قرارداد پیمان جزء فایل دانلود

نمونه قرارداد پیمان جزء

قرارداد پیمان جزء

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمان ، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .مفاد این قرارداد دارای اهمیت فراوانی است بدین جهت ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد پیمان جزء

این قرارداد از جمله قراردادهای پیمان هست که حتما باید یک قرارداد پیمان اصلی داشته باشد.

پیمانکار قرارداد پیمان اصلی (اولیه) برای انجام بخشی از امور تخصصی موضوع قرارداد خود ، یک قرارداد پیمان دست دوم در خصوص بخشی از قرارداد اولیه خود با پیمانکار جزء یا پیمانکار دست دوم منعقد می نمایید که به آن قرارداد پیمان جزء میگوند ، این اصلاح در ماده ۱۱ شرایط عمومی پیمان تعریف شده است.

که بر اساس شرایط عمومی پیمان ،  پیمانکار جزء می تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد که تخصص در انجام امور اجرایی دارد که پیمانکار اصلی برای انجام بخشی از قسمت موضوع قرارداد پیمان خویش با پیمانکار جزء قرارداد منعقد می نمایید.

در ادامه شرایط عمومی پیمان آمده است که پیمانکار اصلی مشروط بر این میتواند قرارداد پیمان جزء را برای تسهیل و تسریع بخشی از قرارداد خویش منعقد نمایید که در آن پیمانکار جزء را از واگذاری کار به دیگران ممنوع نمایید.

و همچنین اگر در قرارداد پیمان اصلی لزوم تایید صلاحیت پیمانکار جز توسط کارفرما اصلی آمده باشد، تایید پیمانکار اصلی موضوعیت دارد که در این صورت باید تایید کارفرما اصلی گرفته شود.

توجه به این امر ضروری است که با انعقاد این قرارداد مسئولیتی از پیمانکار اصلی کم نمی شود بلکه وی مسئول عملکرد پیمانکار جزء و کارگران او می شود و همچنین این امر نباید باعث اخلال در پیشرفت پروژه بر اساس زمانبندي مشخص شده شود‌.

فایل دانلود نمونه قرارداد پیمان جزء

در خصوص این قرارداد نیز همچون سایر قرارداد ها باید تمامی شرایط درج شود، برای موضوع قرارداد حتما انجام آن با جزئیات درج نمود و اینکه این قرارداد مربوط به پروژه پیمان اصلی به شماره قرارداد ….. و تاریخ ….. می باشد.

همچنین ممکن است پیمانکار جز برای انجام پروژه نیاز به حضور در محل پروژه اصلی نداشته باشند و فقط برای نصب به آنجا بیایند تمام این موارد باید با جزئیات درج شود تا از اختلافات آتی جلوگیری شود.

در خصوص مبلغ قرارداد حتما به صورت کل مبلغ مشخص درج شود اما نحوه پرداخت را توصیه می‌کنیم تقسیم بر بازده های زمانی مشخص که بخشی از کار تمام می شود در پایان هر قسمت یک پرداخت انجام شود .

در خصوص این قرارداد توضیحات بسیار زیادی وجود دارد اما باتوجه به این این قرارداد بسته به نوع پروژه اصلی ممکن است  نیاز باشد شرایط خاصی در آن درج شود به شما توصیه می‌کنیم برای داشتن قراردادی مختص به خود با یک وکیل متخصص امور قرارداد مشورت نمایید‌.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه فایل آن  را آورده ایم.

قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارکنان

قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب و فاضلاب

نمونه قرارداد عمومی پیمان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند