نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات

نمونه قرارداد پیمانکاری انجام خدمات (فرم خام پیمانکاری عمومی)

نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات ، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . این فایل به صورت عمومی میباشد چنانچه قرارداد شما حاوی نکات مهمی است ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات فرم خام عمومی

در قرارداد پیمانکاری کارفرما برای انجام یکسری امور مانند انجام یکسری خدمات با پیمانکار قرارداد پیمانکاری منعقد می نمایید .

 قرارداد پیمانکاری هم مانند سایر قرارداد ها یکسری اصول دارد که در ابتدا باید طرفین قرارداد به طور صحیح درج شود، در قسمت موضوع قرارداد انجام خدمات باید به شکل مشخص شرح داده شود ، همچنین مبلغ قرارداد را به طور کامل درج نمایید و نحوه پرداخت آن را بر اساس پیشرفت کار پرداخت نمایید مثلا کل موضوع قرارداد را می‌توانید به چند بخش تقسیم نمایید ودر آغاز یا پایان انجام آنها به پیمانکار پرداختی داشته باشید همچنین می‌توانید شرط کنید تمام موارد مورد نیاز خرید باید از قبل به اطلاع شما برسد یعنی پیش فاکتور آن برای شما ارسال شود و پس از تایید شما خرید آن انجام شود.

برای اینکه موضوع قرارداد در موعد معقول انجام شود میتوانید زمان انجام خدمات را مشخص نمایید و برای دیرکرد در آن بابت هر روز یا هر ماه خسارت تعیین نمائید.

همچنین می‌توانید شرط نمایید پیمانکار پس از پایان هر هفته یا هر روز به شخص خاصی گزارش پیشرفت کار ارائه نمایید و در پایان هر فصل نیر گزارشی کتبی تنظیم و ارسال کنید در این صورت شما از وضعیت پروژه آگاهی می یابید و اگر در حال ضرر یا عدم انجام تعهد بود می‌توانید اقدامات مقتضی انجام دهید.

نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات فرم خام عمومی

اگر کار شما نیازمند اخذ پروانه ای بود بهتر است مشخص نمایید اخذ یا تمدید آن بر عهده چه کسی می باشد، همچنین برای اینکه بعدا درگیر پرداخت خسارت احتمالی نشوید تعیین نمایید که انجام بیمه مسئولیت یا سایر بیمه های متناسب موضوع قرارداد بر عهده چه کسی می باشد.

اگر مدارک و مستنداتی را تحویل پیمانکار می‌دهید در یک بند قرارداد آن را شرح دهید و به صورت جداگانه سعی نمایید از وی رسید دریافت نمایید.

ما یکسری موارد را به طور کلی شرح دادیم اما برای اینکه قرارداد مختص به خودتان را داشته باشید از یک وکیل متخصص امور قرارداد بخواهید تا قرارداد متناسب به شما را تنظیم نماید تا ریسک های آتی شما را کاهش دهد.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری انجام خدمات ، فرم خام پیمانکاری عمومی  را آورده ایم.

نمونه قرارداد طراحی سایت

نمونه قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

نمونه قرارداد پیمانکاری صادرات کالا

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند