شخصی به عنوان پیمانکار بسپارید با یک وکیل متخصص امور قرارداد مشورت نمایید تا بهترین و کامل ترین نوع قرارداد را برایتان تنظیم نماید.

البته ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان آورده ایم.

نمونه قرارداد خدمات و نگهداری سخت افزار

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان

نمونه قرارداد تخریب ساختمان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند