نمونه قرارداد تعمیر دستگاه صنعتی

نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه های صنعتی

قرارداد تعمیر دستگاه صنعتی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه ققرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه صنعتی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . اگر قرارداد شما دارای  نکات و شرایط خاصی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه صنعتی

در صنعت، دستگاه‌های مختلفی برای تولید محصولات و خدمات به کار می‌روند. این دستگاه‌ها با گذر زمان و استفاده مداوم، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند تا بتوانند به بهترین شکل عمل کنند و مشکلاتی که ممکن است به وجود آیند، رفع شوند. بنابراین، داشتن قرارداد مکتوب تعمیر و نگهداری دستگاه‌های صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که با اخلال کوچک ممکن است خسارات سختی مشمول حال شما شود.

در قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه‌های صنعتی به موارد ذیل توجه نمایید‌:

در موضوع قرارداد توضیحات فنی را به طور کامل بیان نمائید، در این قسمت، جزئیات فنی دستگاه (مانند نوع دستگاه، قابلیت‌های آن، قطعات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری و …) باید به صورت دقیق توضیح داده شود تا از اختلاف نظرهای آتی جلوگیری شود.

در این قسمت، شرایط اجرایی (مانند محل انجام کار، نحوه انجام کار و …) باید به صورت دقیق و با جزئیات توضیح داده شود.

دانلود قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه صنعتی

در بند مربوط به قیمت قرارداد تمام مبلغ به صورت مشخص و همچنین نحوه پرداخت آورده شود، بهتر است در چند بخش با انجام هر قسمت از کار پرداختی صورت پذیرد.

در قرارداد مدت زمان انجام تعمیرو نگهداری دستگاه های صنعتی را ذکر کنید ، زمان انجام تعمیر و نگهداری دستگاه باید به صورت دقیق و با جزئیات توضیح داده شود تا از تاخیر در انجام امور جلوگیری شود.

میتوانید در قرارداد بندی در خصوص گارانتی بیاورید که این قسمت، شرایط گارانتی تعمیر و نگهداری دستگاه (مانند مدت زمان گارانتی و شرایط استفاده از آن) باید به صورت دقیق و با جزئیات توضیح داده شود.

در قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه های صنعتی بهترست برای مجموعه خود یک قرارداد اختصاصی توسط وکلای متخصص امور قرارداد تنظیم نمایید چرا که وسیله اصلی کسب و کار شما می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

البته ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد در خصوص تعمیر و نگهداری دستگاه‌های صنعتی آورده ایم.

نمونه قرارداد صلح سهم الشرکه

نمونه قرارداد خرید آسانسور همراه با نصب

نمونه قرارداد تعمیر تاسیسات ساختمان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند